18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Контрольна робота «Раціональні числа»

Про матеріал
Контрольна робота з теми «Раціональні числа» складається з двох варіантів завдань чотирьох рівнів складності. Містить рівняння з модулем.
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Раціональні числа»

І Варіант

І рівень

  1. Знайдіть хибне висловлення про число:

а) “0 є цілим”;   б) “ –5,1 є раціональним”;  в) “ є натуральним”.

  1. Яка з нерівностей є правильною?

а) |–5| > 14;    б) –3,14 > –2,43;    в) .

  1. Між числами –5,4 та 2,7 на координатній прямій розташовані такі цілі числа:

а) –6; –5; –3; –2; –1; 0; 1; 2;   б) –5; –4; –3; –2; –1; 0; 1; 2; 3;

в) –5; –4; –3; –2; –1; 0; 1; 2.

4. Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами –26 і 105?

а) 131;    б) 132;     в) 130.

5. Знайдіть значення виразу :

а) ;     б) ;      в) .

  1. Розв’яжіть рівняння: 3·|х| = 0,6.

а) |х| = 0,2;    б) |х| = 5;     в) х1 = –0,2, х2 = 0,2.

ІІ рівень

  1. Накресліть координатну пряму, взявши за одиничний відрізок 4 клітинки зошита, і

позначте на ній точки: А(–1); В(1,5); С(); D(); Е(–2).

  1. Знайдіть значення виразу:

а) |–6,2|·|–3,7|;     б) .

  1. Порівняйте числа:

а) –258 і 254;     б) 4,2 і 0;

в) 0 і –2,1;     г) і .

ІІІ рівень

  1. Позначте на координатній прямій точки, координати яких додатні цілі числа та задовольняють умову |х|<10.
  2. Розв’яжіть рівняння:

а) –х=3;    б) –х= –51;    в) |х|=3,3;

г) |х|= 0;    д) |х|+4=7;    е) |х|= –3.

ІV рівень

  1. Запишіть у порядку зростання числа: –5; ; |4|; 0,9; –(–7); .
  2. Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами –34 та 36. Обчисліть суму цих чисел найзручнішим способом.

 

Контрольна робота з теми «Раціональні числа»

ІІ Варіант

І рівень

  1. Знайдіть хибне висловлення про число:

а) “0 є цілим”;   б) “5,1 є раціональним”;  в) “1,4 є цілим”.

  1. Яка з нерівностей є правильною?

а) |–15| > 24;   б) –3,14 > –3,43;    в) .

  1. Між числами –3,4 та 4,7 на координатній прямій розташовані такі цілі числа:

а) –4; –3; –2; -1; 0; 1; 2; 3; 4;   б) –3; –2; –1; 0; 1; 2; 3; 4; 5;

в) –3; –2; –1; 0; 1; 2; 3; 4.

4. Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами –19 і 103?

а) 122;    б) 123;     в) 121.

5. Знайдіть значення виразу :

а) ;     б) ;     в) .

  1. Розв’яжіть рівняння: |х| – 3 = 6.

а) |х| =9;    б) |х| = 3;     в) х1 = –9, х2 = 9.

ІІ рівень

  1. Накресліть координатну пряму, взявши за одиничний відрізок 4 клітинки зошита, і позначте на ній точки: А(–2); В(2,5); С(); D(); Е(–1).
  2. Знайдіть значення виразу:

а) ;      б) |–63| : |–0,9|.

  1. Порівняйте числа:

а) –496 і 495;     б) 84,2 і 0;

в) 0 і –28,1;     г) і .

ІІІ рівень

  1. Позначте на координатній прямій точки, координати яких від’ємні цілі числа та задовольняють умову |х|≤7.
  2. Розв’яжіть рівняння:

а) –х=6;    б) –х= –41;    в) |х|=6,3;

г) |х|= –7;    д) |х|+1=8;    е) |х|=0.

ІV рівень

  1. Запишіть у порядку спадання числа: –26; ||; |–16|; –0,7; ; –(–1,9).
  2. Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами –27 та 29. Обчисліть суму цих чисел найзручнішим способом.
doc
Додано
4 січня
Переглядів
5480
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку