Тематична діагностувальна робота № 2 4 клас
І варіант
1. Виконай письмове ділення. Зроби перевірку множенням.
648 : 3 = 764 : 4 = 905 : 5 =
2. Розв`яжи рівняння з перевіркою.
824 : х = 4
3. Розв`яжи задачу.
Відстань до школи Богдан подолав за 8 хв, зробивши 896 кроків. Скільки кроків зробить Богдан за 4 хв?
4. Розв`яжи вираз, записуючи по діях.
( 498 + 390 : 6 ) – 23 · 9 =
5. Обчисли.
2 ц 80 кг : 8 =
5 грн 12 к : 4 =
6. Накресли трикутник, який має 1 тупий кут.
Тематична діагностувальна робота № 2
ІІ варіант
1. Виконай письмове ділення. Зроби перевірку множенням.
968 : 8 = 936 : 4 = 805 : 5 =
2. Розв`яжи рівняння з перевіркою.
490 : х = 5
3. Розв`яжи задачу.
Купили 4 набори креслярського приладдя на суму 864 грн. Скільки коштує 3 таких набори?
4. Розв`яжи вираз, записуючи по діях.
( 438 – 392 : 4 ) + 54 · 3 =
5. Обчисли.
2 ц 38 кг : 7 =
9 грн 48 к : 6 =
6. Накресли трикутник, який має 1 прямий кут.
№ з-ня |
Показник навчальної діяльності |
Рівень |
1, 4 |
Володіє навчитками додавання і віднімання, множення і ділення чисел |
|
2 |
Розв`язує рівняння, добирає розв`язок нерівності зізмінною |
|
3 |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв`язування, розв`язує задачу, прогнозує і перевіряє розв`язок |
|
5 |
Використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання |
|
6 |
Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об`єкти з геометричних фігур |
|