Контрольна робота з теми «Раціональні числа»
І Варіант
І рівень
-
Знайдіть хибне висловлення про число:
а) “0 є цілим”; б) “ –5,1 є раціональним”; в) “ є натуральним”.
-
Яка з нерівностей є правильною?
а) |–5| > 14; б) –3,14 > –2,43; в) .
-
Між числами –5,4 та 2,7 на координатній прямій розташовані такі цілі числа:
а) –6; –5; –3; –2; –1; 0; 1; 2; б) –5; –4; –3; –2; –1; 0; 1; 2; 3;
в) –5; –4; –3; –2; –1; 0; 1; 2.
4. Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами –26 і 105?
а) 131; б) 132; в) 130.
5. Знайдіть значення виразу :
а) ; б) ; в) .
-
Розв’яжіть рівняння: 3·|х| = 0,6.
а) |х| = 0,2; б) |х| = 5; в) х1 = –0,2, х2 = 0,2.
ІІ рівень
-
Накресліть координатну пряму, взявши за одиничний відрізок 4 клітинки зошита, і
позначте на ній точки: А(–1); В(1,5); С(); D(); Е(–2).
-
Знайдіть значення виразу:
а) |–6,2|·|–3,7|; б) .
-
Порівняйте числа:
а) –258 і 254; б) 4,2 і 0;
в) 0 і –2,1; г) і .
ІІІ рівень
-
Позначте на координатній прямій точки, координати яких додатні цілі числа та задовольняють умову |х|<10.
-
Розв’яжіть рівняння:
а) –х=3; б) –х= –51; в) |х|=3,3;
г) |х|= 0; д) |х|+4=7; е) |х|= –3.
ІV рівень
-
Запишіть у порядку зростання числа: –5; ; |4|; 0,9; –(–7); .
-
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами –34 та 36. Обчисліть суму цих чисел найзручнішим способом.
Контрольна робота з теми «Раціональні числа»
ІІ Варіант
І рівень
-
Знайдіть хибне висловлення про число:
а) “0 є цілим”; б) “5,1 є раціональним”; в) “1,4 є цілим”.
-
Яка з нерівностей є правильною?
а) |–15| > 24; б) –3,14 > –3,43; в) .
-
Між числами –3,4 та 4,7 на координатній прямій розташовані такі цілі числа:
а) –4; –3; –2; -1; 0; 1; 2; 3; 4; б) –3; –2; –1; 0; 1; 2; 3; 4; 5;
в) –3; –2; –1; 0; 1; 2; 3; 4.
4. Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами –19 і 103?
а) 122; б) 123; в) 121.
5. Знайдіть значення виразу :
а) ; б) ; в) .
-
Розв’яжіть рівняння: |х| – 3 = 6.
а) |х| =9; б) |х| = 3; в) х1 = –9, х2 = 9.
ІІ рівень
-
Накресліть координатну пряму, взявши за одиничний відрізок 4 клітинки зошита, і позначте на ній точки: А(–2); В(2,5); С(); D(); Е(–1).
-
Знайдіть значення виразу:
а) ; б) |–63| : |–0,9|.
-
Порівняйте числа:
а) –496 і 495; б) 84,2 і 0;
в) 0 і –28,1; г) і .
ІІІ рівень
-
Позначте на координатній прямій точки, координати яких від’ємні цілі числа та задовольняють умову |х|≤7.
-
Розв’яжіть рівняння:
а) –х=6; б) –х= –41; в) |х|=6,3;
г) |х|= –7; д) |х|+1=8; е) |х|=0.
ІV рівень
-
Запишіть у порядку спадання числа: –26; ||; |–16|; –0,7; ; –(–1,9).
-
Скільки цілих чисел розташовано на координатній прямій між числами –27 та 29. Обчисліть суму цих чисел найзручнішим способом.