Заняття "Квітка Дружби" з елементами кінезіологічних вправ (група старшого дошкільного віку)

Про матеріал
уточнити поняття дітей про дружбу та дружні стосунки; формувати атмосферу доброзичливості; розвивати мовлення, логічне мислення, увагу, комунікативність та вміння висловлювати свою думку; прислухатися до висловлювань своїх товаришів; виховувати у дітей високі моральні якості.
Перегляд файлу

Каланчацький ясла – садок №1 «Сонечко»

Каланчацької селищної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття «Квітка Дружби»

з елементами кінезіологічних вправ

(група старшого дошкільного віку)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                

             Практичний психолог:

            Столярчук Н.О.

 

    

 

 

 

 

 

 

2022 р. 

 

 

Мета:

  •  уточнити поняття дітей про дружбу та дружні стосунки;
  •  формувати атмосферу доброзичливості та взаєморозуміння;
  •  розвивати мовлення, логічне мислення, увагу, комунікативність та 

 вміння висловлювати свою думку;

  •  прислухатися до висловлювань своїх товаришів;
  •  виховувати у дітей високі моральні якості.

Обладнання: різнокольоровий папір, ножиці, клей, презентація «Правила  дружби», нейропсихологічна гра «Роби як Лорі» (на екрані телевізора), сюжетні картинки з добрими і поганими вчинками та про дружбу, пісня про дружбу.

 

Хід заняття

Привітання.

Психолог:  Діти, давайте розпочнемо наше заняття з привітання. Запрошую вас стати в коло.

Коли я плесну в долоні один раз  – ви потисне один одному руки.

Коли я плесну в долоні двічі  – посміхнетеся один одному.

Тричі    ви дружно візьметеся за руки.

Психолог: Діти, тепер ми з вами виконаємо цікаву вправу.

 

Кінезіологічна вправа «Вухо – ніс»

(Лівою рукою діти торкаються  кінчика носа, а правою  – лівого вуха.

Потім одночасно відпускають вухо і ніс, плескають в долоні.

Повторюють вправу, міняючи  положення рук з точністю «до навпаки».)

 

Мета: підвищити розумову працездатність та гармонізацію роботи  півкуль головного мозку.

 

Психолог:  А як ви думаєте про що ми сьогодні з вами говоритимемо? (Відповіді дітей.) Пропоную вам послухати  пісню (Звучить пісня про дружбу.)

Психолог:  У житті кожного з нас є друзі, приятелі, знайомі. Спілкування з ними як правило приносить радість. Діти, скажіть, як ви вважаєте, хто такий друг? (Відповіді дітей.)

Так, дійсно, друг – це та людина, яка завжди підтримує тебе, яку підтримуєш ти і ділишся з нею власними таємницями, іграшками. Усі ми хочемо мати гарного друга, на якого можна покластися в будь-яку мить.

 

Гра «Впізнай за голосом»

(Діти стають у шеренгу обличчям до дошки. Одна дитина сідає на стілець попереду дітей також обличчям до дошки та заплющує очі.

Психолог, не називаючи імені дитини, вказує рукою на будь-кого з дітей у шерензі. Дана дитина голосно називає ім’я дитини, яка сидить.

Якщо дитина, яка сидить, відгадує чий це голос, то розплющує очі і вони міняються місцями. Якщо ні – психолог пропонує їй не розплющуючи очей ще раз уважно послухати, хто називає її ім’я.                                                            До гри залучається декілька дітей.)

Мета:

  • розвивати вміння орієнтуватися в просторі;
  • виховувати увагу та витримку.

 

Психолог: Дружба – це коли діти граються разом, діляться іграшками, не сваряться. Знайти  справжнього друга дуже важко, а ще важче зберегти цю дружбу.

Що потрібно робити, щоб дружба була міцною? (Відповіді дітей.)

 

Перегляд презентації «Правила дружби»

(Після перегляду діти повторюють правила дружби.)

Вправа «Добрі та погані вчинки»

 (Група дітей ділиться на 2 команди: команда «жовтих» та  команда «зелених». Діти повинні розділити картинки із зображеними сюжетами

на дві колонки: перша – добрі вчинки , друга – погані  вчинки.)

 

Мета:

  • вчити оцінювати свої дії, формувати відповідальність за свої вчинки;
  • розвивати логічне мислення, увагу, комунікативність;
  • виховувати у дітей високі моральні якості та активну життєву позицію.

 

Психолог:  Діти , а як ви думаєте якого кольору буває дружба? Чому?

(Відповідь дітей.) А може бути дружба чорного кольору? (Відповідь дітей.)

Психолог: Так, діти я з вами згодна  (на екрані телевізора малюнок «Квітка Дружби»). Дружба схожа на квітку з різнокольоровими пелюстками. Це «Квітка Дружби».

 

Нейропсихологічна гра «Роби як Лорі»

(на екрані телевізора)

 

Вправа «Квітка Дружби»

(Діти розподіляють  роботу: вирізання картинок з зображенням дружніх стосунків з дітьми, наклеювання  їх на різнокольорові пелюстки. 

Спільно формують саму квітку.)

 

Мета:

  • розвивати дрібну моторику рук;
  • виховувати акуратність та уміння працювати у колективі.

 

Психолог:  Молодці. Чудова робота (на дошці кріпиться «Квітка Дружби»).

Психолог:  Діти, так що ж таке дружба і хто є справжнім другом?  (Відповіді дітей.)

docx
Додано
4 лютого 2022
Переглядів
7135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку