Ділення круглого числа на розрядне

Про матеріал
Тема: Ділення круглого числа на розрядне. Тип уроку: узагальнення та систематизація знань і вмінь.
Перегляд файлу

Тема: Резервний урок. Ділення круглого числа на розрядне.

Мета: закріпити отримані знання про ділення круглого числа на розрядне; вчити здобувачів освіти , спираючись на отримані знання, самостійно працювати; формувати навчально-пізнавальну компетентність; розвивати математичну компетентність (моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань); виховувати громадські та соціальні компетентності (співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, повага до прав інших).

Хід уроку

І. Організаційний момент.

"Самоналаштування"

 

Покладіть руки на парту, закрийте очі та промовляйте:

Я зможу сьогодні добре працювати на уроці.

Я особистість творча.

Я бажаю однокласникам успіхів на уроці.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Скажіть діти, що ми робимо на уроці з математики? (Ми розв’язуємо задачі, приклади, рівняння, працюємо з виразами, міркуємо, лічимо, складаємо.)

… Математика – справа не тільки розуму, але й фантазії… І сьогодні ми трошки пофантазуємо. Уявіть, що наш клас перетворився на математичне містечко. У кожному місті є вулиці, і перша вулиця яку ми відвідаємо – тематична.

ІІІ.  Повідомлення теми та мети уроку.

Щоб дізнатися тему нашого уроку, вам потрібно дати відповіді на питання, розташовані цією вулицею.

-       Найменша міра довжини?

-       Як називаються числа при діленні?

-       Як називаються числа при додаванні?

-       Як називаються числа при відніманні?

-       Що ми отримуємо при множенні будь-якого числа на 0?

-       На що ділити неможливо?

-       Як знайти периметр прямокутника?

-       Збільшити у …, ми виконуємо дію(*)

-       Зменшити на …, виконуємо дію (-)

-         Тема нашого уроку: «Ділення круглого числа на розрядне».

IV.  Закріплення та узагальнення знань 

Вулиця «Усний рахунок»

Гра «День і ніч»

2*2 + 10 – 4 + 15 =25

100:100 + 99 – 10 =90

10 + 20 – 5 – 5 = 20

Вулиця «Множення і ділення»

Гра «Хто швидше»(на картках)

Вулиця «Вирази» (робота в групах)

Для виконання наступного завдання вам необхідно поділитися на 2 групи. В цьому нам допоможуть кольорові чотирикутники.

Вулиця «Фізхвилинка»

Вулиця «Рівняння»

Вулиця «Геометрична»

-         Які геометричні фігури ви бачите?
Уявіть себе майбутніми конструкторами. Із запропонованих геометричних фігур побудуйте космічну ракету

 

Гра «Визнач маршрут космічної ракети»

 

V. Підсумок уроку

Вулиця «Околиця»

-         Чого навчилися, подорожуючи країною математики? (Ми здобули нові знання )

-         На якій вулиці було найбільш цікаво працювати?

-         Де в житті використовуєте ці знання?

Вулиця «Оцінювання

Молодці! Дякую за урок!

-         Завершити урок я хочу побажанням Ю.Гагаріна до школярів: «Добре вчіться! Шлях до знань починається таблицею множення і першого диктанту. Часто говорять, що космічний політ – це подвиг. А до подвигу потрібно готуватися»

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 лютого
Переглядів
83
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку