Анотація до дистанційного курсу з англійської мови. Тема «Подорож». 5 клас.
Цикункової Яни Вікторівни , вчителя англійської мови навчально-виховного комплексу "Ліцей - спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів № 10" Марганецької міської ради Дніпропетровської області.
Курс дає можливість учням самостійно ознайомитись з новими лексичними одиницями до теми «Подорож», активізувати їх у цікавих не стандартних мовленнєвих ситуаціях, навчати учнів практично застосовувати вивчений матеріал, занотовувати вивчене в он-лайн щоденнику, який розміщено в кожному уроці; долати мовний бар'єр, розвивати світогляд та мотивувати до вивчення англійської мови. Курс розроблено з урахуванням психолого-педагогічних особливостей учнів даного віку.
Даний курс відповідає державній навчальній програмі з англійської мови та вимогам Положення про електронні освітні ресурси.
Курс розміщено на власному блозі учителя Цикункової Я.В.
https://englishschoolbox.blogspot.com/p/blog-page_9.html
Курс охоплює 10 уроків теми «Подорож. Види транспорту» та містить 4 тренажера та 54 он-лайн теста (2 в програмі MIND MAP, 2 в програмі WORDCLOUD TAGUL) решта на безкоштовному ресурсі LearningApps.
Коротка анотація до уроку у вигляді запитань та супровідного тексту та інструкції до кожного тренажера для учня щодо роботи з матеріалами уроку дає можливість зняти труднощі для учня та вмотивувати його на продуктивне засвоєння матеріалу.
Кожен урок має свій глосарій та короткі пояснення перед завданням, граматичними правилами, що дає змогу учню впевнено почуватись перед виконанням завдання.
Теоретичний матеріал до кожного уроку подано у вигляді схем, коротких пояснень та прикладів, який обов'язково закріплюється у тренажерах.
Матеріал курсу розроблений з урахуванням міжпредметних зв'язків та практичного застосування не лише знання англійської мови, а й загальних знань з різних предметів. Теоретичний матеріал закріплюється у невимушеній іншомовній атмосфері із доцільним залученням відео та аудіо матеріалу, графічних зображень, тестів, пазлів та інших електронних ресурсів, в кожному уроці міститься певна кількість завдань для самоперевірки, для проміжного та тематичного оцінювання предметних компетентностей учнів, що дає можливість бачити свої результати одразу, фінальним завданням кожного уроку є щоденник, де учні занотовують коротко вивчений матеріал, який має також і функцію форуму для спілкування учнів, які виконували завдання уроку.
Курс має на меті розширити світогляд учнів не лише мовленнєвими засобами, але показати учням, як можна застосувати отримані знання на практиці.
Курс є авторською розробкою, завдання та тренажери розроблені на власному аккаунті електронного ресурсу LEARNINGAPPS.
Travelling for Pleasure. Don`t you Like Travelling?
Do you like to travel? Do you travel a lot? Whom do you travel with? Where do you usually travel?
1) There are a lot of things, connected with travelling.
Can you name some of them? Try to make your own mind-map, using this iTool. You have a central idea and a new idea as an example. You have to add your ideas.
Instructions:
Відкрити посилання, прочитати підказки у прямокутниках (вони змінюватимуться з кожною новою дією), в CENTRAL IDEA записати “travelling”, та провести курсором лінію у довільному напрямку від червоної крапки, кількість ліній залежить від кількості ідей.
в NEW IDEA записати слова, пов’язані з подорожжю, курсором 2 рази по полю.
Щоб зберегти готову роботу, треба MIND - MAP в лівому верхньому кутку та вибрати SAVE, робота зберігається у відповідному місці.
2) So,you did your best!!! Well done!!! Are you sure, there are all the travelling items in your mind-map? Let`s check them up! Look at this picture and match unknown items.
3) Put down unknown words. They are your new vocabulary for this unit:
Vocabulary:
a coach - автобус дальнього сполучення
a voyage - морська подорож
expensive - дорогий
cheap - дешевий
exciting - захопливий
cosy - зручний, затишний
a truck - вантажівка
by double - decker - двоповерховий автобус
If you have some more new words you`d like to add, you can do it and translate them yourself. If you can`t read the word correctly, press when translating on-line and repeat the word two-three times. You have to learn these words by heart.
4) Do you like watching videos? I guess, you do. But we can learn something new, repeat the phrases and revise everything you have learnt earlier watching videos. Didn`t you like watching the video? So, enjoy watching a video and answering some questions while watching it.
Instructions:
Перейди за посиланням до відео. Прочитай завдання та переглянь відео. Заповни пропуски в реченнях, вибравши одне із запропонованих слів (клікнути по пустому полю курсором і вибрати слово). Для перевірки клікнути праворуч внизу. Зверни увагу! До будь-якого завдання є підказка, вона знаходиться у верхньому лівому кутку поля, клікни .
Let`s start!
Watch the video and fill the gaps.
5) We`ve remembered some means of transport and we know the words “travel”, “by”.
Remember:
We use Present Simple when we talk about routines and habits. We also use it for general facts.
There is an example of affirmative facts:
My friend likes to travel by car to the sea.
I like to travel by train to my granny.
negative ones:
He doesn`t like to travel by plane abroad.
I don`t like to travel to the country.
interrogative ones:
Do you like to travel on foot?
Does she like to travel by train?
Instructions:
Перейди за посиланням до тесту. Прочитай завдання та склади із запропонованих слів речення, переміщуючи їх по полю. Для перевірки клікнути праворуч внизу. Зверни увагу! До будь-якого завдання є підказка, вона знаходиться у верхньому лівому кутку поля, клікни .
Let`s start!
6) Oh, now you have some progress! You can do a lot of tasks. It`s great!
One more task for you! So let`s try to put down the sentences, how and where we can travel. You can use the vocabulary from the previous tasks.
7) So, you`ve done your best! Congratulations! But there is one more surprise for you. Learning this unit you have to fill your diary. At the last lesson you`ll have your travelling diary completed!
Instructions:
Перейди за посиланням. Клікни CREATE NEW TOPIC та запиши своє ім’я на титульній сторінці, потім О.К.; запиши LESSON 1 у графі TYPE THE TITLE OF YOUR NEW TOPIC HERE, у графі WRITE THE FIRST POST TO YOUR TOPIC HERE запиши 2-3 слова, які ти вивчив у цьому уроці та 3-4 речення за зразком завдань з уроку.Зверни увагу! До будь-якого завдання є підказка, вона знаходиться у верхньому лівому кутку поля, клікни .