Дистанційний урок-змагання "Закони збереження"

Про матеріал
Нестандартний дистанційний урок-змагання для учнів 9-их, 10-их класів з теми "Закони збереження".
Перегляд файлу

Дистанційний урок –змагання «Закони збереження»

Тема: Повторення.

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів з теми; вчити учнів творчо мислити; швидко і правильно діяти в нестандартній ситуації; розвивати інтерес до вивчення фізики. Виховувати дружелюбність, відповідальність, взаємоповагу.

Вступне слово вчителя.

Учні об’єднуються в команди. Визначають капітана команди. (Додаток Google Breakout Rooms дає можливість об’єднувати учнів в групи, де вони можуть спілкуватися, виконувати власне завдання, слухати вчителя  та не заважати іншим групам. )

Сьогодні ми проведемо урок- змагання. Завдання кожної команди набрати найбільше балів.  Бажаю усім вам успіхів у змаганнях.

  1. Конкурс «Розминка».

Необхідно кожному члену команди за покликанням зайти на веб-ресурс,  правильно та швидко дати відповіді на запитання. Враховується кількість правильних відповідей та час виконання завдання. ( Для зручності підведення підсумків кожній команді надати власне покликання).

https://wordwall.net/uk/resource/33034454

( Можна використовувати створені іншими вчителями тести, завдання або створити власні на веб-ресурсах «На урок», «Всеосвіта», learningapps, wordwall ...  )

  1. Конкурс «Теоретики».

Протягом трьох хвилин на дошці зі спільним доступом кожній команді необхідно дати найбільш вичерпну інформацію, яку вони зуміють взяти з плаката.  Його треба доповнити формулами, поясненням, малюнками.

(Кожній команді в Jamboard надається доступ до редагування власного плакату.)

                    

 

  1. Конкурс « Практики».

Перейдіть за покликанням та встановити наступні налаштування.

https://phet.colorado.edu/sims/html/energy-skate-park/latest/energy-skate-park_uk.html

Визначити повну механічну енергію скейтиста на певній висоті. Масу скейтиста, висоту обрати довільно. Час виконання 5 хвилин. Враховується правильність обчислень та швидкість виконання.

  1. Конкурс «Запитання».

На спільній дошці Jamboard або в Google документі  ( у кожній команді своя дошка або документ ) за 1 хвилину необхідно скласти якомога більше запитань на тему «Закони збереження» . По черзі команди читають запитання суперникам. Перемагає та команда, яка склала найбільшу кількість запитань. Команди можуть отримати додаткові бали за правильні відповіді на запитання суперника.

  1. Конкурс «Крокодил».

В чаті одному  учаснику кожної команди надсилається слово,  яке треба показати власній команді. Задача команди-найшвидше  відгадати слово.

Слова: більярд, кальмар, Джоуль, деформація, успіх.

Підведення підсумків.  Нагородження переможців.

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, 9 клас, Розробки уроків
Додано
28 січня 2023
Переглядів
146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку