Дієприслівник 7 клас

Про матеріал
Показовий урок з української мови у 7 класі за темою "Дієприслівник". Презентація до цього уроку додається. Для тествання використовувалася онлайн-платформа WordWaal.
Перегляд файлу

 

 

 

Показовий урок

з української мови у 7 класі на тему

 

«Дієприслівник як особлива форма дієслова»

 

                                         Підготувала:

Учителька української мови та літератури

Ганна Єгорівна Комарицька

 

 

 

 

 

 

Вінниця 2022

Урок № 68

Тема: Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

             Предметні компетентності:

Знаннєва складова:

знає загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль дієприслівника;

розуміє та пояснює значення дієприслівника в мовленні.

 

Діяльнісна складова:

відрізняє дієприслівник від дієприкметника;

знаходить у реченні дієприслівник, дієприкметник, безособові дієслівні форми на -но, -то.

 

Ціннісна складова:

критично оцінює рівень власних знань;

відчуває себе частиною своєї країни, пишається цим.

     

      Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою

Спілкування іноземними мовами

Інформаційно-цифрова

Уміння вчитися впродовж життя

Соціальна та громадянська

Загальнокультурна грамотність

       Наскрізні лінії:

Громадянська відповідальність

Мовна змістова лінія

Соціокультурна змістова лінія

      Очікувані результати: 

знаємо загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль дієприслівника;

правильно визначаємо у реченні дієприслівник;

уміємо використовувати дієприслівники при побудові власних висловлювань.

      Тип уроку: урок засвоєння нових знань (онлайн-урок).

      Обладнання: презентація, тест в WordWall.

      Онлайн-платформи: Meet, WordWall.

Перебіг уроку

І. Організаційний момент

  • Привітання

ІІ. Актуалізація опорних знань

  • «Правда чи фейк»

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності


  • Підготовка до сприймання – проблемне питання    
  • Від яких слів утворилося слово дієприслівник?
  • Висловте своє припущення стосовно морфологічних ознак дієприслівника.

IV. Повідомлення теми та мети уроку

V. Сприйняття і засвоєння нових знань, умінь та навичок

  • Учні формулюють визначення за опорними схемами
  • «Білі плями» (створення візитівки)

VI. Усвідомлення навчального матеріалу в процесі виконання практичних завдань

Практичні завдання

  • Складання речень з дієприслівниками за фото
  • «Реставратор»
  • Фізкультхвилинка

VIІ. Систематизація й узагальнення знань, умінь і навичок

Рефлексія

  • Тест в WordWall

VIІІ. Підбиття підсумків 

  • Самооцінювання

ІХ. Домашнє завдання

Скласти 2 «тонких» і 2 «товстих» питання за темою «Дієприслівник»

  • Заключне слово вчителя

 

Ось і пролунав дзвінок, закінчився наш урок.

За роботу по заслузі щиро дякую вам, друзі.

Запашну, як вишні гілка, гомінку, немов сопілка,

Мусим завжди я і ти рідну мову берегти.

docx
Додано
24 квітня 2022
Переглядів
430
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку