Діагностична робота "Як людина досліджує природу" до підручника Гільберг

Про матеріал
Діагностична робота містить завдання для підсумкового оцінювання учнів з теми.
Перегляд файлу

 

 

Я досліджую світ

 

 

Діагностична робота

для підсумкового оцінювання

з теми "Як людина досліджує природу"

 

 

Учня/учениці ________________________________________

(Клас)

 

__________________________________________________

(Навчальний заклад)

 

___________________________________________________

(Ім’я та прізвище учня/учениці)


1. Михайлик з батьками на вихідних їздив в ліс по гриби. Хлопчик не тільки назбирав грибів, а ще й дізнався багато нового про рослинний світ.

Який метод дослідження природи використовував Михайлик в лісі? ____________________________________________________________

Які органи чуття допомогли йому?______________________________ ____________________________________________________________

За якими об'єктами міг спостерігати Михайлик в лісі? Познач .

 

 

2. У школі Оленка і Михайлик отримали завдання провести спостереження: Оленка має поспостерігати за тим, як змінюється колір листя у дерев протягом року, а Михайлик за тим, як харчується сонечко.

У кого з дітей за тривалістю довготривале спостереження, а у кого короткотривале?

У Оленки ___________________, а у Михайлика _________________ .

Кому з дітей легше спостерігати? Чому? Вставте пропущені слова.

Я вважаю, що легше спостерігати _________________, тому що ______

___________________________________________________________ .

Які додаткові інструменти можуть знадобитися дітям для проведення спостережень. Намалюй.

Оленка

Михайлик

 

 

 

 

 

 

 

3. Що таке експеримент? Знайди правильне визначення, познач

Розгляд об'єктів та змін, які відбувається довкола

Це спосіб пізнання природи у спеціально створених умовах

 

4. Відгадай загадки. Визнач, в загадках йдеться про спостереження чи експеримент?

Загадка

Спостереження чи експеримент?

Рідке, а не вода,

Біле, а не сніг.

 

Я прозорий і твердий,

Ходять, їздять по мені.

Я не тону у воді,

Не горю я у вогні.

 

 

5.Запиши яку величину вимірює кожен прилад?

 

 

 

 

 

 

6. Розглянь термометри і дай відповіді на запитання.

 

1

2

3

4

5

Які термометри показують температуру вище нуля? _______________

Які термометри показують температуру нижче нуля? ______________

Який термометр показує температуру, за якої вода замерзає? _______

Який термометр показує температуру, коли ти вибереш для прогулянки найтепліший одяг?_________________________________

Який термометр показує температуру, коли ти зможеш покупатися в річці?_______________________________________________________

7. Кілька дітей з класу виміряли свій зріст.

Розглянь діаграму і познач істинні судження.

Всі діти однакового зросту.

 

У Михайлика день народження 5 квітня.

Найнижча серед дітей дівчинка.

 

Влад на 20 см вищий за Михайлика.

Оленка на 10 см вища за Романа.

За минулий рік Влад виріс на 5 см.

 

8. Михайлик доглядав за свійськими тваринами, які вирощує його родина. Він з'ясував що маса курки 4 кг, маса індика 10 кг, маса кроля 2 кг, а маса гуски 3кг. Побудуйте діаграму за результатами спостережень хлопчика.

Як ти вважаєш, навіщо в родині Михайлика вирощують свійських тварин? ____________________________________________________

___________________________________________________________

9. Чи є у тебе вдома вимірювальні прилади? Якщо так, то які саме? Хто і для чого користується цими вимірювальними приладами? Запиши, скориставшись опорними словами.

У мене вдома, звичайно, є вимірювальні прилади. Це - ____________

___________________________________________________________ .

Мама користується ______________________________, коли _______

___________________________________ . Тато ___________________ для того, щоб _______________________________________________ .

А коли я захворію, мені вимірюють температуру ________________ .

Не уявляю наше життя без цих корисних приладів!

10. Чи легко було тобі виконувати цю роботу?

А) Так   Б) Ні   В) Я відчував(ла) деякі труднощі

Найлегшими для мене були завдання __________________________ .

Найбільші труднощі викликали в мене завдання _________________ .

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Олефіренко Наталія Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 вересня 2021
Переглядів
3791
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку