Дитяча легка атлетика

Про матеріал
Підвищення престижу до фізичної культури, як пріоритетного складника здорового способу життя, популяризація засобів легкої атлетики, залучення учнів і учениць різного рівня підготовленості та стану здоров’я до активних занять фізичними й спортивними вправами, впровадження елементів інноваційної технології в практику урочної та позаурочної роботи з фізичного виховання .
Перегляд файлу

 

Розробка уроку

 

Педагог: Верещак Світлана Валеріївна

 

 

 

 

 

 

Клас: 6

Предмет: Фізична культура.

Час: 45хв.

Модуль : Дитяча легка атлетика.

Мета уроку:  підвищення престижу до фізичної культури, як пріоритетного складника здорового способу життя, популяризація засобів легкої атлетики, залучення учнів і учениць різного рівня підготовленості та стану здоров’я до активних  занять фізичними й спортивними вправами, впровадження елементів інноваційної технології в практику урочної та позаурочної роботи з фізичного виховання .

 

Здоров’язберігаючі методи уроку:  

- колове тренування (тренування з використанням різного обладнання, спрямоване на розвиток всіх груп м`язів, шляхом послідовного виконання вправ із заданною кількістю повторів і фіксованим відпочинком між підходами);

 

- рухливі ігри (задовольняють потребу організму дитини в русі, сприяють збагаченню її рухового досвіду);

 

- створення «ситуації успіху» (це суб'єктивний психічний стан задоволення своєї фізичної, розумової праці чи моральної напруги).

 

 Цілі уроку:

     Навчальна - розширення рухового досвіду учнів в легкій атлетиці, закріплення знань з нетрадиційних систем зміцнення здоров’я. 

     Розвивальна - розвиток фізичних якостей – сили, витривалості, швидкості; психологічних якостей – уваги, сили волі, спостережливості, мислення, рухової пам’яті.

     Виховна - підвищення інтересу учнів до уроків фізичної культури та виховування почуття колективізму.

Інвентар і обладнання уроку:

        степи;

        скакалки;

        драбинка;

        квадрат;

        фішки;

        бар’єри;

        гімнастична лава;

        набивний м’яч;

        різні предмети для метання;

        обруч;

        картки;

        магнітофон;

 

Місце проведення: спортивна зала.

 

Частина уроку

Тривалість

Зміст уроку

Методичні рекомендації

Максимальний

показникЧСС для

учнів

(УД./15 СЕК.)

І. Вступна

 

Обираємо, знайомимося, поєднуємося

3

Оргмомент. Учні стають по лігах   за номером варіанту (I та II варіант).

Ознайомлення з темою уроку. Виконання дихальних вправ.

(Додаток 1. Дихальні вправи на початку уроку).

Кожна дихальна вправа виконується по 8 вдихів, після кожної вправи треба зробити 5-8 повільних вдихів, слідкувати за осанкою.

    22-24

ІІ. Підготовча

2.1. Розминаємося

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2. Пізнаємо

6

 

 

Розминка «Легкоатлетичний флеш-моб» (Додаток 2.)

 

 

 

 

 

 

Знайомимось зі станціями. Пояснюю, на прикладі, основні елементи ДЛА, техніку, послідовність та норми  виконання вправ. Команди розходяться по станціям.

Учні підготовчої групи виконують розминку з використанням степів,учні спеціально медичної групи без степів, на підлозі.

Обов’язково музичний супровід.

 

 

Учні отримують картки

    26-28

ІІІ. Основна

26

Ліга «І»

Ліга «ІІ»

 

 

 

 

Станція – 1 «Драбина» (Додаток 3.)

Станція – 2 «Слалом»

 

(Додаток 4.)

Учні спеціально медичної групи виконують швидкою ходою.

   30-32

 

 

Станція – 3 «Квадрат» (Додаток 5.)

Станція – 4 «Скакалка» (Додаток 6.)

Виконуючи «Квадрат» не наступати на лінії, стрибати через нуль.

Виконуючи стрибки на скакалці, дозволяється крокування через скакалку, не дозволяється чіплятися ногами за скакалку.

    38-40

 

 

Станція – 5 «Влучно і точно» (Додаток 7.)

Станція – 6 «Метання набивного м’яча» (Додаток 8.)

Перед метанням набивного м’яча обов’язково торкнутися підлоги м’ячем.

   34-36

ІV. Заключна

4

Гра командами «Штовхання набивного м’яча в обруч».

На висоті 2-3 метри підвісити обруча, на відстані 3 метри від обруча відмітити лінії кидка в обидві сторони. Команди розташовуються навпроти одна одної. По черзі кожен виконує штовхання м’яча в обруч. Виграє команда, яка отримала більше очок.

Гравець не отримує очко, якщо не попадає в обруч, торкається м’ячем обруча, заходить за лінію кидка.

   30-32

Заминка:

Ефект однієї вправи

+ релаксація

3

 

 http://s017.radikal.ru/i423/1601/c3/b21f8de976e5.jpg   http://s019.radikal.ru/i642/1601/4b/1c50bcd6bcfc.jpg

 

Вправа «Летючий килим».

 Ми на чарівному килимі-літаку плавно і повільно піднімаємося. Він несе нас по небу, тихенько погойдує, заколисуючи. Вітерець ніжно обдуває втомлені тіла, відпочиваємо… Далеко внизу пропливають будинки, ліси, ріки й озера… Поступово килим-літак починає зниження й приземляється в нашій кімнаті… потягуємося, робимо глибокий вдих і видих, розплющуємо очі.

 

 

    26-27

 

3

Підведення підсумків:

  1.         визначення кращих учнів у Лізі І;
  2.         визначення кращих учнів у Лізі ІІ;

Ви всі молодці, посміхаючись дякуємо один одному оплесками.

 

 

Всього

45

 

 

 

 

                   

                          ДОДАТКОВІ ДИДАКТИЧНІ МАТЕРІАЛИ

 

Додаток 1. Дихальні вправи на початку уроку.

Вправа

Описання

Учні сидять на гімнастичній лаві або стоять.

В.П.- руки зігнуті в ліктях на рівні талії, пальці зажаті в кулаки. Вдих через ніс - руки різко рухаються вниз, видих через напіввідкритого рота.

Кожна вправа виконується по 8 вдихів, після кожної вправи треба зробити 5-8 повільних вдихів.

 

 

                         «Задуй свічки»

Уявіть, що перед вами іменинний торт. На ньому багато маленьких свічок.

Секундний видих. Зробіть глибокий вдих і   постарайтесь задути якомога більше свічок, роблячи при цьому максимальну кількість коротких видихів (по кількості свічок)

 

 

 

 

Додаток 2. Розминка «Легкоатлетичний флеш-моб»

Стрейчинг

  http://xvatit.com/uploads/posts/2016-01/1452495800_32.jpg

 

http://s017.radikal.ru/i400/1601/10/418e574bea8a.jpg

http://www.brandsynario.com/wp-content/uploads/step-aerobics.jpg

Аеробні вправи

Бейсік-степ. Робимо крок на степ правою ногою, приставляємо до неї ліву, потім спускаємося зі степу спочатку правою, потім лівою ногою. Наступний цикл з лівої ноги.

Шаг-коліно. Робимо крок правою ногою на степ, ліву згинаючи у коліні, підтягуємо до живота. Тулуб нахиляємо трохи вперед, нога повинна бути направлена прямо, коліно не вивертати. Наступний цикл з лівої ноги.

 

 

Шаг-кьол

Робимо крок правою ногою на степ, ліву згинаємо в коліні, п’ятку підтягуємо до ягодиці. Рухи енергійні, без пауз.  Наступний цикл з лівої ноги.

Бейсик-овер

Робимо крок правою ногою на степ, приставляємо до неї ліву, після чого спускаємось зі степу з другої сторони, повертаємось лицем до платформи. Наступний цикл з лівої ноги.

Підвідні вправи для метання

 

  • Кроки на місці, руки на плечах. Кругові кола руками вперед, назад.
  • Кроки на місці, руки зігнуті в ліктях, пальці зажаті в кулаки. Викидаємо руки вперед немов боксуємо.
  • Кроки на місці з круговими колами прямими руками вперед, назад.

Стрибкові вправи

  • Поставити праву ногу на степ. Почергова зміна ніг зі стрибком.
  • Настрибування на степ обома ногами і зістрибування з нього. Спец. група виконує стрибки на місці.

Біг

http://shudnuty.com.ua/images/image_79.jpg

  • Виконуємо біг навколо степу вправо, вліво.
  • Спец. Група виконує біг на місці.

 

 

 

 

 

Картки «Дитячої легкої атлетики ІААF»

Додаток 3.

Станція 1. «Драбина»

Пробігти драбину з високим підніманням стегна або іншою обраною легкоатлетичною біговою вправою, замовленою Лідером, обраною самостійно, не торкаючись щаблин.

 

Додаток 4.

Станція 2. «Слалом»

 

Пробігти «змійкою» між фішками, подолати бар’єри, пройти по гімнастичній лаві.

 

Додаток 5.

Станція 3. «Квадрат»

Стрибки по квадратах через нуль 0-1-0-2-0-3-0-4 два рази. Не наступати на лінії, дозволяється крокування по квадратах, за умов, що завжди в кожному квадраті опиняється дві ноги.

 

Додаток 6.

Станція 4. «Скакалка»

Стрибки на скакалці за орієнтирами 1,2,3,4. Учасник виконує 4 серії стрибків по 5 разів, обертаючись до відповідної цифри. Дозволяється крокування через скакалку, не дозволяється чіплятися ногами за скакалку.

 

Додаток 7.

Станція 5. «Влучно і точно»

Учень стає перед лінією для метання. Виконує три спроби поспіль різними предметами (снарядами) для метання трьома різними способами.

 

Додаток 8.

Станція 6. «Метання набивного м’яча»

Стоячи спиною за напрямком метання, тримати м’яча обома руками внизу, нахилитися вниз торкнутися підлоги і кинути набивного м’яча через вертикальну перешкоду в горизонтальну ціль.

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 червня
Переглядів
27
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку