Практичний матеріал "Цікаві домашні завдання"

Про матеріал
Практичний матеріал домашніх завдань призначений для дітей молодшого шкільного віку з порушенням письма та читання і складається з комплексу вправ, спрямованих на розвиток фонетико-фонематичного та лексико-граматичного компонентів мовленнєвої системи. На практичному матеріалі лексико-граматичних та фонетико-фонематичних завдань у дитини відбувається накопичення і збагачення словникового запасу, удосконалення граматичної будови мовлення, розвиваються навички зв'язного мовлення та звукобуквеного аналізу та синтезу слів, удосконалюються психічні процеси (увага, пам'ять, мислення). Мета даного матеріалу –є допомога батькам спланувати корекційну роботу вдома . Таким чином, відбувається закріплення отриманих на логопедичних заняттях знань, умінь і навичок.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Значна кількість молодших школярів із затримкою психічного розвитку відчувають труднощі у процесі оволодіння письмом і читанням. Корекція письма та читання – це складний психофізіологічний процес, який пов'язаний з роботою різних ділянок кори головного мозку, органами слуху, зору, артикуляційного апарату.

Тому цей матеріал домашніх завдань призначений для дітей молодшого шкільного віку з порушенням письма та читання і складається з комплексу вправ, спрямованих на розвиток фонетико-фонематичного та лексико-граматичного компонентів мовленнєвої системи.

 На практичному матеріалі лексико-граматичних та фонетико-фонематичних завдань у дитини відбувається накопичення і збагачення словникового запасу, удосконалення граматичної будови мовлення,  розвиваються навички зв'язного мовлення та звукобуквеного аналізу та синтезу слів,  удосконалюються психічні процеси (увага, пам'ять, мислення).  Мета даного матеріалу є  допомога  батькам спланувати корекційну роботу вдома . Таким чином, відбувається закріплення отриманих на логопедичних заняттях знань, умінь і навичок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання

Відмітка

про виконання завдання

дитиною

1. Обведи олівцем червоного кольору букви ,які позначають голосні звуки:

КИЇВ, МАЛЮНОК, ЄВА, ЇЖАЧЕНЯ, ЛАСТІВ’Я, ЄВРОПА.

2. Склади слова та закресли зайве слово:

ГИРТ __________________,  ЕЛВ____________________, МИАЗ__________________,СОНЛ___________________.

3. Накресли звукову модель до малюнка:

               

4. Запиши повну відповідь на запитання, використовуючи слова з довідки:

Де ростуть фрукти і ягоди?__________________________________

_________________________________________________________

Де ростуть кавуни та дині? __________________________________

_________________________________________________________

Де ростуть овочі? __________________________________

_________________________________________________________

Слова для довідки:   баштан, город, сад.

5. Гра «Скажи навпаки»,запиши:

Цей будинок  високий, а цей -________________, ці руки чисті,а ці -_______________, цей кіт чорний, а цей-_____________________.

6. Запиши дитинчат тварин:

У кози-________________, у свині-___________________________,

у корови-___________________, у кішки-_______________________.

 

Відмітка про виконання завдання дитиною (записувати напроти кожного виконаного завдання)

  • самостійність виконання завдання дитиною,
  • труднощі, які виникають у дитини при виконанні завдання.

Завдання

Відмітка

про виконання завдання

дитиною

  1. Склади з букв слова,запиши їх:

О,У,Л,Б,Г____________ У,А,Л,К,Б ____________ О,А,М,Р,К___________, Ь,В,И,Ч,Л,ЕТ

2. Визнач кількість голосних та приголосних звуків, відповідь запиши:

УЧЕНЬ -

КОЛЯ –

3. Допиши відповідь:

Який  за смаком мед? __________________, сіль_________________.

Якого кольору небо__________________,цукор_________________.

Перець гіркий, а морква __________________________.

Літо спекотне, а зима _____________________________.

Лампа дає світло , а піч ___________________________.

Вчитель вчить , а лікар ____________________________.

4. Запиши дитинчат птахів, допиши відповідь:

У сови  ____________________, у ластівки - ____________________.

У курки - _________________, у лелеки - ____________________.

5. Запиши слова навпаки:

Високий клен - _____________________________.

Добра людина - _____________________________.

Велике місто - _______________________________.

6. Встав пропущені слова з довідки:

Петрик переплигнув ____________ яму. Килим лежить ________ підлозі. Собака виглядає ___________ будки. Сорока літає __________курчатами. Чорногуз живе __________болота.

Слова для довідки: над, із-за,на,під,через,біля.

Відмітка про виконання завдання дитиною (записувати напроти кожного виконаного завдання)

  • самостійність виконання завдання дитиною,
  • труднощі, які виникають у дитини при виконанні завдання.

 

 

doc
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
25 квітня 2019
Переглядів
1603
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку