Дистанційний урок з англійської мови для 4 класу за темою "Їжа. зчислювальни та незчислювальні іменники"

Про матеріал
Дистанційний урок з англійської мови для учнів 4-5 класів за темою "Їжа" з відео поясненнями та відео вправами, складенний з використанням інтернет- ресурсів
Перегляд файлу

Дистанційний урок

Вчитель : Спіренко Ірина Олександрівна,

Клас   4 клас

Тема уроку:

"Food. Indefinite pronouns some, any"

 Суміжні дисципліни:

Українська мова

Ключові компетенції:

Лінгвістична (лексична, фонетична,граматична), мовленнєва (аудіювання, говоріння, читання, письмо) та комунікативна компетенції. Ключові компетентності: спілкування іноземними мовами; уміння вчитися упродовж життя; соціальна та громадянська компетентності.

Цілі предмету:

Знання-- познайомитись з терминами  "злічувальні/ незлічувальни Іменники", вивчити нові лесични одиніці за темою урока.                        

Розуміння -- встановити зв'язки злічувальних та незлічувальних іменників  та множини ат однини іменників з неозначеними займенниками some/ any.

Застосування-- використовувати неозначені іменники some/any у різних типах речень( стверджувальні, заперечні. питальні).                                  

Аналіз -- уміння розділяти матеріал на окремі логічні складові згруповані за певними ознаками.                                         Синтез -- здатність поєднати всю отриману інформацію і продукувати монолог за темою " What is

it in my fridge?"                                                           

Оцінювання -- уміти оцінити свій монолог та монологі своїх однокласників, вміти почути помилки та виправити їх.

Цілі мови:

Практична -- отримати певні знання, навички та вміння у використанні іноземної мови.  Освітня -- отримати більш інформації про різні види харчів в різних країнах.    Виховна -- формувати

позитивне ставлення до різних типів питання, формувати корисні харчові звички. Розвивальна -- розвиток  навчальних умінь, таких як уміння працювати самостійно з різноманітними засобами навчання, вміння працювати у різних режимах навчання і контролю.                                            

Зміст:

1). Організаційний етап. 1 хв. ;

2). Фонетична розминка. 2 хв.;

3). Основна частина. 30 хв. ;

4). Виконання проекту. 10 хв.;

5). Рефлексія. 1хв.;

6). Оцінювання. 2 хв.

 Очікувані результати уроку:

Знати та використовувати лексику за темою "Їжа" в обсязі, згідно навчальної програми; знати, розуміти та вміти правильно використовувати неозначені займенники some/any в ситуаціях зі злічувальними та незлічувальними іменниками та іменниками у множині та однині, у

стверджувальних, питальних та заперечних реченнях. Вміти продуктувати монолог, використуючи структури There is/There are, при описувані малюнка.

Платформа проведення дистанційного уроку (Jitsi Meet,  Google Meet,  Zoom,  BigBlueButton,  Skype,  Classroom)

Zoom, Classroom. Хід уроку

1.Greeting 

Pupils listen to the song "At the supermarket" and chant

https://elt.oup.com/student/familyandfriends/level03/songs?cc=ua&selLanguage=uk#tracktitle           

2.Warming – up       .

Revising the transcription rules ( teacher`s cards), frotal oral work.                                                      

3.Main part

3.1. Presentation the topic through the proverb “An apple a day keeps a doctor away” Translate it and explane what does it mean.

Guess the topic : Food”

https://learnenglishteens.britishcouncil.org/vocabulary/beginner-vocabulary/food Read the text : https://flyhigh.dinternal.com.ua/library/how-I-start-my-day.html

3.2. Listening the presentation   “Countable/uncountable nouns”      

https://www.youtube.com/watch?v=SFaVsTDa_Lc

3.3. Discuss the presentation by the plan: Закріплення вивченого матеріалу. Виконайте завдання

https://learningapps.org/11683987 https: //learningapps.org/11339480 Матеріали до уроку:

Засоби навчання: сервіс Learningapps, сервіс Mentimeter, сервіс Сrosswordlabs, сервіс Rebus, сервіс Bubbl, cервіс Scrumblr, сервіс Linoit,  сервіс Padlet, cервіс Genial.ly, online-інструменти FoxTools, аккаунт Gmail (сайт, блог, Google форми/ документи/таблиці/презентації...)

docx
Додано
14 березня 2021
Переглядів
372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку