Ділова гра з учнями молодших класів "Зупинка у Місті Здоров'я"

Про матеріал
Сценарій проведення ділової гри з учнями 1-4 класів (у рамках подорожі Країною Доброти)
Перегляд файлу

Гра " Зупинка у Місті Здоров'я"

Сценарій проведення ділової гри з учнями 1-4 класів

(у рамках подорожі Країною Доброти)

МЕТА : сприяти здоровому способу життя учнів; розвивати уважність, спостережливість; виховувати позитивне ставлення до спорту.

ВІКОВА КАТЕГОРІЯ: 6-9 років.

ОБЛАДНАННЯ: картки із завданнями; кошик, в якому  вхідні квитки-фрукти по кількості учасників; квітка Семибарв;  торба з 4-ма  іграшками;  картки з назвами станцій «Яблунева», «Грушева», «Вишнева», «Сливова»;

плакати: « Найвище багатство – здоров`я»; «Здоров`я – найвища цінність»;   «Життя – це мить, зумій його прожити»; «В здоровому тілі – здоровий дух», відео флешмобу «Повтори, як я…» https://www.youtube.com/watch?v=k959FpplzlM. 

Учні-вожаті при вході

 роздають усім учасникам картки-квитки на гру

УЧИТЕЛЬ.
Здоров`я ніхто не дарує,
Не можна здоров`я купити.
Здоров`я нам доля дарує,
З ним легко і радісно жити.
Так добре, коли не хворієш,
Коли усміхаєшся днині.
Тоді все на світі ти вмієш,
Тоді ти весела дитина.
Стрибаєш, співаєш, танцюєш,
Біжиш то з гори, то під гору.
І кожну пташину почуєш,
І з квіткою в полі ти дружиш.

Педагог-організатор. Шановні діти! Ви усі  є членами шкільної організації «Веселка». Ми зібралися в цій залі, щоб помандрувати Країною Доброти, яка об’єднує учнів молодших класів нашої школи. Для того, щоб опинитися нам у місті Здоров’я, скористаймося допомогою Семибарвної квітки.  Ось вона (виходить дівчинка із Квіткою в руках).

Дівчинка – вожата. Зараз я відірву пелюстку і буду промовляти заклинання, а ви, діти, голосно разом повторюйте за мною (відриває  пелюстку).

Пелюсток, зроби свій хід,

Через захід та на схід.

Через південь пролітай

І на північ завітай.

Як закінчиш ти кружляння,

Виконай моє бажання!

       Бажаю, щоб ми всі опинилися у Місті Здоров’я!

 

Звучить загадкова музика

А поведуть нас Містом веселі … (Здоров’ятка),  учні 2 класу.

УЧЕНЬ 1.
Зрозуміло, всім відомо,
Що приємно буть здоровим,
Тільки треба знати,
Як здоровим стати.

УЧЕНЬ 2.
Кожен день по розпорядку
Маємо робить зарядку.
Для здоров`я вона плюс,
Намотай собі на вус.

УЧЕНЬ 3.
Якщо хочеш буть здоровим,
Правило запам`ятай:
Сам про своє здоров`я дбай,
На лікарів цю турботу не перекладай.

УЧЕНЬ 4.
Лікарі лікують хворих,
Здоров`я вони не творять.
Людина повинна сама
Дисциплінована бути і  вольова.

Пісенька про здоров'я

УЧИТЕЛЬ.
    Діти, сьогодні ми з вами вирушаємо у цікаву подорож – в Країну Здоров`я.
У недалекому майбутньому ви виростете. Вам вирощувати хліб, лікувати хворих, стояти на захисті Батьківщини. Кожен із вас повинен бути здоровим, дієздатним громадянином України. Я хочу, щоб ви були наполегливі, щоб не дозволяли керувати вашим інтелектом шкідливим звичкам.

Інсценівка «Любіть спорт»

Дійові особи: дві дівчинки і хлопчик Спортик.

1-ША ДІВЧИНКА.
Ми зі спортом не дружили,
Ми зарядку не любили.

2-ГА ДІВЧИНКА.
Тільки спали, тільки їли
І за партою сиділи.

СПОРТИК.
Що ж тепер такі сумні?
Може, ви щасливі?

ДІВЧАТКА (разом). Ні

СПОРТИК.

То чому ж, скажіть мені?

1-ША ДІВЧИНКА.
Ми не вмієм доганяти,
Ми не вмієм присідати.
А іще, що дуже прикро,
Не навчились танцювати.

СПОРТИК.

Я обом допоможу,
Покажу і розкажу.
Щоби вам не червоніти,
То потрібно спорт любити.
Як люблю його і я,
Спорт – розрадонька моя.
 

Пісенька про спорт

УЧЕНЬ 1.
Здоров`я людини – найбільше багатство.
Його неможливо ніколи купити.
Його не буває в житті забагато.
Без нього не можна у щасті прожити.

УЧЕНЬ 2.
Здоров`я – це думка і сила щоденна,
Які нам даються від рідної хати.
За нього не ставлять оцінки в щоденник,
Його неможливо, як лист, надіслати.

УЧЕНЬ 3.
Щоб бути здоровим – поради вагомі
В читальному залі, в книжках і журналах.
Вони не нові, але добре знайомі,
Їх можна зустріти у світлих спортзалах.

УЧЕНЬ 4.
Ми іноді чуєм: шкідливо палити.
Та нас не дивує, що диму багато.
Хворобу не важко в житті заробити,
Та краще ніколи про неї не знати.

УЧЕНЬ 5.
Нам треба здоров`я своє шанувати,
Бо люди – це частки безмежного світу.

УЧЕНЬ 6.
В нас вірять щоденно і батько і мати,
Ми їхні найкращі омріяні квіти.

 

Учитель. Що ж, із жителями цього Міста ви познайомились,  і до флешмобу  «Повтори, як я…»  запрошую усіх присутніх у залі .

 

Діти стають на флешмоб, а в цей час переставляються лавки

(Звучить музика і прохання сформувати команди, тобто зайняти місця на лавках так, відповідно того, яку картку- фрукт отримав кожний при вході)

 

Учитель. Ну, що ж прийшов час гри…Подорож містом буде відбуватися по станціях. (здогадайтеся, на якій станції ви зараз перебуваєте). Фотоназву станції прикріплено до лавочки.

Станція «Яблунева» пропонує вам    розгадати  загадки (по три кожній команді дітей).

  1. https://fc.naurok.com.ua/001b1t-328a/00d.pngГру, що люблять всі на світі:

І дорослі,й, малі діти.

М’яч!Удар! І крики – “Го-о-о-ол»

Це чудова гра…      (футбол)

 

  1. Щоб здоров’я добре мати,

 Слід про нього змалку … (дбати).

 

  1. У дворі щодня гуляти,

 Повноцінно їсти й … (спати).

 

  1. Запитав орел в шуліки:

– Де дістати можна ліки?

Цей будинок недалеко,

Називається ... (аптека)

 

  1. Чорна мишка через лід

бігла,полишивши слід.

А за нею хлопець квапив

дерев’яну гнуту лапу   (шайба і ключка)

 

  1. Кажуть, щоб хвороб не знати,

Треба всім мене вживати.

Може, ви мене й з’їсте,

Тільки сльози проллєте. (Цибуля)

 

  1. Хто людей з біди рятує

І хвороби всі лікує –

Призначає процедури

І таблетки і мікстури? (Лікар)

 

  1. Без цукру я завжди скучаю,

Тож швидше дайте мені чаю!

Я ж – вітамінів вам сто тонн!

Усі впізнали? Я... (лимон)

 

  1. Бокс, хокей, бобслей, футбол,

Сноуборд і волейбол…

Стадіон, басейни, корт —

Об’єднало слово… (спорт)

 

  1. Помаранчева і гарна,

У землі сиджу не марно:

Соковита, солоденька,

Вже я стала чималенька.

Собою пригощу дитину.

Хай корисну з’їсть …(Морквину)

D:\Новая папка (2)\Я\завантаження (2).jpg 

  1. Розгризеш сталеві труби,

якщо будеш чистить ... (зуби).

  1. Оголосили бій бацили.

 Миємо руки чисто з ... (милом).

 

Педагог-організатор. Грушева  станція  запрошує  усіх до

лікаря  Нехворійки

Завдання учасникам: за симптомами визначити,  до якого лікаря мамам потрібно відвести хворих дітей - звірят. Команди  відповідають по черзі.

(Ведуча тримає мішок із 4-ма іграшками. На  кожну фразу показує чергову тваринку)
Ведуча у моєї донечки -Лисички болять зубки. Я її відведу до лікаря… (стоматолога)
Ведуча (витягує ведмедика: а мій синочок підвернув ногу. Я віднесу його до…(травматолога)
Ведуча. 3-а іграшка:  у мого Зайченятка  поганий зір, я звернусь до (окуліста)

Ведуча. 4-а іграшка: у моєї дитини від цукерок висипка на шкірі. Я піду до…(дерматолога).
                                                 Руханка «Венігрет »

Умови проведення: учасники стають у коло і ведуча роздає їм картки з овочами. Діти, почувши назву того предмета, що тримають у руках,  починають рухатися в середину кола  і якомога швидше зайняти вільне місце свого товариша.

Ведуча: варимо борщ. Пішла господиня на город і нарвала бурячків. (Діти, в кого в руках картинка буряка,  біжать в середину  кола і швидко стають на чиєсь вільне місце).

Ведуча:  потім вона накопала картоплі. (Ті учасники, що тримають у руках названий овоч, біжать в середину  кола і швидко стають на чиєсь вільне місце і т.д.)

 Гра - руханка продовжується доти, доки не будуть названі усі інгредієнти-овочі, з яких варять борщ.

   УЧИТЕЛЬ.  Далі  станція «Сливова» підготувала вам таке завдання.

D:\Новая папка (2)\Я\завантаження.jpg  У конвертах  розсипалися  прислів’я. Вам необхідно скласти  розрізані на частини прислів’я .

Без здоров'я немає щастя на землі.

Було б здоров'я, а все інше наживемо.

Здоров’я не купиш, хвороби не продаси.

Бережи сукню знову, а здоров'я змолоду.

 

 

Педагог-організатор. Я пропоную зупинитися на  станції «Вишневій»,  на якій ви продемонструєте свою уважність і зможете правильно виконати почуті завдання. (Картки із завданнями можна роздати заздалегідь класним керівникам, чиї  учні беруть участь у грі, щоб вони показували завдання, а діти повторювали  за ними.)

https://fc.naurok.com.ua/001b1t-328a/00b.png* * *(яблука).
Хлопчики й дівчатка, зробимо зарядку.
Руки в боки, вгору, вниз, 1, 2, 3 – не помились,
У долоні хлоп – хлоп,
І ногами топ – топ.
Мов годинник зробим так:
Тік – так, тік – так.

* * *(груші).
Руки всі розвели, підвели їх догори.
Кулачками потрусили, руки знову опустили.
Опустили і присіли, хай рівненькі будуть спини.
Головою покрутили вліво – вправо, повторили.

* * *(сливи).

Сонце вранці завітало,

Жаркувато котку стало.

Він потягся лінькувато,

Роззирнувся дикувато.

Задні ноги позгинав,

За вушками почесав.

Він погладив  живота,

Шубка в нього золота.

* * *(вишні).

Ось ведмедиця іде, ведмежа купать веде.
1-2 – нахилились, зі струмочка гарно вмились,
3-4 – походили, лапки у воді помили.
Похитали головою і притупнули ногою.
А на 5 – всі дружно стали
І назад помандрували.

КТС  (кожна команда говорить по рядку).

  1. (яблука). Здоров’я – це супер!
  2. (груші). Здоров’я – це клас!
  3. (сливи). Здоровим зростатиме,
  4. (вишні). Кожен із  нас!

УЧИТЕЛЬ.
      Ось і закінчилась наша гра – подорож. Я впевнена, що всі ми навчилися цінувати своє здоров`я, уникати шкідливих звичок.


Усе в житті піде чудово,
Якщо будеш ти здоровим.
Пам`ятати будеш твердо,
Що і як робити треба,


Тож розумного навчайся,
А шкідливого цурайся,


Щоб тобі земля і небо

У ділах допомагали,
Силу і любов давали.
Будь веселим і кмітливим,
Будь здоровим і щасливим!


 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Вітренко Олена Миколаївна
    Дякую. дуже сподобався матеріал !
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 березня 2019
Переглядів
8308
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку