Урок математики в 1 класі. Числовий прмінь. Знаходження невідомого доданка.Геометричні фігури.

Про матеріал
Урок з математики за програмою Савченко О.Я. дає уявлення про числовий промінь та знайомить здобувачів освіти з правилом знаходження невідомого доданка. В конспекті містяться завдання,які розвивають просторову уяву,мислення,увагу. Розробку можна використовувати в період дистанційного навчання.
Перегляд файлу

 

Тема:    Числовий промінь. Знаходження невідомого доданка.

              Геометричні фігури

Пролунав дзвінок,

Починається урок.

Щоб урок пройшов немарно

Треба сісти рівно,гарно.

І виконувати те,

Про що зараз мова йде.

  • Посміхніться , любі дітки.
  • Погляньте на наші смайлики і кожен для себе визначте, з яким настроєм ви розпочинаєте наш сьогднішній урок.Бажаю вам успіхів.

 

 

                                                                             

 -Сьогодні девізом нашого уроку буде вислів :

                                                           «Математику вчити –розум гострити.»

- Перевірте, будь ласка, чи ви все підготували:

-На парті повинен бути

  • підручник з математики       1-klas-matematika-bevz-2018 by portfel_sb - issuu, ст.117
  • зошит з друкованою основою    , ст.42

 

  • робочий зошит                          
  • Ручку  Ручка шариковая Profit, синяя (артикул: 4706.40, 4706.50, 4706.90 ...           лінійкуROZETKA | Фото Лінійка пластикова прозора 15см 1 Вересня 370329 ...                    олівці     В Рівному нагородять переможців конкурсу дитячих малюнків «Права ...

 

 

 

-Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати з числовим променем, виконувати дії користуючись числовим променем .Згадаємо все, що ми вчили про геометричні фігури. 

- А ще ви дізнаєтесь як  ці знання знадобляться  нам у повсякденному житті.

-Почнемо роботу з усного рахунку.

  1. Обчисліть вирази.Замалюйте в таблиці клітинки з результатами.

30+1               40+5               20+1                80-1

20+6               70+4               50+5                90+3

30+9               60+3               61-1                 89+1

40+10             70-1                37-1                 80+4

43-1                60+6               99-1                 88-1

 

24

28

32

36

40

44

48

52

56

60

64

68

72

76

80

84

88

92

96

100

23

27

31

35

39

43

47

51

55

59

63

67

71

75

79

83

87

91

95

99

22

26

30

34

38

42

46

50

54

58

62

66

70

74

78

82

86

90

94

98

21

25

29

33

37

41

45

49

53

57

61

65

69

73

77

81

85

89

93

97

 

  1. Каліграфічна хвилинка

-Розгорніть свої зошити, запишіть дату уроку :

 

- Яке число нам треба прописати?

- Яке це число?

- Назвіть число одиниць в числі 19.

- Назвіть число десятків в числі 19.

- Розкладіть число на суму розрядних чисел. Запишіть.

- Перетворіть іменоване число -19 см в дм та см.

- Накресліть відрізок 10 см = 1дм

- Накресліть відрізок 9 см

3.Вивчення нового матеріалу

-Сьогодні на уроці потрібно добре попрацювати. Ми повинні ознайомитись з числовим променем, навчитись обчислювати приклади за допомогою променя, знаходити невідомий доданок й  повторити геометричні фігури. В нас дуже багато роботи, тому пропоную працювати злагоджено, бути активними і уважними.

4.Практична вправа з використанням рухової активності.

-Покладіть перед собою ваші     .

-Пропоную вам утворити з них чотирикутник, трикутник,овал,

  будь –який    багатокутник.

 - Яку фігуру було складніше утворити з олівців?

5. Робота над геометричним матеріалом

  • Назвіть, які фігури  ви бачите.
  • Назвіть об’ємні фігури: циліндр, куб, піраміда, конус.
  • Назвіть плоскі фігури: чотирикутник, шестикутник, круг, трикутник тощо.
  • Які ще фігури зображені на малюнку?
  • Доріжка – це крива лінія, а промені сонечка –це промінь.
  • Опишіть, що ви бачите на малюнках. Дослідіть, за допомогою яких

 ліній   створено малюнки.

 

6.Робота в зошиті (ст.42,№2)

7. Ознайомлення з числовим променем (ст. 117, завдання 1)

- Мої юні друзі.

-Вчені-математики і ми з вами на уроках математики та в повсякденному житті користуємося різними математичними інструментами: числами, знаками, величинами, одиницями довжин…

- Але існує найголовніший інструмент – уява.

-Ми говоримо про пряму і уявляємо її у вигляді прямої стежки, уявляємо промінь і від цього нам стає тепло, як від сонячного промінчика.

 - А тепер давайте уявимо шкалу, яка розміщена на прямій, як на лінійці. І в нашій уяві знову зявляються образи, про які ми вже говорили раніше на уроці математики .

-Це – термометр, метр, годинник, терези…

-Отже  пряму, на якій ми позначили числа назвали числовий

промінь.

 

 -  Розгляньте числовий промінь.

- З чого він складається? (з поділок та цифр).

- Кожна поділка відповідає числу.

- Давайте обчислимо вирази та відповідь позначимо точкою на промені https://nuschool.com.ua/textbook/mathematics/1klas_7/1klas_7.files/image594.jpgз відповідною буквою.(А-2, В-0, Р-10, М-8)

 

8. Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=CNgA4pLzNMI

9. Розвязування задачі (ст.117,завдання 2)

-Прочитайте задачу. Уявіть, про що в ній говориться.

-Поясніть, що означає кожне число?

- Про що запитується в задачі.

-Поміркуйте, чи можна дати відповідь на запитання задачі?

-

-Давайте розглянемо схему до задачі.

                                                                                                 

  • Що на числовому промені позначає блакитний колір? Це число вказує на кількість завдань, які виконав Поспішайко.
  • Що на числовому промені позначає жовтий колір? Це число вказує на суму виконаних завдань Поспішайком і Мрійницею.

-Давайте створимо (схематично )приклад за поданою схемою:

  • Що позначає незафарбований прямокутник? Це невідоме число виконаних завдань Мрійницею.

   -Отже, скільки завдань виконала Мрійниця?

Відповідь: 15 завдань.

https://www.youtube.com/watch?v=B-oBcpWg0ww

(Задачі на знаходження невідомого доданка)

10.Пальчикова гімнастика 

https://www.youtube.com/watch?v=buc1o0zaRZo

11. Знаходження невідомого доданку (ст.117,завд 4)

Запишіть в зошитах в 10 клітинці рядка слово – Приклади

-Як називаються числа при додаванні?

-Розгляньте перший приклад.

-Що невідомо?

-Як нам дізнатися перший доданок?

-Що потрібно зробити?(від суми відняти другий доданок).

-Отже, який буде перший доданок? (56)

-Що невідомо в другому прикладі?

-Як нам дізнатися другий доданок?

-Що потрібно зробити?(від суми відняти перший доданок).

-Отже, який буде другий доданок? (36)

-Виконайте приклади, що залишилися самостійно.

https://www.youtube.com/watch?v=cqfrlQIO_rw

(Як знайти невідомий доданок.)

Рефлексія

-Що ми повторили сьогодні на уроці?

-Що треба знати при знаходженні невідомого доданку.

-Що найбільше сподобалося на уроці?

- Оберіть смайлик успіху.

                                              

-Оціни свою роботу на уроці.

Матеріали для самопідготовки

 Тести на знаходження невідомого доданка https://naurok.com.ua/test/start/50866

 Гра https://www.igraemsa.ru/igry-dlja-detej/matematicheskie-igry/poschitaj-ugly

Танграм https://www.igraemsa.ru/igry-dlja-detej/igry-na-logiku-i-myshlenie/tangram-morskie-obitateli

 Танграм

https://www.igraemsa.ru/igry-dlja-detej/igry-na-logiku-i-myshlenie/tangram-zveri

https://logiclike.com/uk/cabinet#/chapter/62/quiz/72721/result

      

.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 квітня 2020
Переглядів
4510
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку