2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Дистанційна практична робота "Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук"

Про матеріал
Дистанційна практична робота " Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук" містить відео інструкції та виконання лабораторних дослідів за посиланнями на відповідні відео. Учні мають записати спостереження та рівняння реакцій до відповідних дослідів. А також зробити загальні висновки.
Перегляд файлу

Дистанційна практична робота виконана ___ .______________.2020р

Учнем (ученицею) 8 ----класу

________________________________________

(Прізвище, ім’я)

Тема: Практична робота 2

«Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук»

Мета: закріпити знання про хімічні властивості основних класів неорганічних сполук; формувати навички експериментальної роботи з хімічними речовинами та вміння записувати результати спостережень, робити висновки

Обладнання: штатив із пробірками, піпетка, газовідвідна трубка

Реактиви: хлоридна кислота , кальцій карбонат, порошок заліза, розчин натрій або калій гідроксиду, кальцій гідроксиду, натрій хлориду, натрій ортофосфату, арґентум (І) нітрату, кальцій хлориду, натрій карбонату

Завдання: перегляньте відео проведення дослідів і оформіть звіт, давши відповіді на питання.

Правила безпеки:

 Перегляньте відео за посиланням  https://youtu.be/BiuvThAaO18

Хід роботи

 Перегляньте відео за посиланнями та запишіть спостереження і хімічні реакції до дослідів

І. Отримання й хімічні властивості оксидів .

D:\школа\Дистанційне навчання карантин\8 клас\unnamed.png1)  Взаємодія хлоридної кислоти з кальцій карбонатом https://cutt.ly/YyyXhTM

Спостереження

  • запишіть, яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;

_____________________________________________________________

  • запишіть рівняння хімічної реакції (урівняйте обов’язково) ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

D:\школа\Дистанційне навчання карантин\8 клас\unnamed.png2)  Взаємодія вуглекислого газу з вапняною водою https://cutt.ly/ByyXIPi 

Спостереження

  • запишіть, яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;

__________________________________________________________________________________________________________________________

 

  • запишіть рівняння хімічної реакції (урівняйте обов’язково)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

D:\школа\Дистанційне навчання карантин\8 клас\unnamed.pngІІ. Отримання й хімічні властивості нерозчинних основ

  1. Взаємодія хлоридної кислоти з порошком заліза https://cutt.ly/wyyCtPp (у відео звертайте увагу тільки на взаємодію заліза)

Спостереження

  • запишіть, яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;

____________________________________________________________________________________________________________________________________

  • запишіть рівняння хімічної реакції (урівняйте обов’язково)

D:\школа\Дистанційне навчання карантин\8 клас\unnamed.png_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Взаємодія ферум (ІІІ) хлориду з розчином лугу https://cutt.ly/myyCKZS 

Спостереження

  • запишіть, яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  • запишіть рівняння хімічної реакції (урівняйте обов’язково)

D:\школа\Дистанційне навчання карантин\8 клас\unnamed.png_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Взаємодія ферум (ІІІ) гідроксиду з розчином хлоридної кислоти https://cutt.ly/iyyC5Ih

Спостереження

  • запишіть, яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;

____________________________________________________________________________________________________________________________________

  • запишіть рівняння хімічної реакції (урівняйте обов’язково)

____________________________________________________________________________________________________________________________________

ІІІ. Отримання і хімічні властивості солей

D:\школа\Дистанційне навчання карантин\8 клас\unnamed.pngВзаємодія солей з утворенням нової солі

  1. Взаємодія натрій хлориду з арґентум (І) нітратом https://cutt.ly/2yyVUBW  (у відео звертайте увагу тільки на взаємодію натрій хлориду)

Спостереження

  • запишіть, яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;

____________________________________________________________________________________________________________________________________

  • запишіть рівняння хімічної реакції (урівняйте обов’язково)

____________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. D:\школа\Дистанційне навчання карантин\8 клас\unnamed.pngВзаємодія натрій ортофосфату з арґентум (І) нітратом https://cutt.ly/xyyV3bN   (у відео звертайте увагу тільки на взаємодію натрій хлориду)

 

Спостереження

  • запишіть, яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;

__________________________________________________________________

  • запишіть рівняння хімічної реакції (урівняйте обов’язково)

____________________________________________________________________________________________________________________________________

D:\школа\Дистанційне навчання карантин\8 клас\unnamed.pngВзаємодія солей з кислотою

  1. Взаємодія розчину кальцій хлориду з розчином натрій карбонату https://cutt.ly/iyy0lQ8   (у відео звертайте увагу тільки на першу пробірку. У спостереженнях запишіть два рівняння)

Спостереження

  • запишіть, яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;

____________________________________________________________________________________________________________________________________

  • запишіть рівняння хімічної реакції (урівняйте обов’язково)

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________

D:\школа\Дистанційне навчання карантин\8 клас\______1.jpegЗРОБІТЬ ВИСНОВОК

Оксиди мають такі хімічні властивості:__________________

__________________________________________________

__________________________________________________

Основи мають такі хімічні властивості:_______________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________Солі мають такі хімічні властивості: ________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

При складанні інструкції використано Зошит для лабораторних та практичних робіт О.В. Григорович та І. І. Черевань видавництва Ранок

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 10
Оцінки та відгуки
  1. Переверзева Інна Євгенівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. сусь надія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. савицький василь
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Назаренко Наталія Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Калиберда Виктория
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Чорна Алла
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Ляшко Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Садигова Катерина Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Валентина Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Янголенко Оксана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 7 відгуків
docx
Пов’язані теми
Хімія, Матеріали до уроків
Додано
23 квітня 2020
Переглядів
15695
Оцінка розробки
5.0 (10 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку