Ділення суми на число. Розв’язування задач

Про матеріал
Ознайомити учнів із властивістю ділення суми на число, вдосконалювати вміння розв’язувати задачі двома способами; розвивати увагу, логічне мислення та обчислювальні навички; виховувати інтерес до математики.
Перегляд файлу

Тема. Ділення суми на число. Розв’язування задач .

Мета: ознайомити учнів із властивістю ділення суми на число, вдосконалювати вміння розв’язувати задачі двома способами; розвивати увагу, логічне мислення та  обчислювальні навички; виховувати інтерес до математики.

Тип уроку. Урок засвоєння нових знань.

 

Хід уроку

I. Організаційний момент

Погляньте один на одного та посміхніться….

-Що ви чекаєте сьогодні на уроці?

Девізом нашого уроку є :

СПОСТЕРІГАЮ.

ПОМІЧАЮ.

МІРКУЮ.

РОБЛЮ ВИСНОВОК.

-Прийшла весна і хочеться так оживити клумби ….Давайте назбираємо квіти і висадимо нашу чудову клумбу….

II. Актуалізація опорних знань

  1. Лампа питань
  2. Усний рахунок.

Вордвол

 

б) Заповнити таблицю. Командам роздаю два числа…

 

- Як називаються числа при діленні?

- Як знайти ділене, дільник?

 

Ділене

240

 

720

 

180

400

Дільник

30

4

8

30

2

 

Частка

 

50

 

9

 

50

 

в) каліграфічна хвилинка

-         Відкрийте зошити, запишемо число, класна робота;

-         Яке це число 18, з яких цифр складається?

-         Скільки десятків, скільки одиниць?

-         На які числа можна поділити 18? (18, 9, 6, 3, 2, 1)

-         Запишемо каліграфічно це число.

 

 Ми отриали три квітки….

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми ознайомимося зі способами ділення суми на число, розв’язуватимемо задачі двома способами.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Колективна робота над задачею  Матіфік

42:3= (30+12) :3= 30:3+12:3=14

Фізкультхвилинка

2. Знаходження значень виразів (с. 82 №5)

— Поділіть суму на число відповідно до порядку виконання дій у виразах із дужками.

Робота в парі

 

3. Колективне опрацювання матеріалу

Щоб поділити суму на число, можна поділити на це число кожний доданок і знайдені частки додати.

Запишемо формулу: (a+b) : c = a : c + b : c

Тож, давайте ще раз повторимо алгоритм ділення суми на число:

  1. Поділю перший доданок на число.
  2. Поділю другий доданок на число.
  3. Отримані частки додам.                                

V. Узагальнення й систематизація знань

1. Задача

Дітям роздають пакети з продуктами . Записуємо коротку умову

 4 банани – 56 грн

 5уп.соломки-80 грн

 2 уп.сушки-48грн

 3уп.Мівіна -39грн

 10 шт.вершки- 30 грн

 6 шт.яблук- 24грн

Розв»язують задачу і заповнюють чек…..

Фіксальний чек

Банани

4 X     56 грн

Соломка

5 X     80 грн

Сушка

2 X     48 грн

Мівіна

3 X     39 грн

Вершки

10 X     30 грн

Яблука

6 X     24 грн

 

Всього  

4. Геометричний матеріал . Рефлексія

— Побудуйте Відрізок 10 см….. Якщо ви задоволені своєю роботою поставте позначку там, де 100 мм….

VІ. Підсумок уроку

Гра «Мікрофон»

-         Продовжіть речення : «На сьогоднішньому уроці я дізнався…»

-         Як можна розділити суму на число?

-         Сьогодні ви досягли успіху. Ви навчилися розв’язувати вирази двома способами.
Обчисліть вирази зручним способом та дізнайтеся, що людині допомагає досягти успіху.

Ключ 

      https://disted.edu.vn.ua/media/images/Svitlana/matem_3/u_21/016.gif


(6+18):3
(18+30):8
(18+12):3
(24+12):4
(36+54):6
Перевір себе:  ПРАЦЯ

 

Прикрашання клумби

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 квітня
Переглядів
271
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку