Дистанційне для ППВ залік

Про матеріал
Опитування з теоретичного навчання для професії «Провідник пасажирських вагонів» є важливою складовою частиною професійної підготовки учнів і призначений для професійно – технічних навчальних закладів «Залізничного спрямування». Тести з тем курсу ПТЕ забезпечують формування необхідних знань, умінь і навичок, що передбачає кваліфікаційна характеристика і відповідає навчальному плану за даними спеціальностями. Тест призначений для викладачів і здобувачів освіти професійно – технічних навчальних закладів залізничного спрямування.
Перегляд файлу

 

ДПТНЗ «КОЗЯТИНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ»

 

 

ТЕОРЕТИЧНе Завдання для проведення опитування СЕРЕД здобувачів освіти  по професії

« Провідник пасажирсьгого  вагону»

дистанційе навчання.

Укладач: Ремез М.Л. – викладач спецтехнологій   Козятинського МВПУЗТ

  1.     Основні  обов'язки  працівників залізничного транспорту:
  1.      забезпечити перевезення вантажів|тягарів| і пасажирів; забезпечити безпеку руху поїздів|потягів|; забезпечити збереження вантажів|тягарів|, що перевозяться|перевозять|; ефективно використовувати технічні засоби|кошти|; дотримувати вимоги правил охорони праці; дотримувати вимоги правил охорони навколишнього | середовища;
  2.     забезпечити перевезення вантажів|тягарів| і пасажирів; забезпечити безпеку руху поїздів|потягів|; забезпечити збереження вантажів|тягарів|, що перевозяться|перевозять|; ефективно використовувати технічні засоби|кошти|; дотримувати вимоги правил охорони навколишнього | середовища;
  3.      ефективно використовувати технічні засоби|кошти|; дотримувати вимоги правил охорони праці; дотримувати вимоги правил охорони навколишнього | середовища.
  1.     Кожен працівник залізничного транспорту зобов'язаний :у випадках які загрожують: життю або здоров'ю людей, безпеці руху поїздів|потягів| необхідно:
  1.      негайно  прийняти заходи для огороджування небезпечного місця і усунення несправностей споруд|споруджень|,   пристроїв|устроїв|, РС, які загрожують|погрожують| :безпеці руху поїздів, забрудненню навколишнього середовища;
  2.     прийняти заходи до зупинки поїзда (маневрового складу), негайно  прийняти заходи для огороджування небезпечного місця і усунення несправностей споруд|споруджень|,   пристроїв|устроїв|, РС, які загрожують|погрожують| :безпеці руху поїздів,забрудненню навколишнього середовища;
  3.      прийняти заходи до зупинки поїзда (маневрового складу), усунення несправностей споруд|споруджень|, пристроїв|устроїв|, РС, які загрожують|погрожують| :безпеці руху поїздів,забрудненню навколишнього середовища;
  1.     Кожен працівник залізничного транспорту повинен забезпечити :
  1.      безпечні умови перевезень пасажирів;
  2.     культурне обслуговування пасажирів; створивши їм комфорт­ні|  умови, як на вокзалах, так і у поїздах;
  3.      безпечні умови перевезень пасажирів; культурне обслуговування пасажирів; створивши їм комфорт­ні|  умови, як на вокзалах, так і у поїздах.|потягах|
  1.     Кожен працівник залізничного транспорту повинен:
  1.      вимагати від пасажирів виконання правил тих, що діють на залізничного транс­порті |правил;
  2.     бути вічливим зі|із| всіма клієнтами залізничного транспорту; і вимагати від них виконання тих, що діють на залізничного транс­порті |правил;
  3.      бути вічливим зі|із| всіма клієнтами залізничного транспорту.

 

  1.     Осіб, які приймаються на роботу пов'язану з рухом поїздів, зобов'язані:
  1.      пройти|проходити| професійне навчання|вчення|; пройти професійний відбір (тільки для ДНЦ і локомотивних бригади); пройти|проходити| перевірку в знанні: ПТЕ, ІСИ, ІРП; посадових інструкцій; інших документів, що визначають обов'язки робіт­ників| залізничного транспорту;
  2.     пройти|проходити| професійне навчання|вчення|; пройти професійний відбір (тільки для ДНЦ і локомотивних бригади); посадових інструкцій; інших документів, що визначають обов'язки робіт­ників| залізничного транспорту; Правил і Інструкцій з охорони праці; положення|становища| про дисципліну працівників залізничного транспорту;
  3.      пройти|проходити| професійне навчання|вчення|; пройти професійний відбір (тільки для ДНЦ і локомотивних бригади); пройти|проходити| перевірку в знанні: ПТЕ, ІСИ, ІРП; посадових інструкцій; інших документів, що визначають обов'язки робіт­ників| залізничного транспорту; Правил і Інструкцій з охорони праці; положення|становища| про дисципліну працівників залізничного транспорту.
  1.     Габарит рухомого складу
  1.      граничний поперечний (перпендикулярний до осі колії) контур, в якому, повинен розміщуватися як на­вантажений, так і порожній рухомий склад, встановлений на прямій гори­зонтальній колії;
  2.     граничний поперечний (перпендикулярний до осі колії) контур, в якому, не виходячи назовні, повинен розміщуватися як на-вантажений, так і порожній рухомий склад, встановлений на прямій горизонтальній колії;
  3.      граничний поперечний (перпендикулярний до осі колії) контур, в якому, не виходячи назовні, повинен розміщуватися як навантажений, так і порожній автомобільний склад, встановлений на прямій горизонтальній колії.
  1.     Відстань між осями колій на перегонах двоколійних колій на прямих ділянках має бути
  1.      не більше 4100 мм;
  2.     менша 4100 мм;
  3.      не менша 4100 мм.
  1.     Ширина земляного полотна на прямих ділянках:
  1.      На одноколійних – 5.0м ,на двоколійних – 9.6 м;
  2.     На одноколійних – 5.5 м ,на двоколійних – 9.6 м;
  3.      На одноколійних – 5.5 м ,на двоколійних – 9.5 м.                     
  1.     Ширина колії на УЗ для колії на залізобетонних шпалах ширина колії на прямих і кривих при радіусі 300 м і більше
    1.      1520 мм;
    2.     1430 мм;
    3.      1525 мм.
  2. Відхилення від встановлених розмірів ширини колії, які не потребують усунення на прямих і кривих ділянках колії, не повинні перевищувати
  1.      по розширенню + 4 мм і по звуженню - 4 мм;
  2.     по розширенню + 6 мм і по звуженню - 4 мм;
  3.      по розширенню + 8 мм і по звуженню - 4 мм.

 

  1. Мінімальна ширина узбіччя земляного полотна має бути з кожного боку колії.
  1.      0.4 м;
  2.     0,44м;
  3.      0,4мм.
  1. На горизонтальній площа­дці мають розміщуватися станції; роз'їзди ; обгінні пункти.; в окремих випадках допускається розміщення їх на ухилах
  1.      що не перевищують 0,0010; у важких умовах допускається збільшення ухилу, але не більше як до 0,0035;
  2.     що не перевищують 0,0015; у важких умовах допускається збільшення ухилу, але не більше як до 0,0025;
  3.      що не перевищують 0,0025; у важких умовах допускається збільшення ухилу, але не більше як до 0,0020.|
  1. Знаки встановлюються :
  1.      сигнальні з правого боку у напрямку руху;
    •        колійні - з правого боку за рахунком кілометрів на відстані менше 3100 мм від осі крайньої колії;
    •        у виїмках (крім скельових) та на виходах з них (на довжині 100 м) колійні знаки мають встановлюватись на відстані менше 5700 мм від осі крайньої колії;
  2.     сигнальні з лівого боку у напрямку руху;
    •        колійні - з правого боку за рахунком кілометрів на відстані не менше 3100 мм від осі крайньої колії;
    •        у виїмках (крім скельових) та на виходах з них (на довжині 100 м) колійні знаки мають встановлюватись на відстані не менше 5700 мм від осі крайньої колії;
  3.      сигнальні з правого боку у напрямку руху;
    •        колійні - з правого боку за рахунком кілометрів на відстані не менше 3100 мм від осі крайньої колії;
    •        у виїмках (крім скельових) та на виходах з них (на довжині 100 м) колійні знаки мають встановлюватись на відстані не менше 5700 мм від осі крайньої колії.
  1.          Граничні стовпчики встановлюються посередині між коліями в тому місці, де відстань між осями колій, що сходяться, складає
  1.          4100 мм;
  2.          4200мм;
  3.          3100мм.
  1.          Колійні знаки встановлюються
  1.      з лівого боку за рахунком кілометрів на відстані не менше 3100 мм від осі крайньої коліїї;
  2.     з правого боку за рахунком кілометрів на відстані не менше 3100 мм від осі крайньої коліїї;
  3.      з правого боку за рахунком кілометрів на відстані не менше 3100 м від осі крайньої коліїї.
  1.          Пасажирські і вантажні платформи, розміщені на лініях із змішаним рухом паса­жирських та вантажних поїздів, на прямих ділянках мають відповідати таким нормам висоти :
  1.      1100 мм - від рівня верху головок рейок для високих платформ; 200 мм - від рівня верху головок рейок для низьких платформ;
  2.     1200 мм - від рівня верху головок рейок для високих платформ; 200 мм - від рівня верху головок рейок для низьких платформ;
  3.      1100 мм - від рівня верху головок рейок для високих платформ; 220 мм - від рівня верху головок рейок для низьких платформ.
  1.          Пасажирські і вантажні платформи, розміщені на лініях із змішаним рухом паса­жирських та вантажних поїздів, на прямих ділянках мають відповідати таким нормам відстані від осі колії:
  1. 1920 мм - від осі колії для високих платформ; 1745 мм - від осі колії для низьких платформ;
  2. 1924мм - від осі колії для високих платформ; 1740 мм - від осі колії для низьких платформ;
  3. 1920 м - від осі колії для високих платформ; 1745 м - від осі колії для низьких платформ.
  1.  Відстань від осі крайньої колії до внутрішнього краю опор контактної мережі на перегонах і станціях має бути
  1.      не меншою 3100 мм;
  2.     не меншою 3100 мм;
  3.      не меншою 3100 мм.
  1. Забороняється випускати в експлуатацію і допускати до руху в поїздах рухомий склад за швидкостей руху понад 120 км/год до 140 км/год: прокат по колу катання у пасажирських вагонів –
  1.      більше 5 мм;
  2.     менше 5 мм;
  3.      більше 6 мм.
  1. Стоп-крани в пасажирських вагонах і МВПС встановлюються і пломбуються:
  1.      в тамбурах вагонів;
  2.     в тамбурах вагонів; і в середині вагонів;
  3.      в середині вагонів;
  1. Кожному поїзду надається номер, що встановлюється графіком руху
  1.      непарні номери присвоюються поїздам, що прямують зі сходу на захід та з півночі на південь, а поїздам, що прямують із заходу на схід та з півдня на північ, присвоюються парні номери;
  2.     непарні номери присвоюються поїздам, що прямують зі сходу на захід та з півночі на південь, а поїздам, що прямують із заходу на схід та з півдня на північ, присвоюються парні номери;
  3.      непарні номери присвоюються поїздам, що прямують зі сходу на захід та з півночі на південь, а поїздам, що прямують із заходу на схід та з півдня на північ, присвоюються парні номери.
  1.          Рух поїздів на УЗ здійснюється
  1.      за київським часом в 24-годинному обчисленні;
  2.     за козятинським  часом в 24-годинному обчисленні;
  3.      за київським часом в 22-годинному обчисленні.

 

 

 

 

docx
Додано
15 червня 2022
Переглядів
377
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку