На уроках інформатики, вивчаючи тему «Комп'ютерні публікації», ви успішно здобули право працювати у PR-менеджером у власному навчальному закладі.
Не виключено, що тепер деякі з вас, навіть, можуть відкрити власні рекламні агентства, а для цього необхідно продемонструвати свої теоретичні знання та практичні навички, свій розум та спритність, кмітливість та фантазію, уміння працювати в команді та швидко знаходити, приймати неординарні рішення в нестандартних ситуаціях.
Для участі у грі ви об'єдналися у дві команди. Кожна команда – це окрема рекламна фірма, яка визначилася з напрямом своєї діяльності, створила штат працівників.
Світ бізнесу величезний і різноманітний, тому ми сподіваємось, що саме ця гра допоможе вам краще орієнтувалися в ньому.
Тема уроку: Комп’ютерні публікації в діяльності рекламного агентства
Тип уроку: ділова гра
Мета уроку:
Комплексно-методичне забезпечення: персональні комп'ютери, ОС Windows 7, комплекс прикладних програм MS Office 2007, тестова програма MyTest; мульти-медійний проектор, роздаткові матеріали для учасників; призи для переможців.
СТРУКТУРА ЗАХОДУ
І. Організаційна частина
ІІ. Перевірка знань, вмінь та навичок
Цей етап характеризується проведенням конкурсу у вигляді ділової гри, що має 7 конкурсних завдань:
1. Представлення команд.
2. Нагромадження стартового капіталу.
3. Отримання ліцензії.
4. Вивчення конкурента.
5. Підготовка звітної відомості
6. Представлення послуг.
7. Участь у рекламній акції.
8. Захист проектів.
ІІІ. Підсумок уроку.
По закінченню уроку викладач узагальнює пройдений матеріал, вказує на виявлені недоліки та позитивні моменти уроку, виставляє оцінки учасникам конкурсу, аргументує виступи учнів, задає домашнє завдання.
ХІД УРОКУ
Слово вчителя:
На уроках інформатики, вивчаючи тему «Комп’ютерні публікації», ви успішно здобули право працювати у PR-менеджером у власному навчальному закладі.
Не виключено, що тепер деякі з вас, навіть, можуть відкрити власні рекламні агентства, а для цього необхідно продемонструвати свої теоретичні знання та практичні навички, свій розум та спритність, кмітливість та фантазію, уміння працювати в команді та швидко знаходити, приймати неординарні рішення в нестандартних ситуаціях.
Для участі у грі ви об’єдналися у дві команди. Кожна команда – це окрема рекламна фірма, яка визначилася з напрямом своєї діяльності, створила штат працівників.
Спостерігати за учасниками і оцінювати кожний етап гри буде поважне журі, які люб’язно погодились виявити найкмітливіших та найпрофесійніших.
(називаються членів журі)
Світ бізнесу величезний і різноманітний, тому ми сподіваємось, що саме ця гра допоможе вам краще орієнтувалися в ньому.
Що ж, хай вам завжди посміхається фортуна!
КОНКУРСНІ ЗАВДАННЯ
(ведучим у діловій грі є викладач інформатики)
Ведучий:
Невід’ємною особливістю створення фірми є надання їй назви та організація штату працівників (директора, заступника директора, виконавчого редактора, головного бухгалтера, секретаря керівника, PR-менеджера).
Учасники команд отримали домашнє завдання: застосувати дану інформацію у візитках, які є на даний час обов’язковим атрибутом сучасної ділової людини.
Учасники команд мають обмінятись між собою візитками та представити їх на розгляд журі для оцінки по певним вимогам.
Тому надамо слово капітанам команд для представлення їх рекламного агентства.
(представлення команд)
Приклади візиток рекламного агентства «Інформер»
Ведучий:
Команди обмінялися візитками, крім того подарували свої візитки членам журі, то ж будемо чекати об’єктивної оцінки.
(слово журі)
Ведучий :
Яка фірма не турбується про нагромадження стартового капіталу?
Щоб відкрити власну фірму потрібно мати стартовий капітал, тому я пропоную поповнити ваші електронні рахунки певною сумою балів, які ви отримаєте за правильні відповіді на питання, які задаються в тестовому режимі програмного засобу MyTest. Заробити необхідні бали для нагромадження капіталу та перемоги у конкурсі надамо право заступникам директора кожної фірми.
(для цього конкурсу використовуються тести з теми
«Комп’ютерні публікації»)
Журі вже оцінило стартовий капітал фірм і зробили висновок, то ж надамо їм слово.
(слово журі)
Ведучий:
Чи може існувати фірма без ліцензії? Однозначно, ліцензію необхідно отримати. Наші команди зробили все аби отримати ліцензії на ведення підприємницької діяльності.
(учасникам команд роздаються бланки ліцензій)
Для того, щоб збільшити електронний рахунок рекламної фірми, необхідно визначити за 2 хвилини правдиві чи хибні твердження відповідно до інформативного змісту бланку ліцензії. Кожне правильно визначене твердження оцінюється в 1 бал (всього 10).
У вашому агентстві є працівник, який безпосередньо пов'язаний із оформленням та редагуванням документів. Це, звісно, секретар керівника!
Тож йому надамо право для участі у цьому конкурсі! Час пішов!
Ведучий:
Після знайомства фірм з ліцензіями у журі навіть виникло бажання в одної команди збільшити свій ліцензований обсяг. Давайте їх послухаємо.
(слово журі)
Ведучий:
Вирішення організаційних питань дало можливість створити рекламне агентство і стати представником на ринку праці. Настав час вивчити своїх конкурентів, виявити його сильні та слабкі сторони. Для цього я пропоную завдання типу «слово – питання – відповідь». Я буду називати слово з понятійного апарату теми, перша команда складає з ним питання, а друга на нього дає відповідь. Потім навпаки.
За кожну вірну відповідь учасники команди отримують 2 бали.
(інтерактивний метод «Снігова грудка»)
Ведучий:
На мою думку конкуренти вивчили досконало один одного, а на якому рівні, дізнаємось від журі.
(слово журі)
Процвітання будь якої фірми – компетентні та винахідливі її співробітники.
Бухгалтер на підприємстві – не тільки відповідальна, але й авторитетна людина, пов’язана з прийняттям усіх рішень, що стосуються фінансово-господарської діяльності.
Саме бухгалтерам ваших агентств ми запропонуємо підготувати звітну відомість на нарахування заробітної плати працівникам фірми, використавши поданий бланк.
Ведучий:
Я впевнена, що бухгалтері проявили себе як уважні, оперативні та компетентні спеціалісти. Якість їх роботи оцінило журі, тому надамо їм слово.
(слово журі)
Настав час фірмам розгорнути мережу своїх послуг.
Ви довели, що співробітники ваших фірм компетентні в теоретичних питаннях. Наступне ваше випробування – показати майстер-клас у сфері реклами.
До вашого агентства звертається туристична фірма "Мандруймо разом", яка розробила новий туристичний маршрут. Вона пропонує українцям здійснити подорож до одного з прекрасних куточків Черкащини – Буцький каньйон. Вам потрібно підготувати на замовлення цієї туристичної фірми обкладинку до DVD-диску та рекламну листівку (флаєр) «Берегами Гірського Тікича».
Завдання для команд обираються жеребкуванням. Над завданням працюють головні редактори фірми.
Вони повинні продемонструвати свої теоретичні знання, творчі здібності і естетичний смак, цілеспрямованість, зосередженість при виконанні запропонованих завдань. Матеріали для завдання знаходяться на мережному диску у вказаній папці.
Ведучий:
Приємно, що туристична фірма обрала нашу місцевість, привернула увагу великої кількості туристів. Чи сподобається ваше рішення, шановні головні редактори фірм, нашим членам журі ми ще побачимо, а ми продовжуємо далі.
Ведучий:
Ми живемо на початку XXI століття. Нам здається, що ми можемо майже все і свідомо робимо свій життєвий вибір. Та є у нашому житті явище, яке намагається заволодіти нашим розумом та керувати нашими діями. Ми опираємося, але під-свідоме ми дуже часто все-таки потрапляємо в полон. У полоні нас тримає реклама.
Уміння створювати привабливі та змістовні публікації мають змогу продемонструвати головні редактори, а от який рівень професіоналізму у сфері реклами нам зараз продемонструють PR-менеджери кожної агенції.
Їм пропонується переконати членів журі зробити певний вибір на вашу користь, тобто стати промоутером у певній рекламній акції.
Ведучий:
Завдання команди вибирають випадковим чином. Обговорення має тривати не більше 3 хвилин. Відповідати має один представник. Результат оцінюється у 10 балів.
Приклад реклами для рахівниць (фірма «Інформер»)
Ведучий:
Впевнені, що в усіх фермерських господарствах будуть використовувати лише комп’ютерну техніку, а друкарська машинка займе своє почесне місце в сільському музеї. А от рахівниця буде по праву руку у кожного головного бухгалтера, щоб уберігати його від помилок.
(слово журі)
Ведучий:
На завершення нашої цікавої, змістовної роботи дамо слово вашим головним редакторам аби вони захистили рекламні проекти вашого агентства.
Успішний проект роботи, за яку можна отримати максимум 10 балів.
Першим захищати свій проект ми запрошуємо головного редактора фірми “Інформер»
Приклад обкладинки до DVD-диску (фірма «Інформер»)
Ведучий:
Мені здається, що проекти заслуговують на увагу. І думаю, що вони зацікавлять інвесторів.
А от оцінити захист проектів має журі. Як головні редактори вплинули на вельмишановне журі, побачимо по оцінках.
(слово журі)
Ведучий:
Я переконалась, що ви здобули та закріпили міцні знання з теми «Комп’ютерні публікації», продемонстрували блискучі вміння професіонала, втілили надзвичайні ідеї у життя.
Я вважаю, що сміливо як підсумок нашого уроку, можна вважати слова героя відомого мультфільму Скруджа МакДака: « Я дуже багатий, і я цим пишаюся… І ви повинні пам’ятати: уміле ведення господарства – це ключ до успіху і процвітання»
Отже, ваше господарство – це знання, і саме зараз ви закладаєте ваш капітал.
Із сьогоднішнього уроку видно, що ви всі гідні, маючи такий багаж знань, працювати у рекламних агенціях.
Безумовно, тепер ви зрозуміли, що програма Publisher є універсальною видавничою системою створення і публікації найрізноманітніших матеріалів, призначених для друку на настільному принтері або в друкарні, розсилки по електронній пошті або розміщення в Інтернеті. Основна її особливість полягає у тому, що процес створення публікації у цій програмі орієнтований на максимальне використання готових шаблонів та засобів автоматизації.
Успіхів вам в постійному оволодінні новою інформацією і коректному розташуванні її при підготовці та оформлювані документів!
А учасникам команд переможцю хочу вручити сертифікати знань з теми «Комп’ютерні публікації», що надіюсь допоможе у подальшому їх працевлаштуванні на офіційну роботу.