Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році
Номер слайду 2
Створення безпечних умов перебування у закладах освіти дітей та працівників – одне із ключових завдань . Організація освітнього процесу у ЗДО Здійснюється відповідно до законів України “Про дошкільну освіту”, “Про охорону дитинства”, Положення про ЗДО, Санітарного регламенту роботи ЗДО. Пріоритетні напрямки роботи ЗДО
Номер слайду 3
Законом України №2136-IX від 15.032022 року «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану»;Лист МОН України №1/3845-22 від 02.04.2022 року «Методичні рекомендації щодо здійснення освітньої діяльності з питань дошкільної освіти на період дії правового режиму воєнного стану»;Лист МОН України №1/3475-22 від 17.03.2022 року «Про зарахування до закладів дошкільної освіти дітей із числа внутрішньо переміщених осіб». Питання організаційних аспектів в період воєнного стану регулюється:
Номер слайду 4
Освітня діяльність закладу дошкільної освіти здійснюється на основі розробленого плану роботи на навчальний рік і літній період, що схвалюється педагогічною радою закладу та затверджується його керівником (лист МОН № 1/9-344 від 07.07.2021 “Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік”). Планування освітнього процесу
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Розділ 1. Аналіз діяльності ЗДО за навчальний рік з визначенням річних завдань на майбутній період. Розділ 2. Діяльність структур колегіального управління. Розділ 3. Діяльність методичного кабінету. Розділ 4. Організаційно-педагогічна діяльність. Розділ 5. Адміністративно – господарська діяльність. Розділ 6. Внутрішня система - оцінювання якості освітньої діяльностіРозділи плану:
Номер слайду 7
Стратегія розвитку дошкільного навчального закладу визначає основні напрями, пріоритети, завдання та їх реалізацію засобами кадрової, соціальної політики, управлінням і фінансуванням, структурними і змістовними змінами в розвитку навчальної системи. Стратегія розвитку закладу дошкільної освіти
Номер слайду 8
Стратегія розвитку закладу дошкільної освіти
Номер слайду 9
Мета. Завдання. Пріоритети Заходи з реалізаціїОчікувані результати. Складові:
Номер слайду 10
Загальний обсяг навантаження та очікувані результати . Перелік, зміст , тривалість і взаємозв”язок освітніх галузей. Форми організації освітнього процесу. Опис і інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти.Інші освітні компоненти. Освітня програма закладу дошкільної освіти
Номер слайду 11
видає наказ про проведення самооцінювання освітніх і управлінських процесів;створює робочу групу, яка буде забезпечувати збір, вивчення, аналіз інформації, отриманої під час спостереження, опитування та вивчення документації;розподіляє обов'язки між членами робочої групи;призначає відповідального за узагальнення результатів самооцінювання освітніх і управлінських процесів;визначає терміни обговорення та оприлюднення результатів самооцінювання освітніх і управлінських процесів. Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти
Номер слайду 12
Відповідно до Закону України «Про освіту»(ст.41ч.2),з метою постійного підвищення якості освіти та якості освітньої діяльності, використання системного підходу до здійснення моніторингу на всіх етапах освітнього процесу,розроблення структури внутрішньої системи забезпечення якості освіти,на підставі рішення педагогічної ради (протокол №3 від 27.05.22),НАКАЗУЮ:1. Затвердити та ввести в дію «Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в ЗДО №2(додається)2. Призначити ……….. координатором системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти.3. Створити робочу групу,яка буде вивчати та оцінювати систему за кожним із напрямів.4. Вихователю ………. розмістити даний наказ та Положення на сайті закладу освіти.5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою Наказ (про затвердження Положення про забезпечення внутрішньої системи якості освіти)