Дистанційне навчання з історії України 5 - 8 клас. Дистанційне навчання — сукупність сучасних технологій, що забезпечують доставку інформації в інтерактивному режимі за допомогою використання ІКТ
Підручник: О. В. Гісем Вступ до історії
перехід за посиленням
https://www.youtube.com/watch?v=AiXTo39kcdA
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-ukrainska-revolucia-6617.html
Домашнє завдання:прочитати параграф 14, після параграфа письмово відповісти в зошит на 9 запитань.
рр.
перехід за посиленням
https://www.youtube.com/watch?v=JEFaCt8SLzs https://www.youtube.com/watch?v=bHFo_8cthSY
Домашнє завдання: прочитати параграф 15, з параграфу виписати в зошит всі терміни та поняття, а також написати повідомлення в зошит на тему «Причини та наслідки Голодомору 1932 – 1933 рр.».
3. Україна в роки Другої світової війни
перехід за посиленням
https://www.youtube.com/watch?v=eqVNUF-Pg9s https://www.youtube.com/watch?v=GcPcqYtmaeU
Домашнє завдання: прочитати параграф 16, зробити таблицю в зошит
Дата |
Подія |
Підручник: О. Г. Бандровський, В. С. Власов
https://www.youtube.com/watch?v=LZxMy-JY6f8
https://www.youtube.com/watch?v=UAOCj8inlNY
https://www.youtube.com/watch?v=tuFrvi8fwJ0
Домашнє завдання: прочитати параграф 21, відповісти письмово на запитання після параграфу.
2. СУСПІЛЬНЕ ТА КУЛЬТУРНЕ ЖИТТЯ ДАВНІХ КИТАЙЦІВ
перехід за посиленням https://www.youtube.com/watch?v=6qwiklL5zBc https://www.youtube.com/watch?v=GEvoSFwfG5w
Домашнє завдання: прочитати параграф 22, виписати в зошит головні досягнення в культурному житті Давнього Китаю.
3. ПИСЕМНІСТЬ, ОСВІТА ТА НАУКОВІ ЗНАННЯ У
ДАВНЬОМУ КИТАЇ
Домашнє завдання: параграф 23, зробити практичну роботу.
перехід за посиленням
https://www.youtube.com/watch?v=AlOmmCbaKlQ
https://www.youtube.com/watch?v=CvIw7ekf-QI
Домашнє завдання: параграф 15, після параграфу письмово відповісти на всі запитання.
перехід за посиленням
https://www.youtube.com/watch?v=yt2HIYPNSMY https://www.youtube.com/watch?v=aVvyFWaCAXY
Домашнє завдання: параграф 16, на ст. 155 переписати в зошит схему «Походи Чингісхана», а також на ст. 158 схему «Навала хана Батия на Східну та Центральну Європу» , виписати в зошит всі поняття та терміни.
Галицького та його наступників
перехід за посиленням
https://www.youtube.com/watch?v=UphjfSIFYc4
https://www.youtube.com/watch?v=8q4kjdMt6JA
https://www.youtube.com/watch?v=ET4oSjjY9JY
Домашнє завдання: параграф 17, на сторінці 167 розв’язати кросворд в зошит.
1. Воєнно-політичні події 1654—1657 рр.
перехід за посиленням
https://www.youtube.com/watch?v=zTp3gKhShUc https://www.youtube.com/watch?v=8C4UxszjDb4
https://www.youtube.com/watch?v=Lbta7-iBXF4
Домашнє завдання: параграф 21, зробити таблицю в зошит
Дата |
Подія |
2. Узагальнення знань за розділом «Національно-визвольна війна українського народу середини XVII ст.»
Завдання: на ст. 150 зробити всі завдання в зошит.
3. Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом «Національно-визвольна війна українського народу середини XVII ст.»
Завдання: на ст. 150- 152 зробити всі тести в зошит
перехід за посиленням
https://www.youtube.com/watch?v=OTJVQ8GiVm4 https://www.youtube.com/watch?v=CP4boUt_m80
Домашнє завдання: параграф 22, виписати в зошит всі поняття та терміни а також після параграфу відповісти письмово на перші 10 запитань.