Презентація на тему "Педагогічна рада.
Особливості організації дистанційного навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в спеціаьній школі"
.
ОРГАНІЗАЦІЯДИСТАНЦІЙНОГОНАВЧАННЯВ спеціальній ШКОЛІ
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Різновиди дистанційного навчання. Режим заняття он-лайн дуже схожий на класичний. Всі заняттявідбуваються, хоча і віртуально, але в реальному часі. Режим заняття оф-лайн-безпосередній контакт з учнем відбувається рідко, так як передбачає самостійне вивчення необхідного матеріалу.
Номер слайду 5
ПРИНЦИПИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ1234
Номер слайду 6
Особливості дистанційного навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку
Номер слайду 7
На етапі організації дистанційного навчання вчителю необхідно:1. Визначити як вчити дитину (дистанційно, відправляти завдання та консультувати батьків, дзвонити батькам дітей з ООП2. Визначити навантаження і розробити новий режим на тиждень.3. Визначити теми , за якими мають працювати діти .4. Провести консультації з батьками дітей з ООП5. Визначити , як задавати домашнє завдання
Номер слайду 8
РЕКОМЕНДАЦІЇ ВЧИТЕЛЮ:
Номер слайду 9
РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
Номер слайду 10
Номер слайду 11
ВАЖЛИВО!БАТЬКИ- ПАРТНЕРИ У НАВЧАННІ
Номер слайду 12
Вчитель чітко визначає при дистанційному навчанніДИТИНА МОЖЕ ЗРОБИТИ САМОСТІЙНОДИТИНА МОЖЕ СПРАВИТИСЯ З ПІДТРИМКОЮДИТИНА НЕ МОЖЕ СПРАВИТИСЯ ІЗ ПІДТРИМКОЮ
Номер слайду 13
Види підтримки дитини:
Номер слайду 14
ТРУДНОЩІСИЛЬНІ СТОРОНИ
Номер слайду 15
КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНІЗАНЯТТЯ
Номер слайду 16
НАВАНТАЖЕННЯ ДИТИНИ З ООП
Номер слайду 17
ОНЛАЙН-ПРОГРАМИ
Номер слайду 18
Інструменти в дистанційному навчанні
Номер слайду 19
МЕТОДИ ЗАСПОКОЄННЯ УЧНІВ ТА ЗНЯТТЯ НАПРУЖЕНН
Номер слайду 20
ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ
Номер слайду 21
Зворотній зв’язок
Номер слайду 22
І НАЙГОЛОВНІШЕ: Турбуйтеся про себе. Допомагайте собі. Радуйте своїх учнів та дивуйте їх навіть в дистанційному навчанні. Вчитель-наставник кожної родини