Мета: перевірити рівень оволодіння учнями навчальним матеріалом; розвивати вміння працювати самостійно; виховувати старанність, культуру оформлення письмових робіт.
2. Повторюємо : Що таке перимет? Як знайти периметр прямокутника?Правила на стор.123,125,128,131
Номер слайду 4
Бажаю успіхів!3. Виконуємо завдання1. Обчисли вирази (25 + 10) : 5 (13 + 17) · 4 2 · 35 : 10 4 · 17 42 · 2 640 : 802. Розв'яжи задачу Добова норма їжі одного верблюда складає 15 кг. Скільки потрібно кілограмів їжі для п’яти верблюдів на тиждень?3. Розв'яжи геометричну задачу. Одна сторона прямокутника дорівнює 8 см, а інша у 2 рази менша. Знайди периметр прямокутника.4. Порівняй вирази,постав потрібний знак(< ,=,>) замість клітинки. 2 м – 5 cм 2 м : 1 дм 4 м : 5дм 4 м – 5 дм 13 · 3 40 800 : 40 20
Номер слайду 5
4. Самооцінювання: Після виконаної роботи, на листку, вкажи номер стовпчика , який тобі підходить5. Фотозвіт: чорнетка(якщо є) + чистовий листочок з роботою + самооціювання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Мені все зрозуміло,самостійно виконав завдання Виконую самостійно, але іноді виникають питання Впорався з роботою за допомогою незначної допомоги дорослих. Отримував значну допомогу дорослих 1234учень