22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Задачі на подвійне зведення до одиниці. Гриби – живі організми. Будова грибів.

Про матеріал
повторити правило ділення двоцифрового числа на одноцифрове; алгоритм розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці; формувати в учнів знання про гриби та їх види; вміти застосовувати отримані знання на практиці; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати старанність, культуру математичного мовлення.
Перегляд файлу

Тема: Ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Задачі на подвійне зведення до одиниці. Гриби – живі організми. Будова грибів.

Мета: повторити правило ділення двоцифрового числа на одноцифрове; алгоритм розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці; формувати  в учнів знання про гриби та їх види; вміти застосовувати отримані знання на практиці; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати старанність, культуру математичного мовлення.

Обладнання: презентація, проектор, малюнки грибів, піраміда із запитаннями , картки із завданнями.

Хід уроку

І. Організаційний момент

На лісовій галявині 
Вмивається зайча,
А ось із-за листочків 
Вилазить мишиня. 
Сідає біля Зайки 
і тихо промовля: 
Он там лежить грибочок, 
Не знаєш хто лишив? 
Їжак біг нашим лісом 
і мабуть загубив. 
Тут білочка із гілки 
поглядає униз, 
А там в листочках жовтих 
Лежить наш боровик.

Діти, уявімо, що сьогодні ми з вами підемо до лісу. На нас чекають цікаві завдання і нові знання. Вирушаємо скоріше!

ІІ. Актуалізація опорних знань

На дошці записані приклади. Розв’яжіть приклади, а потім за таблицею складіть назву смачного грибочка, який росте у наших лісах. (МАСЛЮК)


54:6=

12:3=

42:7=

16:8=

72:9=

15:5=

2

3

4

6

8

9

 А

Л

М

К

Ю

С

 


Код: 429386

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Тепер ви зрозуміли, яку теми ми будемо вивчати на ? Сьогодні на уроці ми вивчимо тему «Гриби» та розв’яжемо цікаві математичні завдання, які отримаємо від різних лісових грибів.

ІV. Засвоєння нового матеріалу

Гриби - це унікальні створіння природи, яких вчені досі не можуть віднести ні до рослин, ні до тварин.  Ми звикли бачити гриби у лісі, але цвіль та пліснява у сирих приміщеннях це також гриби. Найчастіше «грибами» називають  шапинкові, ті які мають шапочку і ніжку на поверхні землі. Гриби бувають їстівні та неїстівні. Крім того, що вони дуже смачні, вони також корисні в різних сферах життя людини. Наприклад, це медицина або переробка промислових відходів. Будову гриба розглянемо на слайді. (Слайд )

V. Застосування набутих знань

1. Першим у лісі нас зустрічає вже відомий вам «Маслюк» (Слайд)

Ось яке завдання він нам підготував:  (Слайд)

Обчислити: 78:6=

56:4=

95:5=

2. А хто це нас зустрічає? Правильно це «Боровик» (Слайд )   

4 друзів пішли у ліс по гриби. Діти зібрали 28 маслюків і 32 боровики та розділили їх порівну між собою. Скільки всього грибів отримав кожен? (Слайд)

Розв’язування :

  1. 28:4=7(г) – маслюків у кожного
  2.  32:4=8(г) – боровиків у кожного
  3. 7+8=15(г)

Відповідь: по 15 грибів у кожного.

3. Хто чекає на нас далі? Це ж «Шампіньйон» (Слайд)

Накреслити ламану, довжина якої обчислюється так: 60+40*2=140(мм).

4. А це хто? Це ж «Білий гриб». І зараз він проведе нам фізкультхвилинку. (Слайд )

Ми лісочком йшли, (ходьба на місці)

Грибочок знайшли,

Нагнулись, підняли,(нахиляння тулуба вперед)

У кошик поклали

І далі пішли (ходьба на місці)

Ми лісочком йшли,

Малинку знайшли.

Дотягнулись, зірвали, (потягування)

У кошик поклали

І далі пішли (ходьба на місці)

Ми лісочком йшли,

Горішок знайшли,

Потягнулись, дістали, (потягування)

У кошик поклали

І далі пішли (ходьба на місці)

Всі ці грибочки, яких ми з вами зустріли відносять до їстівних грибів. Вони всі дуже смачні. Але є й отруйні гриби, їх ні в якому разі не можна їсти, щоб не отруїтися.

5. А ось і «Бліда поганка». Вона дуже отруйна і підготувала нам завдання, яке треба виконати. (Слайд )

У магазин привезли гриби. 54 кг шампінйонів розклали у 9 ящиків, а 72кг маслюків розклали у 6 ящиків. Що важче ящик шампінйонів чи маслюків? На скільки?

Розв’язування :

  1. 54:9=6(кг) важить ящик з шампіньйонами
  2. 72:6=12 (кг) важить ящик з маслюками
  3. 12-6=6 (кг)

Відповідь: ящик з маслюками на 6 кг важчий.

6. Останнім зустрінеться нам дуже яскравий, красивий, але отруйний «Мухомор». Будьте обережні ! (Слайд )

Установіть відповідність і назвіть пропущені числа:

  • 1, 2, 3, 5, 8, …, 21
  • 2, 4, 6, 10, 16, …, 68

 

VІ. Підсумки уроку

За допомогою пірамідки підводяться підсумки уроку.

  1. Назвати їстівні гриби
  2. Опиши будову шапинкового гриба
  3. Поясни правило ділення двоцифрового числа на одноцифрове
  4. Поділись чим особливий мухомор?

VІІ. Оголошення домашнього завдання, оцінювання учнів

С.119-120, №768, 769

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований урок з математики

та природознавства у 3 класі на тему:

«Ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Задачі на подвійне зведення до одиниці. Гриби – живі організми. Будова грибів»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала: Вахник Ю.А.

 

 

 

docx
Додано
26 лютого
Переглядів
72
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку