Ділення з остачею. Додавання і віднімання багатоцифрових чисел.

Про матеріал
Анімована презентація з математики для учнів 4 класу НУШ з завданнями на обчислення виразів з остачею,додаванням і відніманням багатоцифрових чисел,іменованих чисел,розв'язування рівнянь і задач.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Математика. Ділення з остачею. 4 клас. Тетяна Серпуховітіна. Нікопольський ліцей № 6 НМРДніпропетровської обл.

Номер слайду 2

Вирази 76 : 8 = 9 (ост. 4) 9 · 8 + 4 = 7655 : 7 = 7 ( ост. 6) 7 · 7 + 6 = 5545 : 6 = 7 ( ост.3) 7 · 6 + 3 = 4540 : 9 = 4 ( ост. 4) 4 · 9 + 4 = 40

Номер слайду 3

Вирази (960 – 120 · 5 ) : 60 = ( 960 – 600) : 60 = 360 : 60 = 6840 + 640 : 4 – 730 = 840 + 160 – 730 = 1000 – 730 =270

Номер слайду 4

Рівняння 56 : х = 8 42 : х = 6 х: 4 = 12 х = 56 : 8 х = 42 : 6 х = 12 · 4 х= 7 х= 7 х = 48 56 : 7 = 8 42 : 7 = 6 48 : 4 = 12 8 = 8 6 = 6 12 = 12

Номер слайду 5

Вирази 3 ц 60 кг + 4 ц 60 кг = 7 ц 120 кг = 8 ц 20 кг10 ц – 20 кг = 1000 кг – 20 кг = 980 кг = 9 ц 80 кг5 м 40 см – 4 м 50 см = 540 см – 450 см= 90 см9 м 50 см + 50 см = 10 м6 дм – 1 см = 60 см – 1 см = 59 см = 5 дм 9 см6 дм - 1 мм = 600 мм – 1 мм = 599 мм = 5 дм 9 см 9 мм

Номер слайду 6

Перевір обчислення!{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1111111114766071000820188329764545664278236275

Номер слайду 7

Задача 450 : 15 = 30 (ст.) – в 1 ряду; 90 : 30 = 3 ( р.)Відповідь: 3 ряди зайняли учні.450 ст. – 15 р.90 учн. - ? р. Розв’язанняstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 8

Задача 630 : 7 = 90 (грн.) – вартість 1 м’ яча; 900 : 90 = 10 ( р.)Відповідь:10 м’ячів можна купити на 900 грн.630 грн – 7 м.900 грн - ? м. Розв’язання style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 9

pptx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Презентації
НУШ
Додано
6 січня
Переглядів
229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку