Диференціація звуків л- в у кінці слів.

Про матеріал
Тема: звуки і букви «еЛ», «Ве». Диференціація [л]-[в] у кінці слова. Граматична тема: узгодж.слів у словосполученнях та реченнях Лексична т. : Птахи. Мета: вчити розрізняти і правильно вимовляти [л]-[в] у кінці слова; правильно узг. слова у словосполученнях та реченнях.
Перегляд файлу

Тема: звуки і букви «еЛ»,  «Ве». Диференціація [л]-[в] у кінці слова.

Граматична тема: узгодж.слів у словосполученнях.

Лексична т. : Птахи.

Мета: вчити розрізняти і правильно вимовляти [л]-[в] у кінці слова; правильно узг. слова  у словосполученнях та реченнях.

Розвивати: фонематичні процеси, навички звуко-буквеного аналізу;  увагу, уяву, пам'ять, логічне мислення, моторику.

Обладнання:дзеркала, демонстраційні літери «еЛ», «Ве»;таблиця складів, розрізна азбука, опора для звукового аналізу слова та схематичного зображення речення, шаблон сокола.

                                                                        Хід заняття.

I.Організаційний  момент.

1.Пальчикова гімнастика.

II.Основна частина.

1.Артикуляційні вправи. Вихов. правильної вимови звука [р].

2.Повідомлення теми заняття. Пригадайте, які звуки ви вчитесь розрізняти, якими буквами вони позначаються.

3.Розвиток фонематичних процесів -гра «впіймай звук». Логопед промовляє слова із [л] та[в]. Діти почувши даний звук у слові, піднімають відповідні букви, або на[л] плескають у долоні-один раз,  на[в]- двічі.

4.Читання складів з таблиці.

АЛ-ВА                               АВ-АЛ

ОЛ-ОВ                              ЛО-ОВ

УЛ-УВ                              УВ-УЛ

ЕЛ-ЕВ                              ЕВ-ЕЛ

ИЛ-ИВ                            ИВ-ИЛ

АЛ-ОВ -  УЛ – ИВ- ОЛ – ЕВ- ИЛ – УВ - ЕЛ   

5.Робота з предметними малюнками.

*Розлянути мал.. і назвати його ( сокіл);

Вик. звуко-буквений аналіз слова- сокіл;

**назвати тільки слова-дії в теперішньому часі на питання  «Що робить?»(перечислити дії).

*Гра-« назви дію».  Пригадай , що сокіл робив на малюнку ( називають у минулому часі). Сокіл сидів на камені. Сокіл сидів на гілці. Сокіл сидів у гнізді. Сокіл носив здобич. Сокіл літав..

*назвати слова-дії в минулому часі на питання «Що робив сокіл?».( перечисліть дії).

6.Розвиток загальної моторики – логоритмічна вправа.

7.Робота над реченням: складання речення за поданим словом

Сокіл шукав здобич.

*визначення послідовності слів у реченні;

*викладання схеми графічно;

*запис його у зошит.

8. Розвиток дрібної моторики-обвести шаблон сокола та заштрихувати його контурне зображення.

                      III.Заключна частина.

1.Підведення підсумку заняття.

2.Д./з.повторити (прочитати склади).

АЛ-ВА                               АВ-АЛ

ОЛ-ОВ                              ЛО-ОВ

УЛ-УВ                              УВ-УЛ

ЕЛ-ЕВ                              ЕВ-ЕЛ

ИЛ-ИВ                            ИВ-ИЛ

АЛ-ОВ -  УЛ – ИВ- ОЛ – ЕВ- ИЛ – УВ - ЕЛ   

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шнайдер Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Додано
31 березня 2019
Переглядів
3079
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку