Даний матеріал допоможе ознайомити учнів з термінами «доданок» і «сума»; навчить користуватися числовим відрізком під час розв'язування прикладів на додавання, розвивати пам'ять, увагу, мислення, обчислювальні навички; удосконалювати вміння писати цифри, виховувати інтерес до математики, культуру поведінки на уроці.
Тема. Дія додавання. Назви компонентів і результату діїдодавання. Знаходження суми чисел. Додавання рівностей.
(урок математики)
Вчитель: Підберезна Л. В.
1 – А клас
Тема. Дія додавання. Назви компонентів і результату дії додавання. Знаходження суми чисел. Доповнення рівностей.
Мета. Ознайомити учнів з термінами «доданок» і «сума»; вчити користуватися числовим відрізком під час розв’язування прикладів на додавання.
Розвивати пам'ять, увагу, мислення, обчислювальні навички; удосконалювати вміння писати цифри.
Виховувати інтерес до математики, культуру поведінки на уроці, культуру письма в зошиті.
Тип уроку. Комбінований.
Обладнання. Мишка – іграшка, вірш, числовий ланцюжок, магніти, картки з прикладами, числові промені, геометричні фігури, цифровий будинок, картка-зразок 10, математичне віяло, таблиця.
Структура уроку
I.Організаційний момент.
Пролунав уже дзвінок.
Всіх покликав на урок.
Тож і ви часу не гайте.
Працювати починайте.
Вчитель. (із нірки дістає мишку-іграшку)
-Хто це?
Тишком-нишком вийшла мишка із нори.
В шкряботушки ніс та вушка догори.
II.Контроль, корекція та закріплення знань.
(Учні повторюють вивчене про наступне та попереднє число, «сусідів» числа, про натуральний ряд та натуральне число.)
(За результатами обчислень прикладів на картках учні дізнаються, що Мишка поспішала на урок математики.)
III.Повідомлення теми, мети, плану уроку.
IY.Актуалізація знань учнів.
(Робота з натуральними числами та геометричними фігурами.)
2.Вправи з нерівностями «Оплески»
3.Вправляння у складі числа 10 – збери бублики для Мишки.
4.Каліграфічне письмо цифр
5.Робота в групах
(Учні в групах розв’язують приклади, вчитель працює з групою слабких учнів.)
Y.Фізкультпауза
YI.Ознайомлення з новим матеріалом.
Чотири горобчика на гілочку сіли.
До них ще двоє прилетіло.
Скільки горобців всього
На нашім дереві було?
(Вчитель знайомить учнів з назвами компонентів і результату дії додавання, вчить читати приклади на додавання різними способами.)
YII.Закріплення вивченого матеріалу.
(Учні вправляються в назвах компонентів дії додавання)
2. Творча робота над задачею (с.47 №5)
3. Коментоване письмо
(Учні виконують завдання в зошиті з друкованою основою с.22 №1)
YIII.Підсумок уроку.