Презентація на тему " Використання інформаційно-комунікативних технологій та медіаресурсів у освітньому процесі спеціальної школи

Про матеріал
Презентація для висвітлення питання педагогічної ради " Використання інформаційно-комунікативних технологій та медіаресурсів у освітньому процесі спеціальної школи "
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання інформаційно-комунікативних технологій та медіаресурсів у освітньому процесі спеціальної школи 2022-2023

Номер слайду 2

Рівень комп’ютеризації разом з кадровим і методичним забезпеченням освітнього процесу є вирішальним показником оцінювання дієздатності сучасної школи 2

Номер слайду 3

Концепція Національної програми інформатизації навчального процесу, заснована на органічному поєднанні традиційних і новітніх засобів навчання, передбачає поетапне, поступове впровадження у навчальний процес ІКТ, раціональне поєднання традиційних методів та засобів навчання, з сучасними інформаційними технологіями, що зрештою веде до поліпшення результатів навчання.3

Номер слайду 4

Що ж таке ІКТ ?4Інформаці́йні техноло́гії, ІТ, інформаційно-комунікаційні технології  — сукупність методів, виробничих процесів і програмно-технічних засобів, інтегрованих з метою збирання, опрацювання, зберігання, розповсюдження, показу і використання інформації в інтересах її користувачів.

Номер слайду 5

Комп’ютер для педагогів може стати потужним технічним засобом навчання дітей з ООП5

Номер слайду 6

Використання мультимедійних технологій у спеціальній школі:підвищує ефективність засвоєння матеріалу, інтенсифікує процес навчання, стимулює інтерес учнів як до знань, так і до процесу їх отримання. дає можливість відтворити за короткий час значний за обсягом матеріал; викликати в учнів нові образи; поглибити здобуті знання.6

Номер слайду 7

ДОБАВИТЬ НИЖНИЙ КОЛОНТИТУЛ7підготувати персональний комп’ютер до роботи; прочитати перелік програм; запустити необхідну програму на виконання;вміти зберегти інформацію, скористатись принтером. Підготовка до використання ІКТ передбачає оволодіння вчителем певними уміннями та навичками:

Номер слайду 8

Вчителі - предметники надають перевагу впровадженню таких технологій: 8• Комп’ютерні (проекти, презентації); • Педагогічні програмні засоби (електронні підручники); •окремі типи файлів (зображення, відео- , аудіо- , анімації);

Номер слайду 9

9

Номер слайду 10

виготовлення наочності10 Підготовка до уроку інструктивні картки, що відображають логічну схему вивчення нового матеріалу і необхідні способи навчальної діяльності;

Номер слайду 11

виготовлення наочності11 Підготовка до уроку тестові завдання до уроку або ж до теми

Номер слайду 12

виготовлення наочності12 Підготовка до уроку диференційовані картки – завдання для учнів з різними освітніми потребами

Номер слайду 13

виготовлення наочності13 Підготовка до уроку Довідкові матеріали, які не відображені в підручнику;

Номер слайду 14

виготовлення наочності14 Підготовка до уроку Роздаткові матеріали

Номер слайду 15

виготовлення наочності15 Підготовка до уроку

Номер слайду 16

створення кросвордів16 Підготовка до уроку

Номер слайду 17

Створення презентацій17 Підготовка до уроку

Номер слайду 18

18 Організація пояснення нового матеріалу використання презентацій на уроках трудового навчання

Номер слайду 19

19 Організація пояснення нового матеріалу на уроках інформатики

Номер слайду 20

20 Організація пояснення нового матеріалу на уроках «Я досліджую світ»

Номер слайду 21

21 Організація пояснення нового матеріалу. На уроках музичного мистецтва

Номер слайду 22

22 Організація пояснення нового матеріалу. Використання відеофрагментів фільмів; проведення фізкультхвилинок

Номер слайду 23

23 Використання ІКТ у позаурочній діяльностіплакат, заголовки - текстове оформлення стендів, приміщень (Word); листівка - оригінально оформлене привітання (Word, Publisher); анкета - документ для збору статистичних даних (Excel).

Номер слайду 24

24 Використання ІКТ у позаурочній діяльностістінні газети - інформаційний матеріал (Word, Publisher);буклети, пам'ятки - інформаційний матеріал (Word, Publisher); брошура - збірник дидактичних, методичних матеріалів (Word);

Номер слайду 25

25

Номер слайду 26

Створення відеокліпів26

Номер слайду 27

Глобальна мережа ІНТЕРНЕТ27Інтернет можна використовувати для навчання: здійснювати пошук навчальних матеріалів, зображень, фотографій, відео, навчальних програм

Номер слайду 28

28 Дистанційні технології навчання Microsoft Teams. Під час дистанційного навчання використовуються :–           дистанційні курси;–           веб - сторінки й сайти;–           електронна пошта;–           форуми й блоги;–       чат і ІCQ;( програма миттєвого обміну повідомленнями).–           теле - і відеоконференції;–           віртуальні класні кімнати;Zoom Video Communications. Skype. Whats. App. Viber. Google Classroom

Номер слайду 29

29 Переваги використання ІКТ Індивідуалізація навчання;  Інтенсифікація самостійної роботи учнів;  Зростання обсягу виконаних на урок завдань;  Розширення інформаційних потоків при використанні Internet;  Підвищення мотивації та пізнавальної активності;  Інтегрування звичайного уроку з комп'ютером дозволяє вчителю перекласти частину своєї роботи на ПК, роблячи при цьому процес навчання більш цікавим, різноманітним, інтенсивним;  Допомагає вчителям краще оцінити здібності і знання дитини;  Дозволяє вчителю за короткий час отримувати об'єктивну картину рівня засвоєння матеріалу

Номер слайду 30

30Існуючі недоліки та проблеми застосування ІКТВідсутність комп'ютера вдома ;Відсутність комп’ютера на робочому місці;У вчителів недостатньо часу для підготовки до уроку, на якому використовуються комп'ютери; Недостатня комп'ютерна грамотність вчителя; У робочому графіку вчителів не відведено час для дослідження можливостей Інтернету

pptx
Додав(-ла)
Лохань Людмила
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Інкл
Додано
15 січня 2023
Переглядів
1499
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку