Дистанційне навчання. Урок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ. Тема. «Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії множення і ділення».

Про матеріал
Дистанційне навчання. Урок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ. Тема. «Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії множення і ділення». Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про арифметичні дії множення та ділення; актуалізувати розуміння конкретного змісту множення, ділення на вміщення та ділення на рівні частини, назви компонентів та результатів арифметичних дій множення та ділення, взаємозв’язок арифметичних дій множення та ділення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

МИ З УКРАЇНИ ! Дистанційне навчання 3 клас НУШ Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР

Номер слайду 2

Щоранку о 9 годині на всій території України загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам’яті усіх українців, які загинули у нашій вітчизняній війні.

Номер слайду 3

Доброго ранку, математики! Я рада, що ви тут.

Номер слайду 4

Наш настрій

Номер слайду 5

Тема. «Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії множення і ділення».

Номер слайду 6

30 березня. Класна робота. Каліграфічна хвилинка. Добутки числа 8

Номер слайду 7

Якою арифметичною дією можна замінити дію множення? 22 * 3= 22 + 22+ 22=6622 * 3= ( 20*3)+ (2*3)=66

Номер слайду 8

с. 68 - 69

Номер слайду 9

Завдання 1. Якою арифметичною дією можна замінити дію мно-ження? Знайди значення добутків, замінивши множення додаванням. 221 . 3 123 . 3 142 . 4 456 . 2

Номер слайду 10

Софійка вважає, що для знаходження суми однакових доданків можна застосувати прийом порозрядного додавання кількох чисел:

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Завдання 2. Якою арифметичною дією можна замінити дію ділення? Знайди значення часток, замінивши ділення відніманням.

Номер слайду 13

99 : 33= 99-33-33-33=0 3 рази 64 : 16=64-16-16-16-16=0 4 рази420 : 105=420 -105- 105- 105- 105 4 рази 396 : 132=396-132-132-132 3 рази

Номер слайду 14

Згадай, що означає «число а розділити на число b». Число а розділити на число b — це означає знайти таке число c, яке при множенні на дільник b дає ділене а. а : b = c, тому що c . b = а. Склади відповідні рівності. 56 : 8 = , тому що . 8 = 56 720 : 90 = , тому що . = 360 : 4 = , тому що _______________ 420 : 7 = , тому що _______________63 : 9 = 7, тому що 7 . 9 = 63;

Номер слайду 15

56 : 8 = 7 , тому що 7 . 8 = 56 720 : 90 =8 ,тому що 8 . 90 =720 360 : 4 =90, тому що 90 . 4= =360

Номер слайду 16

420 : 7 = 60 , тому що60 *7 = 420 Гімнастика для очей,

Номер слайду 17

Завдання 4. Знайди значення виразів. Запиши результати.

Номер слайду 18

Завдання 5. З кожної рівності на множення склади дві рівності на ділення. 5 . 32=160160 : 5=32160 :32=524 . 17= 408 408: 24=17408 : 17=24

Номер слайду 19

Задача. З трьох яблунь зібрали 83 кг яблук. Скільки кілограмів яблук зібрали з кожного дерева, якщо з першого та другого разом зібрали 47 кг яблук, а з другого та третього — 52 кг? 83. 4752

Номер слайду 20

83. 4752 Розв’язання83 – 52= 31( кг)- з І яблуні;47-31= 16 (кг)- з другої яблуні; 52-16 = 36(кг)- з третьої яблуні. Відповідь: з І яблуні -31кг; з ІІ-16кг; з ІІІ яблуні – 36кг

Номер слайду 21

Я навчаюся онлайн. Урок завершено. Дякую за роботу!

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Домашнє завдання Зошит «Працюю самостійно №3 »: с. 69. ( завдання 7 )

Номер слайду 24

Дистанційне навчання. Урок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ. Тема. «Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії множення і ділення». Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про арифметичні дії множення та ділення; актуалізувати розуміння конкретного змісту множення, ділення на вміщення та ділення на рівні частини, назви компонентів та результатів арифметичних дій множення та ділення, взаємозв’язок арифметичних дій множення та ділення.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мазур Ніна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 квітня 2022
Переглядів
1518
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку