Дігностувальна робота з ЯДС "Я досліджую неживу і живу природу" для 2 класу (за підручником І. Большакової, М. Пристінської)
Діагностувальна робота
Я досліджую неживу і живу природу
__________________________________________
1. Ґрунт – це______________________________________________________________
________________________________________________________________________
2. Ґрунт складається:
Тверда частина: ________________________________________________________.
Рідка частина: _________________________________________________________.
Жива частина: _________________________________________________________.
Газоподібна частина: ___________________________________________________.
3. Залишки рослин і тварин перегниваючи, перетворюються на:
а) торф;
б) перегній;
в) гірські породи.
4. Перегній буває:
а) сірого кольору;
б) чорного кольору;
в) бурого кольору.
5. Встанови відповідність.
Перегній головна властивість ґрунту
Родючість найродючіший ґрунт
Чорнозем опале листя, рештки відмерлих рослин і тварин
6. Запиши, з якою метою люди вирощують рослини вдома.
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
7. Запиши, які рослини є в твоєму домі і у класі.
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
8. Обери назви свійських тварин:
а) кіт лісовий;
б) свиня;
в) дикий кабан;
г) коза;
ґ) гуска
д) дикий собака Динго;
е) собака;
є) короп.
9. Запиши, з якою метою люди розводять свійських тварин.
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
10. Хто такий споживач?
а) людина, яка вживає шкідливу їжу;
б) людина, яка купує товари;
в) розумна людина
11. Запиши, які з цих продуктів мають короткий термін придатності, а які – довгий термін придатності?
Молоко, горіхи, йогурт, хліб, гарбузове насіння, кефір.
Короткий термін придатності - ___________________________________________
Довгий термін придатності - ______________________________________________
12. Запиши, які продукти потрапляють в магазин без додаткової обробки.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________