ТЕМА: Розв`язування задач, що містять збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2.
МЕТА: Формувати вміння складати і розв’язувати задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Поглиблювати знання учнів про зміст дії додавання і віднімання. Вправляти в розв’язуванні прикладів і задач на додавання і віднімання числа 2. Розвивати логічне мислення, уважність, зацікавленість в отриманні нових знань. Вдосконалювати навички усної лічби. Виховувати дбайливе ставлення до природи.
ТИП УРОКУ: урок-подорож
ОБЛАДНАННЯ: мультимедійна презентація, підручники, віяло цифр, таблиця додавання і віднімання числа 2, малюнки зими.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
а) Пролунав дзвінок,
Він всіх скликав на урок.
Рівно стали, порівнялись
І з гостями привітались.
б) Девіз уроку:
Міркуємо – швидко.
Слухаємо – уважно.
Пишемо – каліграфічно.
Працюємо – дружно.
в) Налаштування на урок
− До нас на урок завітала ще одна гостя. Я вам прочитаю віршик, а ви спробуйте здогадатися, що це за гостя.
Чудо сани прилетіли.
Скакуни в тих санях білі.
В санях тих сидить цариця –
Білокоса, білолиця.
Рукавом махає –
Сріблом все вкриває.
г) Проблемна ситуація
− Діти, якою ви уявляєте зиму?
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Усна лічба.
а) Гра «Чарівний куб»
Порахуйте від :
б) «Мозковий штурм»
− Скільки цифр ми вивчили?
в) Гра «Мовчанка» (віяло)
3+1=
7+1=
9+1=
3-1=
4-1=
8-1=
0+4=
10+0=
5-0=
г) Вправа на розвиток уваги
1 |
8 |
4 |
7 |
6 |
2 |
3 |
? |
9 |
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
IV. Закріплення знань, умінь та навичок
1. Каліграфічна хвилинка
а) Робота у зошитах
б) Математичний диктант
− Діти, до вас завдання від зими. Запишіть числа.
1, 3, 4, 5, 7, 9
2. Розв’язування задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць
− Сердита зима війнула холодом. Допомоги у вас просять пташечки. Нічого їм їсти. Давайте розв’яжемо задачі і нагодуємо пернатих друзів.
Дзьобали зернята дві синички.
Підлетіло ще 4 пташки
Й приєдналися до них.
Скільки стало всіх? (6)
(2+4=6)
П’ять синичок, гарних пташок
На дереві сиділи.
Три подружки-щебетушки
Раптом полетіли.
Скільки лишилось синиць?
(5-3=2)
3. Робота за підручником
− Ще за допомогою до вас прийшов…ведмідь.
(5+2=7)
Висновок: якщо предметів стало більше, то виконуємо дію додавання.
(7-2=5)
Висновок: якщо предметів стало менше, то виконуємо дію віднімання.
4. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2
а) Повторення таблиці додавання і віднімання числа 2.
− Назбираємо білці шишок.
1+2= 3-2=
2+2= 4-2=
3+2= 5-2=
4+2= 6-2=
5+2= 7-2=
6+2= 8-2=
7+2= 9-2=
8+2= 10-2=
б) Збільш на 2 Зменш на 2
4 |
6 |
3 |
2 |
5 |
7 |
8 |
10 |
в) Знайдіть помилку, розв’яжіть правильно.
2+2=4 10-2=9
3+2=6 8-2=6
4+2=7 5-2=4
V. Підсумок уроку.
(Підсумки уроку)
Значення снігу для природи