Принцип адаптивності: пристосування комп'ютера до індивідуальних особливостей дитини; Керованість: у будь-який момент можлива корекція вчителем процесу навчання; принцип співробітництва між учнями і учителем Інтерактивність і діалоговий характер навчання; ІКТ мають здатність "відгукуватися" на дії учня і вчителя; Оптимальне поєднання індивідуальної та групової роботи; Підтримання в учня стану психологічного комфорту при спілкуванні з комп'ютером
При підготовці до уроку з використанням ІКТ вчитель не повинен забувати, що це УРОК, а значить складає план уроку виходячи з його цілей, при відборі навчального матеріалу він повинен дотримуватися основних дидактичних принципів: систематичності та послідовності, доступності, диференційованого підходу, науковості. При цьому комп'ютер не замінює вчителя, а тільки доповнює його!
Актуалізація опорних знань: Padlet, Ребус1, Розвиток дитини, створення і демонстрація ментальних карток, кросвордів Подання нових знань: освітній проект Всеукраїнська школа онлайн, платформа Gios, онлайн дошки, можливості освітніх проектів На урок, Всеосвіта, програми Мікрософт офіс. Засвоєння нових знань: Online Test Pad, Learning Apss -інтерактивні та мультимедійні вправи, предметні програми, а саме з математики Матіфік, Geogebra, Vchy.com. Ua Контроль знань: онлайн освітні проекти, Гугл форми, інтерактивне навчання «Ранок».