Дія додавання. Назви компонентів і результату дії додавання. Знаходження суми чисел. Доповнення рівностей.

Про матеріал

Даний матеріал допоможе ознайомити учнів з термінами «доданок» і «сума»; навчить користуватися числовим відрізком під час розв'язування прикладів на додавання, розвивати пам'ять, увагу, мислення, обчислювальні навички; удосконалювати вміння писати цифри, виховувати інтерес до математики, культуру поведінки на уроці.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Дія додавання. Назви компонентів і результату діїдодавання. Знаходження суми чисел. Додавання рівностей.

                                      (урок  математики)

 

 

 

 

 

 

                                             Вчитель: Підберезна Л. В.

                                                                                     1 – А клас

 

 

 

 

Тема. Дія додавання. Назви компонентів і результату дії додавання. Знаходження суми чисел. Доповнення рівностей.

 

Мета. Ознайомити учнів з термінами «доданок» і «сума»; вчити користуватися числовим відрізком під час розв’язування прикладів на додавання.

               Розвивати пам'ять, увагу, мислення, обчислювальні навички; удосконалювати вміння писати цифри.

               Виховувати інтерес до математики, культуру поведінки на уроці, культуру письма в зошиті.

 

Тип уроку.  Комбінований.

 

Обладнання.  Мишка – іграшка, вірш, числовий ланцюжок, магніти, картки з прикладами, числові промені, геометричні фігури, цифровий будинок, картка-зразок 10, математичне віяло, таблиця.

 

                                               Структура уроку

I.Організаційний момент.

 

Пролунав уже дзвінок.

Всіх покликав на урок.

Тож і ви часу не гайте.

          Працювати починайте.

Вчитель. (із нірки дістає мишку-іграшку)

-Хто це?

Тишком-нишком вийшла мишка із нори.

В шкряботушки ніс та вушка догори.

II.Контроль, корекція та закріплення знань.

 

  1. Гра «Яке число загубила Мишка»

(Учні повторюють вивчене про наступне та попереднє число, «сусідів» числа, про натуральний ряд та натуральне число.)

  1. Виконання творчого завдання за числовим променем «Утвори слово»

(За результатами обчислень прикладів на картках учні дізнаються, що Мишка поспішала на урок математики.)

III.Повідомлення теми, мети, плану уроку.

 

IY.Актуалізація знань учнів.

 

  1. Гра «Що зайве»

(Робота з натуральними числами та геометричними фігурами.)

          2.Вправи з нерівностями «Оплески»

          3.Вправляння у складі числа 10 – збери  бублики для Мишки.

          4.Каліграфічне письмо цифр

          5.Робота в групах

(Учні в групах розв’язують приклади, вчитель працює з групою слабких учнів.)

 

Y.Фізкультпауза

 

YI.Ознайомлення з новим матеріалом.

 

  1. Пояснення вчителя (малюнок, вірш-задача, таблиця)

Чотири горобчика на гілочку сіли.

До них ще двоє прилетіло.

Скільки горобців всього

На нашім дереві було?

(Вчитель знайомить учнів з назвами компонентів і результату дії додавання, вчить читати приклади на додавання різними способами.)

  1. Робота за підручником ( с.47,№1)

YII.Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Обчислення прикладів (усно)

(Учні вправляються в назвах компонентів дії додавання)

          2. Творча робота над задачею (с.47 №5)

          3. Коментоване письмо

(Учні виконують завдання в зошиті з друкованою основою с.22 №1)

 

YIII.Підсумок уроку.

 

  1. Гра «Заповни віконечко» ( с.47 №3)
  2. Самоперевірка «Чи не помилилась Мишка»
  3. Подорож фішок до конвертів кожного ряду – оцінювання роботи класу на уроці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         

docx
Додано
20 лютого 2018
Переглядів
4217
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку