Дуже важлива підтримка знехтуваних дітей з заниженою самооцінкою, а саме дітей “групи ризику", особливо тих, які навчаються в інклюзивних класах збоку батьків, учнів, вчителів та психологів.
Майстер-клас для психологів та соціальних-педагогів
Номер слайду 2
Мета: Підтримка знехтуваних дітей з заниженою самооцінкою: досвід рефлексії основних проблем молодших школярів, а саме дітей “групи ризику” з точки зору батьків, учнів, вчителів та психолога. Навички зміни рольової поведінки в системі «Дитина – батьки – вчитель».
Номер слайду 3
ЗАВДАННЯ: розібратись у чому проблема низького статусу дитини у колективі з боку вчителів, батьків і самих учнів, усвідомити важливе місце психологічної служби у формуванні повноцінної здорової особистості вихованців.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Вирази, які боляче ранять дитячі душі, вирази, яких бажано уникати Я тисячу разів тобі казала… Невже тобі не зрозуміло… Скільки разів треба повторювати… Всі люди…, а ти… Ну на кого ти схожа? Що ти до мене причепився?! Ти такий самий як твій батько,… чи мати…
Номер слайду 6
Вирази, які бажано вживати якомога частіше Ти в мене такий хороший. Порадь мені, будь-ласка… Ти мене завжди правильно розумієш… Ти у мене МОЛОДЕЦЬ! Як я тобі вдячна! Які у тебе чудові друзі!