12 травня о 18:00Вебінар: Лайфхаки з використання сервісу LearningApps в освітньому процесі

Директорська контрольна робота з математики за І семестр

Про матеріал
Директорська контрольна робота з математики за І семестр 6-го класу містить завдання двох варіантів чотирьох рівнів складності.
Перегляд файлу

Директорська контрольна робота з математики за І семестр

Варіант І

І рівень

Обчисліть:

1) :

а)   б)  в) .

2) *:

а)  б)   в) .

Розв’яжіть рівняння:

3) 0,7х=:

а)  б)  в) 2,5.

4) :

а) 21;  б) 28;  в) .

5) Скоротіть дріб .

а)  б)   в) .

ІІ рівень

  1. Задача.

У таборі 180 дітей. усієї кількості дітей пішли в похід. Скільки дітей пішли в похід?

  1. Обчислити:  .

ІІІ рівень

1. Розв’яжіть рівняння:  а) ++=     б) =     в) у : 9 = : .

2. Задача.

За перший день турист пройшов шляху, за другий – остачі, а за третій – решту

30 км. Яку відстань турист пройшов за три дні?

ІV рівень

1. Спочатку Микола прочитав 60% всієї книги, а потім 40% остачі. Скільки відсотків книги залишилося прочитати Миколі?

2. 40% від 40% числа х дорівнює 6,4. Знайти число х.

Директорська контрольна робота з математики за І семестр

Варіант ІІ

І рівень

Обчисліть:

1) :

а)   б) ;  в) .

2) *:

а) 6;  б)   в) .

Розв’яжіть рівняння:

3) 0,8х=:

а) 4;  б) 2,4; в) 3,6.

4) =:

а)   б) 35;  в) 14.

5) Скоротіть дріб .

а)  б)   в) .

ІІ рівень

  1. Задача.

Площу у 160 га засіяли гречкою і житом. Гречка займає усіх посівів. Скільки

гектарів площі засіяли гречкою?

  1. Обчислити:  .

ІІІ рівень

1. Розв’яжіть рівняння:  а) +=;     б) +=     в) 5 : у = : 9.

2. Задача.

За перший день бригада заасфальтувала дороги, за другий – остачі, а за третій –

решту 9 км. Яку ділянку дороги заасфальтувала бригада за три дні?

ІV рівень

  1. Спочатку Олег прочитав 30% усієї книги, а потім 20% остачі. Скільки відсотків книги залишилося прочитати Олегу?
  2. 30% від 30% числа у числа дорівнює 7,2. Знайдіть число у.
doc
Додано
4 січня
Переглядів
992
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку