І варіант
Мрію про саму сильну (У/у)країну-Русь, (у/в) якій пануватимуть україн..ці та їх мова, символи та кул..тура. Пер..конана що унів..рсальний символ українців – Дідух є ідеальним об..єднуючим зображенням нашої нації. Він повинен вигнати біду з кожної хати й витіснити чужі символи насильства та рабс..кого невігластва.
Пропоную встановити пишного золотого Дідуха в (К/к)иєві. Він буде символом об..єднання українців на шляху до панува….я у своїй сторонці. Дідух мав би стати тим новим символічним знаком великої України-Русі що пер...могла кремлівських окупантів. Адже кожен українець повинен знати що в Дідусі закодована слава України,її воля перемагати!
1.Переписати текст, вставити пропущені букви, розставити розділові знаки.
2. Визначити стиль тексту та тип мовлення.
3.Визначити основну думку тексту.
4.Придумати і записати назву тексту.
5.У виділених дієсловах , де це можливо, визначити рід, число, час, вид, особу.
6.Виписати з тексту дієслово складної форми майбутнього часу, утворити від нього складену форму майбутнього часу.
7.Визначити, яким членом речення виступає дієслово «перемагати».
8.Зміни за особами дієслово «знати» в однині і множині.
9. У першому абзаці знайди лексичну помилку та відредагуй.
10.Виділене речення розібрати за його членами.
ІІ варіант
Майже два сторі…я тому народився в селі Моринцях що на Черкащ…ні, хлопчик Тарас. Рано померли його бат…ки, і на долю сироти випали тяжкі поневіря…я. Однак ніякі біди не зламали світлу душу Тараса.
Хлопчик рано навчився чит..ти. Усім серцем тягнутиметься до знань до науки до правди. Понад усе він був залюбл…ний у рідне слово, в народну пісню, у красу своєї знедоленої Бат…ківщини – …країни.
Саме з цієї любові й народиться наш самий більший поет – Тарас Шевченко.
Тарас Григорович напише багато творів, які ввійдуть до відомої в ус….му світі книжки « Кобзар». У « Кобзарі» поет оспівує рідну Україну її народ.
1.Переписати текст, вставити пропущені букви, розставити розділові знаки.
2. Визначити стиль тексту та тип мовлення.
3.Визначити основну думку та тему тексту.
4.Придумай і запиши назву тексту.
5.У виділених дієсловах , де це можливо, визначити рід, число, час, вид, особу.
6.Виписати з тексту дієслово складної форми майбутнього часу, утворити від нього складену форму майбутнього часу.
7.Визначити, яким членом речення виступає дієслово «оспівує».
8.Зміни за часами дієслово «писати» .
9.У третьому абзаці знайди лексичну помилку та відредагуй.
10.Виділене речення розібрати за його членами.
ІІІ варіант
З ра….ього дитинства на все жи….я в наше серце увійшов дорогий і світлий образ Тараса Шевченка. Завжди ми буд…мо помнити ту хату, де народився великий поет. Там він ніжно полюбив красу своєї рідної землі. Там навчився малювати й писати.
Там кол..сала Тарасика рідна нен…ка. Вона часто хворіла й рано померла. Хлопч..кові тоді було дев…ять років.
Бат..ко щодня на панщині… змарнів і скоро теж помер. Нікому приголубити їсти зварити сорочку випрати. Гірке дитинство було в Тараса Григоровича Ш…вченка. Це ми пам…ятаємо. Зна…мо, як багато зробив він для всіх українців, тому його зірка ніколи не згасне в нашій пам…яті.
1.Переписати текст, вставити пропущені букви, розставити розділові знаки.
2. Визначити стиль тексту та тип мовлення.
3.Визначити основну думку та тему тексту.
4.Придумай і запиши назву тексту.
5.У виділених дієсловах , де це можливо, визначити рід, число, час, вид, особу.
6.Виписати з тексту дієслово складеної форми майбутнього часу, утворити від нього складну форму майбутнього часу.
7.Виписати 3 дієслова у неозначеній формі. Визначити їх вид.
8.Зміни за часами дієслово «випрати» .
9.У першому абзаці знайди лексичну помилку та відредагуй.
10.Виділене речення розібрати за його членами.
ІV варіант
…сі знають Великого ..обзаря України. Усі люди з…млі святкують день народже…я великого сина українс..кого народу. Ми шану…мо Тараса Григоровича Шевченка не тільки за вірші, а й за його чудові малюнки.
У його картинах ніби ож..вало ніжне світло дерева хати постаті.
З ра….ього дитинства любив малювати Тарас. Малював він захопл..но, натхне…..о. Малював не завжди на бумазі, іноді на стінах, на піску вугликом паличкою.
Пройшов час. Т. Г. Шевченко став в…ликим художником.
Ми берегтимемо картини, що їх малював своїм чарівним пензлем наш великий художник і поет.
1.Переписати текст, вставити пропущені букви, розставити розділові знаки.
2. Визначити стиль тексту та тип мовлення.
3.Визначити основну думку та тему тексту.
4.Придумай і запиши назву тексту.
5.У виділених дієсловах , де це можливо, визначити рід, число, час, вид, особу.
6.Виписати з тексту дієслово складної форми майбутнього часу, утворити від нього складену форму майбутнього часу.
7.Випиши 3 дієслова теперішнього часу, одне з них зміни за особами.
8.Зміни за часами дієслово «оживати».
9.У третьому абзаці знайди лексичну помилку та відредагуй.
10.Виділене речення розібрати за його членами.