20 квітня о 19:00Вебінар: Мобінг (цькування) у педагогічному колективі: ознаки, юридичні аспекти, алгоритм подолання

Диференційований урок з читання "Гей, Великдень!"

Про матеріал

Урок розроблено за методикою С.П. Логачевської диференціація на уроках читання. Диференційоване навчання – це один із способів досягнення всіма дітьми загальноосвітньої мети навчання з урахуванням їх індивідуальних особливостей. Диференційоване навчання – це спеціально організована навчально-пізнавальна діяльність, яка враховуючи вікові, індивідуальні особливості учня, спрямована на оптимальний розвиток учнів, засвоєння необхідної суми знань, практичних дій.

Перегляд файлу

Тема : Гей, Великдень !  Гей , весна! «Крашанки і писанки» за О. Менем,  « Гей Великдень!» ( з народного), «Писанка» К. Перелісна.

Мета : Відпрацьовувати  навички виразного ,правильного ,свідомого читання ; заохочувати учнів до виявлення особистісного ставлення до прочитанного; поглибити знання дітей про велике християнське свято; розширити тематичний словник. Розвивати пам'ять ,уяву ,образне  мислення. Виховувати почуття поваги до українських звичаїв і обрядів.

Обладнання: крашанки ,писанки ,дряпанки (зразки )

                                                    Зміст  уроку

Вправи на розвиток мовленнєвого апарату.                                                                                                      Робота із складовою таблицею.                                                                                                                        Підготовка до вивчення нового матеріалу.                                                                                                                – На весну завжди припадає одне з найвеличніших християнських свят – Великдень.     Адже навесні у це свято все пробуджується від сну.                                                                              Відгадайте загадку .                                                                                                                                                            Як уродилась , то була  я біла.                                                                                                                                   Тепер подивіться – рябенька я стала.                                                                                                                          Мені змалювала  Оксаночка бочки                                                                                                                                            У жовті , червоні і білі квіточки.                                                                                                                               Лежу на столі біля круглої паски,                                                                                                                      Моргаю до сиру ,сміюсь до ковбаски,                                                                                                                   До хрону ,до масла ,до бабки сміюся.                                                                                                                  Ану відгадай лишень ,як я зовуся ?     (Писанка)                                                                                             Звичай виготовляти писанки виник в Україні дуже давно. Існує багато легенд, пов'язаних зі святом Великодня. Одна з них розповідає про це так.                                                             Коли Ісуса розіп'яли на хресті, з його ран поточилася кров. Із кожної краплини виникла червона крашанка. А сльози Матері Божої, яка стала під хрестом, молилася і гірко плакала, капали на ті червоні  крашанки. Кожна крашанка перетворювалась на писанку.                                                                                                                                                                          Зібравши всі писанки та крашанки в хустину , Богородиця пішла до Понтія Пілата просити дозволу щоб переховати свого Сина . Вона дарувала писанки дітям і наказувала їм жити у мирі та злагоді . Прийшовши до Пілата , Матір Божа  зомліла ,а писанки з хустини розкотилися по всьому світу. З того часу матері ,бабусі ,сестри розписують до Великодня писанки.                                                                                                          Після того , як разом із великодньою паскою освятять у церкві писанки ,їх дарують родичам ,знайомим і друзям зі словами : «Христос Воскрес !» , а у відповідь кажуть :   «Воістину Воскрес !» і щиро дякують.                                                                                                     Ознайомлення з текстом « Крашанки і писанки»                                                                                             Вчитель читає текст.                                                                                                                                                      Аудіювання.                                                                                                                                                                     1. Як звучить приказка «Дороге яєчко на …..»                                                                                                а) Паску ;                                                                                                                                                                               б) Різдво;                                                                                                                                                                         в) Великдень.                                                                                                                                                                                 2. Такий дарунок є виявом:                                                                                                                                                     а) Симпатії і прихильності ;                                                                                                                                                 б)Бажанням нагодувати.                                                                                                                                          3. Хто був посварений  на Великдень :                                                                                                                   а) не розмовляють;                                                                                                                                                        б) миряться.                                                                                                                                                                    4.Як люди використовували писанки ?                                                                                                                      а) як оберіг ;                                                                                                                                                                   в) одразу з'їдали.                                                                                                                                                               Перевірка.                                                                                                                                                                                   Диференційована робота над змістом тексту.                                                                                                        Учні , що відповіли на запитання правильно   -  1 варіант.  Решта     2 варіант.                                     1 варіант Поділіть текст на частини ,помітьте олівцем кінець кожної.                                                    2  варіант  Доберіть сюжетні малюнки.                                                                                                                             Перевірка.                                                                                                                                                                               1  варіант  Доведіть свою думку щодо поділу тексту  на частини.                                                                         2 варіант   Відберіть основні малюнки .                                                                                                                       Перевірка                                                                                                                                                                                   1  варіант  Придумайте заголовки.                                                                                                                                 2   варіант  Підпишіть малюнки.                                                                                                                                        Перевірка.                                                                                                                                                                               1    і     2    варіанти       Скласти план тексту.                                                                                                                  Фізкультхвилинка.                                                                                                                                                               Встаньте , діти , потягніться,                                                                                                                                               Землі нашій поклоніться .                                                                                                                                                                        За щасливий день вчорашній ,                                                                                                                                          І до сонця потягніться,                                                                                                                                                             Веретенцем покрутіться.                                                                                                                                             Різновиди читання тексту.                                                                                                                                                   Самостійне читання « Гей , Великдень!»                                                                                                                   Розповідь учителя.                                                                                                                                                                –Яйце – символ щастя, весни ,сонця ,життя. Воно символізує першопочаток усього живого на землі ! В Україні яйця ,які фарбують  ,називають крашанками.                                                      

          Писанка – орнаментоване яйце. Його розписують рослинним, тваринним або геометричним орнаментом. Звичай писати великодні писанки поширений по усій території України.                                                                                                                                    Учитель читає вірш Катерини Перелісної « Писанка».                                                                                           Аудіювання.                                                                                                                                                                                  1 Мама дочці писанку …                                                                                                                                                                        а) намалювала;                                                                                                                                                                                    б) допомагала малювати.                                                                                                                                                                                                                                                                2. Скільки хрестиків намалювала дівчинка ?                                                                                                                 а )  6;                                                                                                                                                                                               б) 8.                                                                                                                                                                                                   3 .Скільки яєць зіпсувала дівчинка ?                                                                                                                         а)  5 ;                                                                                                                                                                                    б)  10.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           4. Скільки яєць батькам пообіцяла доня ?                                                                                                                а)  2 ;                                                                                                                                                                                           б)   4.                                                                                                                                                                                            Перевірка.   Поділ на два варіанти.                                                                                                                             Диференційована робота над виразністю читання.                                                                                                1. Варіант  Читайте правильно .Знайдіть багатоскладові слова.                                                                                2.  Варіант Правильно прочитайте два стовпчики вірша.                                                                            Перевірка                                                                                                                                                                          1. Варіант  Відшукайте опорні слова ,які розкривають зміст тексту.                                                      2. Варіант Читайте вірш далі , думайте, про що читаєте .                                                                                   Перевірка.                                                                                                                                                                                  1. Варіант  Відшукайте образні слова.                                                                                                                                  2.  Варіант  Відшукайте слова ,які сподобались.                                                                                         Перевірка.                                                                                                                                                                              1. Варіант Подумайте ,яким темпом і  тоном читатимемо вірш.                                                                                   2.  Варіант  Зверніть увагу на розділові знаки.                                                                                                        Перевірка.                                                                                                                                                                                  Читання вірша   «ланцюжком».                                                                                                                         Підсумок уроку.                                                                                                                                                                Продовжіть речення .                                                                                                                                                                   Я  намагався …..                                                                                                                                                                        Мені  вдалось   ……..                                                                                                                                                            Спробую  ще  ….                                                                                                                                                           Дізнався     …                                                                                                                                                                         Навчився  … …….

 

doc
Додав(-ла)
Головенко Алла
Додано
25 січня
Переглядів
209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку