- познайомити учасників з основними компонентами тренінгу;
- формування професійних компетентностей педагога для здійснення
постійного професійного розвитку, самовдосконалення, в умовах
особистісно зорієнтованого навчання;
- стимулювання бажання на підвищення свого професійного рівня;
- сприяння формуванню комунікативних умінь та навичок методичної
діяльності;
- формувати навички ефективної взаємодії.
Мета: - познайомити учасників з основними компонентами тренінгу; - формування професійних компетентностей педагога для здійснення постійного професійного розвитку, самовдосконалення, в умовах особистісно зорієнтованого навчання; - стимулювання бажання на підвищення свого професійного рівня; - сприяння формуванню комунікативних умінь та навичок методичної діяльності; - формувати навички ефективної взаємодії.
Вчитель XXI століття це той, хто в першу чергу вміє знаходити спільну мову зі своїми учнями. Це означає, він повинен бути ідеальним психологом.Крім того, вчитель повинен йти в ногу з часом, бути різнобічною людиною, не обмежуватися лише сферою свого предмета.Учитель повинен мати хороший словниковий запас. Це професіонал- ерудит, який знає не лише свій предмет. Вимогливість і суворість не повинні закривати його здатності бути в процесі виховання помічником, порадником і другом своїх учнів.Він повинен бути сучасною інтелігентною людиною, обов'язково володіти новими технологіями. Тільки вчитель, котрий йде в ногу з часом, здатний зрозуміти своїх нових учнів і бути їм цікавим.
It is our goal To Exceed themyour creative text insert here. ПРАВИЛА ГРИ 1. Гра — справа серйозна. Як ми граємося, так і живемо; 2. Будьмо позитивними; 3. Толерантність — це повага, у першу чергу, до самого себе; 4. Світ навколо вирує, а ми — ТУТ і ЗАРАЗ — вчимося; 5. Найдорогоцінніше, що в нас є, це — час, використаймо його для свого здоров’я найефективніше. 6. Правило вимкнутого мобільного телефона7. Правило « Вільної ноги»
«Доповни розпочате»Feares 1«Жила собі Канцелярська Кнопка. Вона потрапила в руки злому хлопчиську, який використовував її для своїх жартів: підкладав товаришам на стільці й, коли вони, присівши, схоплювалися, як ужалені, голосно реготав. Кнопці її роль дуже не подобалася. І якось...»«У родині левів народилося Левеня. Тато з мамою його дуже любили і оберігали від усіх негараздів та труднощів. Вони продовжували це робити і тоді, коли Левеня виросло і стало Левом. Але раптом сталося...»
«Кошик порад педагогу» 1. Від початку й упродовж навчального процесу демонструйте дітям свою повну довіру до них.2. Допомагайте учням формулювати мету і завдання уроку, що стоять як перед групою, так і перед кожним учнем.3 Завжди відштовхуйтесь від того, що в учнів є внутрішня мотивація до навчання.4. Будьте для школярів джерелом різноманітного досвіду, людиною, до якої завжди можна звернутися за допомогою, потрапивши у складну ситуацію.5. Будьте таким для кожного учня.6. Розвивайте в собі здатність відчувати емоційний настрій групи (класу) і приймати його (порівнювати свої дії із цим настроєм).7. Будьте активним учасником групової взаємодії.8. Відкрито виражайте у групі свої почуття.9. Прагніть до емпатії, що дозволяє розуміти почуття й переживання кожного школяра.