Дистанційний урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. « Розв’язуємо задачі ».

Про матеріал
Дистанційний урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. « Розв’язуємо задачі ». Мета. Формування обчислювальних навичок, актуалізація правила додавання і віднімання суми до (від) числа, формування вміння розв'язувати задачі і складати обернені.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Математика . ПІДРУЧНИК С. О. Скворцова. Дистанційний урок з математики у 2 – А класі. Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР

Номер слайду 2

Працювати починаймо, За знаннями в світ пірнаймо. Добрий день і в добрий час! Рада, діти, бачить вас.

Номер слайду 3

Тема: Сьогодні на уроці ми ознайомимося «Розв’язуємо задачі»

Номер слайду 4

Починається урок. Книжку, зошит, ручку, олівці. Приготувались?Молодці!Приготуйте без мороки. Все, що треба до уроку.

Номер слайду 5

Як правильно сидіти за комп'ютером ?

Номер слайду 6

13 січня. Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 7

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 8

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 9

Математичний диктант 13 січня 15 17 . . . Утворити нові числа Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 10

Машини забавлянки

Номер слайду 11

- 4 3617582240846397

Номер слайду 12

4 +3617582240846396

Номер слайду 13

Перевірка роботи32, 13, 54, 18,36, 80, 59,93, 40, 21, 62, 26, 44, 88, 67, 100.

Номер слайду 14

Задача У шкільній їдальні було 16 л молока. Для приготу­вання сніданку витратили 7 л молока. Скільки лі­трів молока залишилося?СТОРІНКА 69 Завдання 1 1) Проста задача на віднімання. Було Витратили. Залишилося

Номер слайду 15

Було — 16 л. Витратила — 7 л. Залишилось — ? Розв’язання16 – 7 = 9 (л) Відповідь: залишилося 9 л молока.

Номер слайду 16

Гімнастика для очей,

Номер слайду 17

Уважно схему цю розглянь,Склади задачу без вагань. Потім її розв’яжи,З простої складену зроби.

Номер слайду 18

Задача У шкільній їдальні було 16 л молока. Для приготу­вання сніданку витратили 7 л молока. На скільки менше літрів молока витратили, ніж залишилося?2) Складена задача на різницеве порівняння суми і числа. Було витратили. Витратили

Номер слайду 19

Було — 16 л. Витратили — 7 л, на ? менше, ніж залишилось. Залишилось — ?Вираз:   (16 – 7) – 7= * ( л ) Розв’язання1) 16 – 7 = 9 (л) – літрів молока залишилось;2) 9 – 7 = 2 (л) – на стільки менше літрів молока витратили, ніж залишилося.залишилосьвитратили

Номер слайду 20

Відповідь: на 2 літри молока менше витратили, ніж залишилося. План розв’язування1) Скільки літрів молока залишилось?2) На скільки менше літрів молока витратили, ніж залишилося? 16 – 7 = 9 (л) 9 – 7 = 2 (л) 

Номер слайду 21

Задача У шкільній їдальні 27 кг борошна. З них 14 кг бо­рошна в мішку, а решта —у пакетах. Скільки кіло­грамів борошна в пакетах?Завдання 3.   с. 69. Було в мішкуу пакетах.

Номер слайду 22

Самостійне виконання завдання № 3 .

Номер слайду 23

Задача. Мішок — 14 кг. Пакети — ?Всього — 27 кг Розв’язання27 – 14 = * (кг) Відповідь: у пакетах * кг борошна.1) Проста задача на знаходження невідомого доданка.

Номер слайду 24

Задача. У шкільній їдальні 27 кг борошна. З них 14 кг бо­рошна в мішку, а решта — у пакетах. На скільки менше борошна в пакетах, ніж у мішку?2) Складена задача на різницеве порівняння числа і суми.

Номер слайду 25

Задача Мішок — 14 кг. Пакети — ?, на ? менше, ніж у мішку. Всього — 27 кг. Вираз   14 – (27 – 14) =  Розв’язання. Відповідь: у пакетах на 1 кілограм менше борошна в пакетах, ніж у мішку. 

Номер слайду 26

2) На скільки менше борошна в пакетах, ніж у мішку? План розв’язування1) Скільки кілограмів борошна в пакетах? 27 – 14 = 13 (кг) 14 – 13 = 1 (кг) Відповідь: у пакетах на 1 кілограм менше борошна , ніж у мішку. 

Номер слайду 27

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯЗошит «Працюю самостійно № 2»: с. 62 - 63.

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Дистанційний урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. « Розв’язуємо задачі ». Мета. Формування обчислювальних навичок, актуалізація правила додавання і віднімання суми до (від) числа, формування вміння розв'язувати задачі і складати обернені.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бурназова Надія Іллівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 січня 2021
Переглядів
1894
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку