Тема: Резервний урок. Ділення круглого числа на розрядне.
Мета: закріпити отримані знання про ділення круглого числа на розрядне; вчити здобувачів освіти , спираючись на отримані знання, самостійно працювати; формувати навчально-пізнавальну компетентність; розвивати математичну компетентність (моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань); виховувати громадські та соціальні компетентності (співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, повага до прав інших).
Хід уроку
І. Організаційний момент.
"Самоналаштування"
Покладіть руки на парту, закрийте очі та промовляйте:
Я зможу сьогодні добре працювати на уроці.
Я особистість творча.
Я бажаю однокласникам успіхів на уроці.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Скажіть діти, що ми робимо на уроці з математики? (Ми розв’язуємо задачі, приклади, рівняння, працюємо з виразами, міркуємо, лічимо, складаємо.)
… Математика – справа не тільки розуму, але й фантазії… І сьогодні ми трошки пофантазуємо. Уявіть, що наш клас перетворився на математичне містечко. У кожному місті є вулиці, і перша вулиця яку ми відвідаємо – тематична.
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
Щоб дізнатися тему нашого уроку, вам потрібно дати відповіді на питання, розташовані цією вулицею.
- Як називаються числа при діленні?
- Як називаються числа при додаванні?
- Як називаються числа при відніманні?
- Що ми отримуємо при множенні будь-якого числа на 0?
- На що ділити неможливо?
- Як знайти периметр прямокутника?
- Збільшити у …, ми виконуємо дію(*)
- Зменшити на …, виконуємо дію (-)
- Тема нашого уроку: «Ділення круглого числа на розрядне».
IV. Закріплення та узагальнення знань
Вулиця «Усний рахунок»
Гра «День і ніч»
2*2 + 10 – 4 + 15 =25
100:100 + 99 – 10 =90
10 + 20 – 5 – 5 = 20
Вулиця «Множення і ділення»
Гра «Хто швидше»(на картках)
Вулиця «Вирази» (робота в групах)
Для виконання наступного завдання вам необхідно поділитися на 2 групи. В цьому нам допоможуть кольорові чотирикутники.
Вулиця «Фізхвилинка»
Вулиця «Рівняння»
Вулиця «Геометрична»
- Які геометричні фігури ви бачите?
Уявіть себе майбутніми конструкторами. Із запропонованих геометричних фігур побудуйте космічну ракету
Гра «Визнач маршрут космічної ракети»
V. Підсумок уроку
Вулиця «Околиця»
- Чого навчилися, подорожуючи країною математики? (Ми здобули нові знання )
- На якій вулиці було найбільш цікаво працювати?
- Де в житті використовуєте ці знання?
Вулиця «Оцінювання
Молодці! Дякую за урок!
- Завершити урок я хочу побажанням Ю.Гагаріна до школярів: «Добре вчіться! Шлях до знань починається таблицею множення і першого диктанту. Часто говорять, що космічний політ – це подвиг. А до подвигу потрібно готуватися»