Дієсловозагальне значення морфологічні ознакисинтаксична роль
Номер слайду 5
Мета уроку: - дати поняття про дієслово і його ознаки (називає дію, відповідає на питання що робити? що зробити?)- формувати вміння розпізнавати дієслова серед інших частин мови і пояснювати правильність думки, добирати дієслова і доводити правильність міркувань, вживати дієслова у мовленні;- виховувати самостійність у доборі дієслів, бажання вдосконалювати власне мовлення, правильно вживаючи дієслова.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Вибіркова вправа(виписати дієслова, усно поставитидо них питання) Добро – це духовна категорія, її не можна торкнутися, понюхати, посмакувати. Добро можна тільки відчути: це ласкаве, добре, ніжне ставлення, це готовність допомогти в скрутну хвилину, це любов до оточуючого світу. Милосердя, доброта ще з давніх часів були в традиціях нашого народу. Цілком природним і закономірним вважалося допомагати нещасному, знедоленому, поділитися шматком хліба, дати притулок бездомному, захистити старість, врятувати хворого і каліку, захистити скривдженого. Доброта і милосердя – багатоликі. Потреба в них повсякчасна. Милосердя і доброта - це два крила, на яких тримається людство.
Творча робота(усно доберіть дієслова, які можна застосувати до фото)
Номер слайду 12
ГРА“Так – Ні”Дієслово – це самостійна частина мови, що позначає дію, стан або процес. Дієслова змінюються за родами, числами й відмінками. Дієслова відповідають на питання що робити? що зробити? Дієприкметник – це неозначена форма дієслова. Будь-яким членом речення може виступати дієслово.
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Домашнє завдання. Вивчити правила. З поезії Тараса Шевченка «Садок вишневий коло хати…» виписати усі дієслова