Мета: вчити учнів застосовувати під час обчислень правило знаходження частини від числа; розвивати мовлення, увагу; виховувати акуратність, дисциплінованість.
Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа
Номер слайду 2
У кошику 20 яблук. Їжачок узяв 2/5 від цієї кількості. Скільки яблук узяв їжачок?1) 20 : 5 = 4 ( ябл.)2) 4 * 2 = 8 (ябл.) Відповідь : 8 яблучок.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Мама дала Катерині 12 цукерок. Вона з’їла ¾ цих цукерок. Скільки цукерок вона з’їла? 1) 12 : 4 = 3 ( ц.) 2) 3 *3 = 9 ( ц.)Відповіь: 9 цукерок.
Номер слайду 5
В класі 28 учнів . 4/7 із них хлопчиків. Скільки хлопчиків у класі ? 1) 28 : 7 = 4 ( хл.) 2) 4 * 4 = 16 (хл.)Відповідь : 16 хлопчиків.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
У П’ятачка було 35 повітряних кульок. По дорозі до Пуха він потрапив на кущ шипшини та 2/7 його кульок лопнуло. Скільки залишилось кульок у П’ятачка? 1 ) 35 : 7 * 2 = 5 * 2 = 10 ( к.) 2 ) 35 – 10 = 20 ( к. )Відповідь : 20 кульок.