Ділення багатоцифрового числа на одноцифрове число

Про матеріал
узагальнити взаємозв’язок між діленням і множенням, застосовувати правило на знаходження невідомого множника; удосконалити обчислювальні навички; формувати вміння розв’язувати приклади , задачі, рівняння; працювати з геометричним матеріалом; виховувати старанність, працьовитість, товариськість.
Перегляд файлу

Тема:    ділення багатоцифрового числа на одноцифрове  число

Мета:

        - формування предметних компетентностей:

 узагальнити взаємозв’язок між діленням і множенням, застосовувати правило на знаходження невідомого множника; удосконалити обчислювальні навички; формувати вміння розв’язувати приклади , задачі, рівняння; працювати з геометричним матеріалом; виховувати старанність, працьовитість, товариськість.

      - формування ключових компетентностей:

         соціальної: розвивати логічне мислення учнів, вміння продуктивно працювати в парах, групах, докладати  власних зусиль  для досягнення спільного результату при знаходженні невідомого множника, ділення різних багатоцифрових чисел на одноцифрове;

        математичної: розпізнання проблем, які розв’язуються  із застосуванням правила на знаходження невідомого множника, вчити логічно міркувати, коментувати і обгрунтовувати свої дії;

       уміння вчитися: розвиток вміння працювати самостійно, визначати

                                       мету, робити висновки;

      інформаційно - комунікаційна: стимулювати цікавість до математики і навколишнього світу; розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання з використанням математичних термінів.

Тип уроку: урок закріплення  знань

Освітня галузь: математична і природнича

Обладнання: картки з зображенням маленьких казкових їжачків з завданнями на звороті, малюнок справжнього їжака,   мультимедійна дошка, чарівна кринька з додатковими завданнями

 

                                   Хід  уроку

I. Організаційна частина

1. Вступна частина

Діти!

Сіли рівно, повернулись,

Один одному всміхнулись.

Якщо добре працювати –

Вийдуть гарні результати.

Тож не гаємо ми час,

Бо знання чекають нас!

2. Перевірка домашнього завдання.

Після перевірки завдання, учні за допомогою цеглинок Lego  та шкали успіху оцінюють свою роботу.

  • Хто з вас задоволений?
  • А кому потрібно бути уважнішим?

Покажіть за допомогою смайлика свій настрій. Чудово. Тоді вперед!

3. Мотивація.

Вправа « Мікрофон»

- Яким ви хочете, щоб був цей урок? Що ви очікуєте від уроку ?( Цікавим, змістовним, начальним, веселим).

- Нас чекає велика праця. Справитися з нею допоможуть ваша уважність, працелюбність та знання. За нашою працею буде стежити маленька істота, яка є однією з найцікавіших у природі. Такою відомою і водночас загадковою.              

     В нас гуляє біля тину,
               Має носик-намистину,
               Схожий він на будячок
                Це колючий …(Їжачок)
Так це їжак. Він хоче відвідати наш урок, щоб ми допомогли йому з завданнями. А натомість хоче розповісти про себе деякі, можливо, маловідомі факти.

- Допоможемо йому? Тоді гайда в дорогу!

Запис числа, класної роботи

4. Хвилинка каліграфії.

- Яке сьогодні число?

- З яких чисел складається це число? Скільки в ньому десятків, скільки одиниць? Яке буде відповідь, якщо ці числа помножити?...

II. Актуалізація опорних учнівських знань

Основна частина

   Знайомство з темою та метою уроку
           Вчитель: Всі ми з дитинства знаємо, хто такі їжаки. Кожен бачив їх у мультиках, хтось зустрічав їх в лісі або навіть вдома і ,можливо, тримав вдома. Але давайте розберемося як живуть їжаки у природі.А для цього виконаємо першу вправу, принесену їжачком.

1. 1-ий їжачок                     </div>
                </div>
                                                                                                            </div>
                    

                                            <div class=

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Валентина Лукаш
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кива Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Слинько Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Тищенко Ганна
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 лютого 2023
Переглядів
287
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку