Дистанційна освіта – виклик сьогодення
В інтернеті вдосталь інструментів, які вчительможе вільновикористати для організації дистанційногонавчанняучнів та живого спілкування та навчання в класі.
Дистанційний курс — це навчальний матеріал, систематизований і структурований у віртуальному класі задля доступності знань через інтернет. Як навчальне середовище в дистанційному курсі можна використовувати різні платформи, додатки, сервіси. В залежності потреб та уподобань вчителя на різних етапах роботи бажано використовувати різноманітні інструменти для організації дистанційного навчання.
-
Зустрічі в режимі реального часу (онлайн уроки): Zoom,Discord,Meet,Skype,Hangouts,Duo.
-
Спілкування в інтерактивномурежимі (чати): Viber,Telegram,пошта, MicrosoftTeams (для вчителів, які працюють за оновленою програмою « Світ чекає крилатих»).
-
Віртуальні інтерактивні дошки: Jamboard,Padlet,дошка в Zoom.
-
Створення навчального контенту: Classroom,YouTube,GoogleDrive,Googleформи, презентації (Google та PowerPoint).
-
Використанняготовихдидактичних, інтерактивнихматеріалів для перевірки та оцінювання: Classtime,Kahoot,Quizlet,LearningApps, На Урок, Всеосвіта.
Рекомендації
-
При переході на дистанційну форму навчання необхідно одразу налагодити ефективну взаємодію між всіма учасниками освітнього процесу.
-
Визначтесь, які сервіси, додатки, платформиви будете використовувати, бо деякі з них потребують попереднього завантаження та реєстраціїї. Повідомте про це учнів та батьків.
-
Все має бути чітко, послідовно, конкретно та лаконічно: запитання, завдання, інструкціїї, подача нового матеріалу, використання схем, таблиць, малюнків, презентацій, відео, тощо.