Тридцять варіантів за три хвилини
(самостійна робота)
Вчитель
Чортківської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів №7
Мацевко Ганна Миронівна
Тридцять варіантів за три хвилини – приблизно стільки часу потрібно для того, щоб забезпечити кожного учня класу окремим завданням на самостійній роботі.
Диференційована самостійна робота по темі
«Розв’язування нерівностей методом інтервалів».
На дошці записуються нерівності, які потрібно розв’язати під час самостійної роботи.
І рівень: ;
ІІ рівень: ;
ІІІ рівень: ;
Кожному учневі повідомляється трьохзначний номер варіанта. Одержавши його, учень підставляє в умови завдань значення а, в, с, які відповідають цьому варіанту. Наприклад, учень, одержавши варіант №247, повинен в умову кожного завдання замість а підставити 2, замість в – 4, замість с – 7 і розв’язати наступні нерівності:
І рівень: ;
ІІ рівень: ;
ІІІ рівень: .
Називаючи такі номери , в кожного з яких а<в<с, можна одержати одинакові по структурі відповіді до кожного завдання.
За допомогою такої схеми можна проводити диференційовані самостійні роботи по різних розділах курсу алгебри і початків математичного аналізу.