Дігностувальна робота з ЯДС "Я досліджую неживу і живу природу"

Про матеріал

Дігностувальна робота з ЯДС "Я досліджую неживу і живу природу" для 2 класу (за підручником І. Большакової, М. Пристінської)

Перегляд файлу

Діагностувальна   робота

Я досліджую неживу і живу природу

__________________________________________

 

1. Ґрунт – це______________________________________________________________

________________________________________________________________________

2. Ґрунт складається:

    Тверда частина: ________________________________________________________.

     Рідка частина: _________________________________________________________.

     Жива частина: _________________________________________________________.

     Газоподібна частина: ___________________________________________________.

3. Залишки рослин і тварин перегниваючи, перетворюються на:

              а) торф;   

              б) перегній;     

              в) гірські породи.

4. Перегній буває:   

             а) сірого кольору;    

            б) чорного кольору;  

            в) бурого кольору.

5.  Встанови відповідність.

Перегній             головна властивість ґрунту

Родючість             найродючіший ґрунт

Чорнозем                         опале листя, рештки відмерлих рослин і тварин

6.  Запиши, з якою метою люди вирощують рослини вдома.

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

7. Запиши, які рослини є в твоєму домі і у класі.

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

8. Обери назви свійських тварин:

          а) кіт лісовий; 

          б) свиня;

          в) дикий кабан;

          г) коза;

          ґ) гуска

          д) дикий собака Динго; 

          е) собака;

          є) короп.

9. Запиши, з якою метою люди розводять свійських тварин.

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

10. Хто такий споживач?

                а) людина, яка вживає шкідливу їжу;

                б) людина, яка купує товари;

                в) розумна людина

11. Запиши, які з цих продуктів мають короткий термін придатності,  а які – довгий термін придатності?

                      Молоко, горіхи, йогурт, хліб, гарбузове насіння, кефір.

Короткий термін придатності   - ___________________________________________

Довгий термін придатності - ______________________________________________

12.  Запиши, які продукти потрапляють в магазин без додаткової обробки.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Усатенко Наталія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0