Дистанційне навчання "Тестові завдання з футболу"

Про матеріал
1. Назвіть, яку фізичну якість виховують методами повторних, максимальних, динамічних зусиль. • А силу • Б витривалість • В гнучкість • Г спритність 36 запитань
Перегляд файлу

                                               Самостійна робота № 7

Тема роботи: Тестові завдання з футболу.

1. Назвіть, яку фізичну якість виховують методами повторних, максимальних, динамічних

зусиль.

  • А силу
  • Б витривалість
  • В гнучкість
  • Г спритність

2. Укажіть визначення поняття «гігієна».

  • А наука про здоров’я
  • Б наука про чистоту
  • В наука про загартування
  • Г наука про раціональне харчування

3. Позначте правильне формулювання «Завданням загальної фізичної підготовки є ...».

  • А зміцнення здоров’я, забезпечення всебічного й гармонічного фізичного розвитку, створення бази для спеціальної фізичної підготовки
  • Б зміцнення здоров’я людини
  • В забезпечення всебічного й гармонічного фізичного розвитку людини
  • Г створення бази для спеціальної фізичної підготовки спортсмена

4. Укажіть, хто мав право брати участь в олімпійських змаганнях у Стародавній Греції.

  • А вільнонароджені греки, які не порушували закон
  • Б усі бажаючі
  • В заможні греки
  • Г жінки

5. Укажіть, у якому році та де відбулися І Міжнародні Олімпійські ігри.

  • А 776 р. у Римі (Італія)
  • Б 1896 р. в Афінах (Греція)
  • В 1900 р. у Парижі (Франція)
  • Г 1956 р. у Мельбурні (Австралія)

6. Назвіть рік, який вважають датою проведення перших Олімпійських ігор Стародавньої

Греції.

  • А 334 р. до н. е.
  • Б 776 р. до н. е.
  • В 1050 р. до н. е.
  • Г 135 р. до н. е.

7. Укажіть результат виконання силових вправ з великою вагою.

  • А підвищення функціональних можливостей організму
  • Б швидке зростання абсолютної сили
  • В зміцнення опорно-рухового апарату
  • Г збільшення рельєфу м’язів

8. Назвіть якість, яку розвивають повторні вправи з обтяженням малої та середньої інтенсивності.

  • А силу
  • Б витривалість
  • В гнучкість
  • Г спритність

9. Укажіть вправи, які необхідно вилучити із процесу фізичного виховання учнів молодшого шкільного віку.

  • А вправи для розвитку швидкості
  • Б вправи для розвитку гнучкості
  • В вправи для розвитку витривалості
  • Г вправи з натужуванням і значним статичним напруженням

10. Назвіть країну, яку вважають батьківщиною футболу.

  • А США
  • Б Англія
  • В Франція
  • Г Індонезія

11. Укажіть рік, у якому були створені перші загальні правила з футболу.

  • А 1885 р.
  • Б 1910 р.
  • В 1848 р.
  • Г 1899 р.

12. Назвіть рік, у якому гравцям було заборонено пересуватися по полю з м’ячем у руках.

  • А 1848 р.
  • Б 1854 р.
  • В 1863 р.
  • Г 1870 р.

13. Укажіть рік, з якого почалося відродження жіночого футболу.

  • А 1924 р.
  • Б 1950 р.
  • В 1970 р.
  • Г 1975 р.

14. Назвіть місто, де було проведено перший футбольний матч в Україні.

  • А Київ
  • Б Львів
  • В Харків
  • Г Донецьк

15. Назвіть гравця національної збірної України, володаря «Золотого м’яча».

  • А Олександр Заваров
  • Б Олексій Михайличенко
  • В Андрій Шевченко
  • Г Андрій Воронін

16. Укажіть, де встановлюється м’яч для виконання кутового.

  • А на куті сектора для подачі кутового
  • Б по центру лінії кутового сектора
  • В біля футбольного прапорця
  • Г у секторі для подачі кутового, щоб проекція м’яча не виходила за його лінію

17. Назвіть, на якій відстані від 11-метрової позначки знаходяться гравці команд під час виконання пенальті.

  • А 8 м 50 см
  • Б 8 м 90 см
  • В 9 м
  • Г 9 м 15 см, на лінії штрафного майданчика

18. Укажіть, на якій відстані до бокової лінії може знаходитися гравець, який виконує вкидання.

  • А 50 см
  • Б 30 см
  • В 10 см
  • Г немає обмежень

19. Укажіть, у якій частині заняття з футболу застосовують вправи для виховання швидкості.

  • А на початку заняття
  • Б після розминки
  • В у середині заняття
  • Г у кінці заняття

20. Назвіть, які вправи необхідно застосовувати для удосконалення спритності футболіста.

  • А вправи на швидкість
  • Б гладкий біг
  • В дихальні вправи
  • Г раніше не знайомі рухи

21. Укажіть, які вправи виховують швидкість футболіста.

  • А крос на дистанцію 3 км
  • Б біг на дистанцію 1000 м
  • В прискорення на дистанції від 5–20 м
  • Г багатократні стрибки

22. Укажіть, під яким кутом розвертають ногу при виконанні удару по м’ячу внутрішньою

стороною стопи.

  • А 45°
  • Б 60°
  • В 75°
  • Г 90°

23. Укажіть, якою частиною виконують удар по м’ячу головою.

  • А лобом
  • Б серединою лоба
  • В потилицею
  • Г вухом

24. Укажіть, чим відрізняються удари зовнішньою частиною підйому від виконання інших

ударів.

  • А під час ударного руху гомілка та стопа напружені
  • Б під час ударного руху гомілка та стопа повертаються назовні
  • В під час ударного руху гомілка та стопа повертаються всередину
  • Г під час ударного руху гомілка та стопа розслаблені

25. Назвіть документ, який містить усі аспекти організації змагання.

  • А календар змагань
  • Б правила змагань
  • В положення про змагання
  • Г програма змагань

26. Укажіть, коли захисник виконує відбирання м’яча перехопленням.

  • А коли нападник відпускає м’яч далеко від себе
  • Б коли нападник готується до удару по воротах
  • В коли нападник веде м’яч
  • Г коли нападник шукає партнерів

27. Укажіть назву прийому, який дає можливість захиснику відібрати м’яч у нападаючого.

  • А перехват м’яча
  • Б накривання м’яча
  • В вибивання м’яча
  • Г відбирання м’яча

28. Укажіть, до яких негативних наслідків може призвести неправильне виконання підкату.

  • А до вдалої оборони воріт
  • Б до затримання атаки
  • В до вдалого відбору м’яча
  • Г до штрафного удару

29. Назвіть простіші взаємодії трьох гравців у нападі.

  • А зі «зміною місць»
  • Б гра у «стінку»
  • В «схрещування»
  • Г «пропускання»

30. Укажіть основні тактичні дії гравців середньої лінії у нападі при системі командної гри

1–4–3–3.

  • А взаємодія з гравцями передньої лінії
  • Б безперервне підключення в атаку
  • В взаємодія між нападаючими
  • Г взаємодія з гравцями задньої лінії

31. Укажіть, яка тактична схема є найпоширенішою у футболі.

  • А 1–4–2–4
  • Б 1–3–5–2
  • В 1–4–3–3
  • Г 1–4–4–2

32. Укажіть слабкі сторони тактичної схеми 1–4–2–4.

  • А ізольованість форвардів
  • Б велике навантаження на півзахисників
  • В великі можливості для організації атаки
  • Г достатня кількість гравців для страхування партнерів

33. Назвіть обов’язки гравців середньої лінії у захисті.

  • А протидія швидкому прориву
  • Б протидія швидкому прориву, передачам, ударам по воротах
  • В протидія швидкому прориву, передачам, ударам по воротах; контроль за ближнім гравцем у зоні
  • Г протидія швидкому прориву, передачам, ударам по воротах; контроль за ближнім гравцем у зоні, страхування партнерів

34. Укажіть, яка помилка може призвести до невдалого удару по м’ячу серединою підйому.

  • А ступня ударної ноги розвернута під кутом 90°
  • Б опорна нога ставиться на носок
  • В гомілка суглоба напружена
  • Г тулуб не нахилений вперед

35. Назвіть, яка технічна помилка при ударі по м’ячу носком призводить до неточного удару.

  • А ударна нога зігнута в колінному суглобі
  • Б ударна нога напружена
  • В ударна нога різко випрямляється
  • Г носок потрапляє не на середину м’яча

36. Назвіть, яка технічна помилка при ударі по м’ячу внутрішньою частиною підйому призводить до неточного удару.

  • А опорна нога ставиться дуже близько до м’яча
  • Б опорна нога напівзігнута
  • В ударна нога злегка зігнута
  • Г ударна нога відведена назад для замаху

 

 

 

ЗАВДАННЯ: Відповісти на тестові завдання.

                         https://www.youtube.com/watch?v=6j97r1x08gM

Зворотній зв’язок з викладачем  kotovae@ukr.net

 ВИКЛАДАЧ :  Котова Катерина Юріївна

 

docx
Додано
3 квітня 2020
Переглядів
3669
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку