Дидактичний матеріал на урок

Про матеріал
Постійний творчий пошук спонукає вчителя максимально використати час на кожному уроці. Адже будь – який урок є своєрідною майстернею, у якій формується вміння мислити продуктивно.
Перегляд файлу

В. Ю.  Владика

вчитель початкових класів Башуківської ЗОШ І –ІІ ступенів

Лопушненської сільської ради Кременецького району

 

 

 

 

 

 

 

Добірка завдань

Розвиваємо мислення

на уроках курсу

« Я досліджую світ»

 

 

                                                                                        

 

 

                                                                                      

 

                                                                                   

 

 

     Постійний творчий пошук спонукає вчителя максимально використати час на кожному уроці. Адже будь – який урок є своєрідною майстернею, у якій формується вміння мислити продуктивно.

      Завдання з посібників « Планета Міркувань» органічно вплітаються у хід будь – якого уроку. Тим самим сприяють його ефективності та активізують пізнавальну діяльність школярів.

     На уроках  курсу « Основи здоров’я» теж можна і потрібно використовувати завдання на розвиток продуктивного мислення. Підібрані вправи сприятимуть формуванню у дітей здатності до узагальнення, абстрагування, вміння класифікувати і порівнювати, проявляти кмітливість.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Значення здоров'я для людини.

(Вправи на розвиток невербального і вербального логічного мислення, спостережливості)

– Знайдіть зайві малюнки. Чому ви так вважаєте? 

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image1.png     F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image2.png

 

– Використовуючи малюнки, продовжте речення: Здоровий – це коли… 

 – Вставте голосні звуки, утворіть зі слів прислів’я і поясніть його:

 _    зд_р_в_м_    т_л_      зд_р_в_й    д_х.    (У здоровому тілі здоровий дух.)

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

– Заповніть клітинки кросворда, відповідаючи на питання: що сприяє збереженню здоров’я? Використовуй слова із довідки.

Довідка: загартовування,

добрий настрій,

спорт,

режим,

прогулянка,

харчування.

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Здоров'я і хвороби. Практична робота. Моделювання поведінки з інфекційними хворими.

( Вправи на розвиток евристичного, наочно – схематичного мислення)

– Вставте пропущені букви у слова.  Складіть речення з словами, які утворили. ( Інфекція, щеплення, хвороба, вакцина, температура, імунітет). Прочитайте девіз по вертикалі. ( Не хворій)

                              І_ФЕКЦІЯ

                           Щ_ПЛЕННЯ

 

                               _ВОРОБА

                               _АКЦИНА

                               О

                  ТЕМПЕ_АТУРА

                               _МУНІТЕТ

                                Й

– Поясни ланцюжок і склади аналогічний.

 

 

Тема. Індивідуальні особливості росту й розвитку учнів: дівчаток і хлопчиків.

( Вправи на розвиток невербального логічного мислення)

– Подивіться на малюнки і виберіть зайвий . Чому ви так вважаєте?

Що сприяє росту і розвитку людини?

 

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image3.pngF:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image1.png

 

– За допомогою малюнків поєднайте назви казкових героїв і ті помилки, яких вони допустилися.

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image4.png

   


Мишенята

Бурундук

Котик

Собачка

Вовк

Щур

читати  ходячи

гратися з портфелем

носити важкі речі

писати і їсти

показувати язика

надягненим вчити  уроки


 

 

 

 

Тема. Режим дня. Ознаки втоми. Вчимося і відпочиваємо.

( Вправи на розвиток мови і наочно – схематичного мислення)

 

– Допишіть речення, використовуючи слова із довідки.

Довго в ліжку не спи, а вранці зарядку __________.

Як прокинувся вставай – ліні волі не ____________.

Квітку роса умила , а тебе умиє ­­­­­­­­­­­­­­­_________.

У школі, в класі не брудни, сміття побачиш –  ___________.

Одяг поскладай, а тоді на вулицю _____________.

Книжки в ліжку не читай, а швидко спати _________.

Довідка. Лягай, прибери, роби, давай, мило, поспішай.

 

– Чому необхідно дотримуватись розпорядку дня?

Розгляньте малюнки. Домалюйте стрілки на годинниках.

 

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image1.png

– Розгляньте малюнки. Які пори року зображено? З’єднайте речі з відповідними порами року.

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image9.png                                            F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image8.png

 

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image6.pngF:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image5.png

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image2.png                                   F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image1.png

 

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image3.png

 

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image1.png

 

 Допоможіть хлопчику розділити дані предмети на 4 групи:

 

Тема. Предмети і засоби особистої гігієни. Догляд за шкірою, волоссям, нігтями.

( Вправи на розвиток вербального і евристичного мислення)

– Відгадайте загадки:

Зубів багато, а нічого не їсть. (Гребінець)

Гладеньке й пахуче, миє чисто. (Мило)

Рівненька спинка, на черевці щетинка, по зубах стрибала, бруд виганяла. (Зубна щітка)

Поки вона гуляла, спинка рожевою стала. (Губка)

 

Гра « Що тут не так?»

– Знайдіть неправильні твердження. Поясніть свій вибір.

Чистити  зуби зубною щіткою.

Використовувати зубну пасту.

Робити це один раз на тиждень.

Робити це двічі на день.

Для чищення рота використовувати жуйку.

Лікувати зуби, вживаючи багато цукерків.

Для зубів корисні овочі і молочні продукти.

– Розгляньте малюнки. Які правила особистої гігієни знає і виконує Бурундучок? Запишіть їх самостійно.

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image4.png

 

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image3.png   F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image1.png     F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image2.png

– Про кого кажуть:


« На шиї хоч гречку сій»

« У його вухах кури ночували» ?


Розв’яжіть кросворд.


 


 

4

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

3

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Що прикрашає людину?

3. Що ми повинні мити перед їжею?

4. Щоб оцінити свій зовнішній вигляд, слід подивитися у…

5. На ногах їх потрібно обрізати прямо, а на руках округло.

6.  Народна мудрість вчить: «Тримай голову в холоді, а... — в теплі...»

7. Цю хустинку потрібно тримати в кишені або сумочці.

8. Як називають бруднулю іншим словом?


 


– Якщо ви все зробили вірно, то по горизонталі прочитаєте, яким завжди повинен бути учень. ( Акуратним)


– Розгляньте малюнок і розмалюйте помічників Мийдодіра.

 

 

- Доберіть до слів узагальнююче слово і розкажіть, як ви користуєтеся цими речами.


F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image1.png                                     

 

 

 

 

 

Тема. Їжа, корисна для здоров'я.

( Вправи на розвиток евристичного мислення, узагальнення)

– Відгадайте загадки і з’єднайте їх з малюнками – відгадками.

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image1.png

Хвалить його кожен,

Любить його кожен,

І дня ми без нього,

Прожити не можем. (Хліб)                                                     

Білий, як сніг, у пошані у всіх,

До рота попав, там пропав. (Цукор)

Маленьке, кругленьке із горщика впало.

Нема таких ковалів, щоб його скували. (Яйце)

Химерний, маленький, бокатий, товстенький.

Чимось смачним напхавсь, в окропі скупавсь. (Вареник)

Рідке, а не вода; біле, а не сніг. (Молоко)

– Доберіть узагальнююче слово до кожної групи продуктів. Виберіть корисні.

Гра « Так  чи ні»

– Виберіть і позначте + корисну їжу, а – шкідливі їжу.


овочі

компот

чіпси

сир

цукерки

сметана

морозиво

фрукти

жуйка

молоко

риба

чай


Корисну для людського організму їжу дають людині тварини і рослини. Обведіть зеленим кольором продукти харчування рослинного походження, а червоним  — тваринного.

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image1.png


 

 

Тема. Фізичні вправи і здоров'я.

( Вправи на розвиток спостережливості)

– Розгляньте малюнки. Якими видами спорту займаються діти?

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image1.png

– Знайдіть 6 розбіжностей.

Складіть прислів’я і поясніть їх.


Ходи більше —

Якщо хочеш бути сильним —

Якщо хочеш бути розумним —

Не дивись на вік —

бігай

й проживеш довше.

думай.

дивись на здоров'я.

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image1.png


 


– Виберіть ті предмети, які допоможуть вам займатись спортом.


 

 

 

 

Тема. Правила загартовування, їх дотримання в різних умовах.

( Вправи на розвиток спостережливості, евристичного та логічного мислення)

   Як можна загартовуватись у різні пори року? Розкажіть.

  Які три чинники допомагають вам загартовуватися? (Сонце, повітря, вода)                   

– З’єднайте способи загартовування і час, коли це можна робити. Той малюнок, де загартовуються сонцем обведіть жовтим кольорои, повітрям – коричневим і водою – синім.

 

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image1.png

  – Прочитайте прислів’я – анаграми і поясніть їх.

Читас даво—ляд рохвоби дабі. ( Чиста вода – для хвороби біда)

Даво – це щалюці коранва саро. ( Вода – це цілюща ранкова роса).

– Чим пов’язані ці поняття?  Визначте позитивний і негативний вплив на здоров’я людини .                                                             


 


Тема. Поведінка з рідними, товаришами, друзями, знайомими, незнайомими.

( Завдання на розвиток вербального мислення, логіки)

 

– Вибери ті якості, які б ти хотів бачити у своєму другові і підкресли їх. Дві найважливіші на твою думку підкресли двома лініями.

Ласкавий, ябеда, жадібний, чуйний, добрий, брехливий, правдивий, працелюбний, вірний, злий, байдужий, щедрий.

– Склади «плутанку» слів у прислів'я. Поясни його.

Друга а знайдеш – шукай тримай.

Друзі біді в пізнаються.

Людина друга , без як без їжа солі.

 Розв’яжіть цікаву задачу про дівчаток:

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image1.png

На лавці сидять троє дівчаток, що зібралися йти на виставу до лялькового театру, і чекають свою товаришку. Посередині не Софійка, скраю — не Іринка, з квітами — не Софійка. Де ж сидить Даринка?

– Закресли букви О і прочитай зашифроване прислів’я. Поясни його зміст.

ОЗУОМІВ    СОКРИВОДИТОИ  – ОУИОІЙ   ВОИБАОЧИТИОСЯ.

( Зумів скривдити – умій вибачитися)

 

 

 

Тема. Права та обов’язки дитини вдома і в школі. 

( Вправи на розвиток логіки і вербального мислення)

 

– Поєднайте зеленою лінією ваші права, а червоною ваші обов’язки.


Відпочивати

Старанно вчитись

Допомагати мамі

Отримати медичну допомогу

Не ображати менших

Чемно поводитись

Проживати у будинку

Піклування рідних 


F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image2.png

 – З’єднай слова у речення і прочитай право дитини.

Доповніть речення:


Бабуся – це мама … чи … .

Дідусь – це тато … чи … .


Прабабуся – це мама … .

Прадідусь – це тато … .

Мамин син – це мій … .

Татова дочка – це моя … .


– Скажіть, які правила поведінки порушують учні? Пронумеруйте.

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image1.png

                                                        

1. Порушують порядок, смітять у класі.

2. Малюють у недозволених місцях.

3. Псують шкільне майно, пишуть по партах.

– Розв’яжіть цікаві задачі:

Сестра з’їла 3 яблука, а братик 4. Скільки яблук з’їла бабуся.

• Бабуся старша за татка на 15 років, а дідусь – на 18 років. Хто старший  бабуся чи дідусь?

 

Тема. Безпечна поведінка вдома. Користування телевізором, комп’ютером.

( Вправи на спостережливість, розвиток невербального мислення)

– Продовжте речення:

Телевізор, холодильник, комп’ютер, пральна машина – це… .

– Розгляньте малюнки. Зафарбуйте квадратики зеленим кольором біля приладів, якими вам дозволено користуватися; червоним — біля приладів, якими заборонено користуватися; жовтим — біля приладів, якими дозволено користуватися, якщо поряд дорослі.

– Замалюйте ті, які є у вас вдома.

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image1.png

 

Відгадайте загадки:


Що дім освітлює щоднини,

Без полум'я вечерю зварить,

Працює в електромашинах,

А необачних сильно вдарить?

(Струм)

 

Що зараз майже в кожнім домі

Є необхідним, безперечно,

Бо варить їжу всім без втоми?

Хоч він — отруйний, небезпечний,

Ним користуємось щораз...

Вже здогадалися? Це ... (газ)


– Знайди, який електроприлад увімкнений в мережу?

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image1.png

 

– Знайдіть зайвий малюнок. Чому? Хто із зображених героїв може постраждати від ураження електричним струмом?

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image2.pngF:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image4.pngF:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image5.png

 

– За допомогою малюнків продовжте речення: Не можна …

 

Тема. Причини виникнення пожеж, аварій. Небезпечні речовини (отруйні, горючі, легкозаймисті).             

( Вправи на розвиток логіки, спостережливості)

– Розгляньте малюнки. Як потрібно користуватися цими предметами? Біля кожної групи предметів запишіть у кружечках відповідну цифру.

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image1.png

1. Приймати лише за призначенням лікаря.

2. Оберігати від вогню.

3. Користуватися обережно, щоб не розбити.

4. Не чіпати, не відкривати, не нюхати, не користуватися.

– Яких правил не дотримуються звірі? Складіть для них речення – поради.

                                          

 F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image3.png

  – Підберіть слово, яке б узагальнювало ці предмети.

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image3.png

    – Що ви знаєте про поведінку з ними?

– Розгляньте малюнки. Як можна назвати предмети ? Що знаєте про поведінку з ними?

 

 

Тема. Безпека з інструментами.

( Вправи на розвиток евристичного мислення)

– Відгадайте загадки:

У легкого держака голова важка. (Молоток)

Я блискуча, я гостренька, маю вічко маленьке. ( Голка)

Зуби гострі маю, дрова вмить перерізаю. ( Пилка)

Тнуть усе, що тнеться. ( Ножиці)

Н – 2, Ц – 2

   Г – 1,  К – 1

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image1.png– Розшифруй головоломку.

– Які інструменти потрапили у портфель Незнайка?

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Безпека в школі . Ситуації можливої небезпеки в школі: сходи, їдальня, спортивна зала, туалет. Вибір місця для ігор на перервах і в позашкільний час.

(Завдання на розвиток вербального і логічного мислення)

Гра « Хрестики – нулики»

Біля правильної відповіді постав Х, а біля неправильної – O .

Не встромляй руку в дверні отвори.

 Не дивися собі під ноги.

 Не перегинайся на сходах через поручня.

 Не бігай по сходах.

 Не грайся столовими приборами  у їдальні.

 Не пропускай у дверях старших.

 Не дотримуйся порядку у туалеті.

 Не розмовляй з повним ротом, не смійся.

– Подумайте і напишіть пропущені слова у схемах.

                                                                     

Тема. Безпека на дорозі.  Правила пішохідного руху. Дорожня розмітка.

(Завдання на розвиток спостережливості, евристичного мислення)

– Відгадайте загадки:

Підморгне зеленим оком — ми йдемо,

Підморгне червоним оком — стоїмо. (Світлофор)

Йде з села до села, а з місця не зрушить. (Дорога).

Маленькі будиночки по місту біжать.

Хлопчики й дівчатка в будиночках сидять. (Автобус)


Я не їм вівса, ні сіна, дайте випити бензину.

Усіх коней обжену,кого хоч наздожену. (Автомашина)

Біжать чотири брати і один одного не можуть наздогнати. (Колеса)

– Впиши у клітинки кросворда букви так, щоб отримати назви різних видів транспорту.

– Чи відомо вам, що існує незвичайна мова - мова дороги. Цією мовою з водіями пішоходами розмовляють вулиці всіх країн світу. Це дорожні знаки та спеціальна розмітка . Зафарбуйте в зелений колір сліди, які показують правильний шлях переходу через дорогу, червоним - неправильний.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Розгадайте  ребус

 

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image2.png(Автомобіль)

 

 

 

– Знайди силует сірої машини, розмалюй його.

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image7.png

 

Тема. Безпека на відпочинку.  Ігри біля будинку.  

( Вправи на розвиток логічного мислення)

 

– Виберіть правильно із довідки ігри: народні, спортивні, небезпечні.

 

– Подумай, яку людину треба вставити:  

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image1.png

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Сонце корисне й шкідливе. Правила поведінки на сонці.

( Вправи на логіку)

– Попрацюйте з інтелектуальними шарадами :

Мій перший склад миліш за все на світі,

А другий вказує на все .

А разом люблять всі його:дорослі й діти,

Бо всім воно тепло несе. ( Сонце)

Розгляньте малюнок і скажіть, що добре і що погане може статись, коли так відпочивати?

     F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image1.png


Тема. Літні та зимові розваги.

(Завдання на розвиток спостережливості, наочно – схематичного мислення)


– Подивіться уважно і знайдіть зайві елементи у цьому малюнку. Обґрунтуйте.


                     F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image2.png


F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image2.png– Щоб узимку було тепло, одягайте рукавички. Домалюйте другу рукавичку.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Попрацюйте з шарадами:

У річці, в морі, в океані істоти здавна ці живуть.

Якщо допишеш  Г спочатку – у лісі восени ростуть. ( Гриби)


– Підпиши під кожним грибом його номер, отруйні гриби обведи чорним кольором.


1 БІЛИЙ ГРИБ

2  ОПЕНЬКИ

3 ПІДОСИЧНИК

4 СИРОЇЖКА

5 БЛІДА ПОГАНКА

6 ПІДБЕРЕЗНИК

7 СТРОЧОК

8 ЛИСИЧКА

 

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image1.png


 

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image2.png– Розв’яжіть цікаву задачу:

 

Троє хлопчиків спускались з гірки на санчатах. Дмитрик проїхав далі ніж Петрик. Петрик зупинився ближче, ніж Дмитрик, але далі, ніж Тарасик. Хто зупинив


ся найближче до гірки?


 


 

 

  Відгадай метаграму:

З «и» – брати, у батьків діти.

Якщо «и» на «а» змінити –

Взимку будуть нас возити. ( Сини – сани)

 

Тема. Безпека у спілкуванні з тваринами.

( Вправи на розвиток евристичного мислення)

– Послухайте і відгадайте загадки про тварин:

  •                   Коло — вуха завірюха, а у вусі — ярмарок. (Бджоли)
  •                   Влітку наїдається, взимку висипляється. (Ведмідь)
  •                   Вік свій з клунками, та ще й сідають на нього з мішками.

(Верблюд)

  •                   У зеленому жакеті галасує, хоч і плавати мастак, а не риба і не рак.

( Жаба)

 У нашої бабусі сидить дід у кожусі, проти печі гріється, без води умиється. (Кіт)

 Ні рак, ні риба, ні звір, ні птиця, голос тоненький, а ніс довгенький, хто його уб'є, той свою кров проллє. (Комар)

 Іде в поле — як дощечка, а з поля — як бочечка. (Корова)

 Сірий, та не вовк, довговухий, та не заєць, з копитами, та не кінь. (Осел)

 Двічі родився, у школі не вчився, а години знає. (Півень)

 Хто на собі свій будинок носить? (Черепаха, слимак)

 Уночі гуляє, а вдень спочиває, має круглі очі, бачить серед ночі.(Сова)

 Живе чорне, умре червоне. (Рак)

 Сірий, зубастий по полю блукає, ягнят шукає. (Вовк)

         Червонясту шубку має,


         По гілках вона стрибає, хоч сама мала на зріст,

          та великий має хвіст, як намисто, оченята. Хто це? Спробуй відгадати! (Білка)

– З’єднай стрілками назви тварин і їх малюнки.

 

F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image1.png        F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image3.png        F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image4.png            F:\WINDOWS\Temp\FineReader10\media\image2.png

        кліщ                ґедзь           комар             оса

– Знайди і замалюй різними кольорами тварин, що мешкають у лісі:

Ї

Ж

С

О

В

К

А

Б

А

Л

А

К

В

А

В

У

Ж

Н

И

С

И

О

В

К

Ж

А

Б

З

А

Ц

Я

В

Е

Д

М

А

С

Є

Ц

Ь

Й

Л

О

І

Д

О

Л

О

В

Е

О

Л

Е

Ь

Б

І

Л

К

Г

С

Ь

Н

Ь

О

С

А

А

А

Д

Ю

К

А

– Розгадай метаграму:

З буквою «и» звір хижий і дикий,

Душить кури та індики.

«І» змінити замість «и» –

Миттю звір біжить туди. ( Лис – ліс)

 


Тема. Емоції і здоров’я. Практична робота. Розпізнавання позитивних і негативних емоцій. Роль позитивних емоцій для зміцнення здоров’я.             

( Вправи на розвиток вербального і логічного мислення)

– Складіть прислів’я і поясніть їх.

Велийсе місх – зв’яродо. ( Веселий сміх – здоров’я)

Жубар  в’язродо биєравід. ( Журба здоров’я відбирає)

– Проведіть лінію так, щоб на одній стороні аркуша були сумні діти, а на іншій веселі.

– Складіть правильно  і поясніть прислів’я:

Краще солодкий настрій, ніж гарний пиріг.

Сумний  до не пасує веселої настрій вдачі.

– Розташуйте емоції на деревця:

 

ВЕСЕЛЕ ДЕРЕВЦЕ                                     СУМНЕ ДЕРЕВЦЕ

Агресивність, радість, сум, впертість, задоволення, захоплення, гнів, бадьорість.

– Встановіть закономірність і домалюйте відсутній предмет:

 

Тема. Корисні і шкідливі звички. Вплив шкідливих звичок на здоров’я в сім’ї і школі.

( Вправи на розвиток логічного мислення)

– Прочитай та поясни прислів'я.

Посієш вчинок — пожнеш звичку,

 посієш звичку — пожнеш характер.

– Узагальни ці поняття:

   

 

 

 

 

docx
Додано
20 вересня 2021
Переглядів
907
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку