ДПТНЗ «КОЗЯТИНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ»
ТЕОРЕТИЧНе Завдання для проведення опитування СЕРЕД здобувачів освіти по професії
« Провідник пасажирсьгого вагону»
дистанційе навчання.
Укладач: Ремез М.Л. – викладач спецтехнологій Козятинського МВПУЗТ
-
Основні обов'язки працівників залізничного транспорту:
-
забезпечити перевезення вантажів|тягарів| і пасажирів; забезпечити безпеку руху поїздів|потягів|; забезпечити збереження вантажів|тягарів|, що перевозяться|перевозять|; ефективно використовувати технічні засоби|кошти|; дотримувати вимоги правил охорони праці; дотримувати вимоги правил охорони навколишнього | середовища;
-
забезпечити перевезення вантажів|тягарів| і пасажирів; забезпечити безпеку руху поїздів|потягів|; забезпечити збереження вантажів|тягарів|, що перевозяться|перевозять|; ефективно використовувати технічні засоби|кошти|; дотримувати вимоги правил охорони навколишнього | середовища;
-
ефективно використовувати технічні засоби|кошти|; дотримувати вимоги правил охорони праці; дотримувати вимоги правил охорони навколишнього | середовища.
-
Кожен працівник залізничного транспорту зобов'язаний :у випадках які загрожують: життю або здоров'ю людей, безпеці руху поїздів|потягів| необхідно:
-
негайно прийняти заходи для огороджування небезпечного місця і усунення несправностей споруд|споруджень|, пристроїв|устроїв|, РС, які загрожують|погрожують| :безпеці руху поїздів, забрудненню навколишнього середовища;
-
прийняти заходи до зупинки поїзда (маневрового складу), негайно прийняти заходи для огороджування небезпечного місця і усунення несправностей споруд|споруджень|, пристроїв|устроїв|, РС, які загрожують|погрожують| :безпеці руху поїздів,забрудненню навколишнього середовища;
-
прийняти заходи до зупинки поїзда (маневрового складу), усунення несправностей споруд|споруджень|, пристроїв|устроїв|, РС, які загрожують|погрожують| :безпеці руху поїздів,забрудненню навколишнього середовища;
-
Кожен працівник залізничного транспорту повинен забезпечити :
-
безпечні умови перевезень пасажирів;
-
культурне обслуговування пасажирів; створивши їм комфортні| умови, як на вокзалах, так і у поїздах;
-
безпечні умови перевезень пасажирів; культурне обслуговування пасажирів; створивши їм комфортні| умови, як на вокзалах, так і у поїздах.|потягах|
-
Кожен працівник залізничного транспорту повинен:
-
вимагати від пасажирів виконання правил тих, що діють на залізничного транспорті |правил;
-
бути вічливим зі|із| всіма клієнтами залізничного транспорту; і вимагати від них виконання тих, що діють на залізничного транспорті |правил;
-
бути вічливим зі|із| всіма клієнтами залізничного транспорту.
-
Осіб, які приймаються на роботу пов'язану з рухом поїздів, зобов'язані:
-
пройти|проходити| професійне навчання|вчення|; пройти професійний відбір (тільки для ДНЦ і локомотивних бригади); пройти|проходити| перевірку в знанні: ПТЕ, ІСИ, ІРП; посадових інструкцій; інших документів, що визначають обов'язки робітників| залізничного транспорту;
-
пройти|проходити| професійне навчання|вчення|; пройти професійний відбір (тільки для ДНЦ і локомотивних бригади); посадових інструкцій; інших документів, що визначають обов'язки робітників| залізничного транспорту; Правил і Інструкцій з охорони праці; положення|становища| про дисципліну працівників залізничного транспорту;
-
пройти|проходити| професійне навчання|вчення|; пройти професійний відбір (тільки для ДНЦ і локомотивних бригади); пройти|проходити| перевірку в знанні: ПТЕ, ІСИ, ІРП; посадових інструкцій; інших документів, що визначають обов'язки робітників| залізничного транспорту; Правил і Інструкцій з охорони праці; положення|становища| про дисципліну працівників залізничного транспорту.
-
Габарит рухомого складу
-
граничний поперечний (перпендикулярний до осі колії) контур, в якому, повинен розміщуватися як навантажений, так і порожній рухомий склад, встановлений на прямій горизонтальній колії;
-
граничний поперечний (перпендикулярний до осі колії) контур, в якому, не виходячи назовні, повинен розміщуватися як на-вантажений, так і порожній рухомий склад, встановлений на прямій горизонтальній колії;
-
граничний поперечний (перпендикулярний до осі колії) контур, в якому, не виходячи назовні, повинен розміщуватися як навантажений, так і порожній автомобільний склад, встановлений на прямій горизонтальній колії.
-
Відстань між осями колій на перегонах двоколійних колій на прямих ділянках має бути
-
не більше 4100 мм;
-
менша 4100 мм;
-
не менша 4100 мм.
-
Ширина земляного полотна на прямих ділянках:
-
На одноколійних – 5.0м ,на двоколійних – 9.6 м;
-
На одноколійних – 5.5 м ,на двоколійних – 9.6 м;
-
На одноколійних – 5.5 м ,на двоколійних – 9.5 м.
-
Ширина колії на УЗ для колії на залізобетонних шпалах ширина колії на прямих і кривих при радіусі 300 м і більше
-
1520 мм;
-
1430 мм;
-
1525 мм.
-
Відхилення від встановлених розмірів ширини колії, які не потребують усунення на прямих і кривих ділянках колії, не повинні перевищувати
-
по розширенню + 4 мм і по звуженню - 4 мм;
-
по розширенню + 6 мм і по звуженню - 4 мм;
-
по розширенню + 8 мм і по звуженню - 4 мм.
-
Мінімальна ширина узбіччя земляного полотна має бути з кожного боку колії.
-
0.4 м;
-
0,44м;
-
0,4мм.
-
На горизонтальній площадці мають розміщуватися станції; роз'їзди ; обгінні пункти.; в окремих випадках допускається розміщення їх на ухилах
-
що не перевищують 0,0010; у важких умовах допускається збільшення ухилу, але не більше як до 0,0035;
-
що не перевищують 0,0015; у важких умовах допускається збільшення ухилу, але не більше як до 0,0025;
-
що не перевищують 0,0025; у важких умовах допускається збільшення ухилу, але не більше як до 0,0020.|
-
Знаки встановлюються :
-
сигнальні з правого боку у напрямку руху;
-
колійні - з правого боку за рахунком кілометрів на відстані менше 3100 мм від осі крайньої колії;
-
у виїмках (крім скельових) та на виходах з них (на довжині 100 м) колійні знаки мають встановлюватись на відстані менше 5700 мм від осі крайньої колії;
-
сигнальні з лівого боку у напрямку руху;
-
колійні - з правого боку за рахунком кілометрів на відстані не менше 3100 мм від осі крайньої колії;
-
у виїмках (крім скельових) та на виходах з них (на довжині 100 м) колійні знаки мають встановлюватись на відстані не менше 5700 мм від осі крайньої колії;
-
сигнальні з правого боку у напрямку руху;
-
колійні - з правого боку за рахунком кілометрів на відстані не менше 3100 мм від осі крайньої колії;
-
у виїмках (крім скельових) та на виходах з них (на довжині 100 м) колійні знаки мають встановлюватись на відстані не менше 5700 мм від осі крайньої колії.
-
Граничні стовпчики встановлюються посередині між коліями в тому місці, де відстань між осями колій, що сходяться, складає
-
4100 мм;
-
4200мм;
-
3100мм.
-
Колійні знаки встановлюються
-
з лівого боку за рахунком кілометрів на відстані не менше 3100 мм від осі крайньої коліїї;
-
з правого боку за рахунком кілометрів на відстані не менше 3100 мм від осі крайньої коліїї;
-
з правого боку за рахунком кілометрів на відстані не менше 3100 м від осі крайньої коліїї.
-
Пасажирські і вантажні платформи, розміщені на лініях із змішаним рухом пасажирських та вантажних поїздів, на прямих ділянках мають відповідати таким нормам висоти :
-
1100 мм - від рівня верху головок рейок для високих платформ; 200 мм - від рівня верху головок рейок для низьких платформ;
-
1200 мм - від рівня верху головок рейок для високих платформ; 200 мм - від рівня верху головок рейок для низьких платформ;
-
1100 мм - від рівня верху головок рейок для високих платформ; 220 мм - від рівня верху головок рейок для низьких платформ.
-
Пасажирські і вантажні платформи, розміщені на лініях із змішаним рухом пасажирських та вантажних поїздів, на прямих ділянках мають відповідати таким нормам відстані від осі колії:
-
1920 мм - від осі колії для високих платформ; 1745 мм - від осі колії для низьких платформ;
-
1924мм - від осі колії для високих платформ; 1740 мм - від осі колії для низьких платформ;
-
1920 м - від осі колії для високих платформ; 1745 м - від осі колії для низьких платформ.
-
Відстань від осі крайньої колії до внутрішнього краю опор контактної мережі на перегонах і станціях має бути
-
не меншою 3100 мм;
-
не меншою 3100 мм;
-
не меншою 3100 мм.
-
Забороняється випускати в експлуатацію і допускати до руху в поїздах рухомий склад за швидкостей руху понад 120 км/год до 140 км/год: прокат по колу катання у пасажирських вагонів –
-
більше 5 мм;
-
менше 5 мм;
-
більше 6 мм.
-
Стоп-крани в пасажирських вагонах і МВПС встановлюються і пломбуються:
-
в тамбурах вагонів;
-
в тамбурах вагонів; і в середині вагонів;
-
в середині вагонів;
-
Кожному поїзду надається номер, що встановлюється графіком руху
-
непарні номери присвоюються поїздам, що прямують зі сходу на захід та з півночі на південь, а поїздам, що прямують із заходу на схід та з півдня на північ, присвоюються парні номери;
-
непарні номери присвоюються поїздам, що прямують зі сходу на захід та з півночі на південь, а поїздам, що прямують із заходу на схід та з півдня на північ, присвоюються парні номери;
-
непарні номери присвоюються поїздам, що прямують зі сходу на захід та з півночі на південь, а поїздам, що прямують із заходу на схід та з півдня на північ, присвоюються парні номери.
-
Рух поїздів на УЗ здійснюється
-
за київським часом в 24-годинному обчисленні;
-
за козятинським часом в 24-годинному обчисленні;
-
за київським часом в 22-годинному обчисленні.