Дизартрія,як одна з найпоширеніших мовленневих вад сучасності. Дизартрія-порушення вимовної сторони мовлення,яке виникає внаслідок органічного ураження центральної нервової системи. Це важкий розлад усієї мовленнєвої діяльності.
Дизартрія,як одна з найпоширеніших мовленневих вад сучасності
Номер слайду 2
Номер слайду 3
При дизартрії порушується не тільки звуковимова майже усіх груп звуків, але і просодична сторона мовлення: голос, інтонація, темп, ритм. Дизартрія – це неврологічний діагноз. Невролог призначає медикаментозне лікування, а логопед займається корекцією мовленнєвих вад.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Рекомендації. Оточуючі повинні постійно контролювати стан рота дитини і нагадувати йому про необхідність тримати рот закритим, коли він не їсть і не розмовляє. Важливо, щоб у дитини сформувалося диференційоване відчуття сухого і мокрого підборіддя. На заняттях необхідно через певні проміжки часу робити паузи і пропонувати дитині ковтайте слину.
Номер слайду 13
Інструкція для батьків дітей-дизартриків. Гриземося, жуємо, ковтаємо — морквину. Гриземося — сухарі, бублики, сушки..
Номер слайду 14
динамічні мімічні і артикуляційні вправи Імітація позіхання, жування, ковтання з закинутою головою. (Жування і ковтання рекомендується проводити з закритим ротом).«Пташенята» ( «Віконечко»). Відкрити рот широко і утримувати його в такому положенні протягом 3-5 секунд. Закрити рот. Мова при виконанні вправи спокійно лежить на дні ротової порожнини. Утримувати рот відкритим протягом 5-10 секунд.«Антени». Утримувати губами смужку паперу, трубочки для коктейлю різних діаметрів, дерев’яний або металевий шпатель, бульбашки з-під ліків різних діаметрів.«Товстун — худенька». Надування обох щік одночасно. Втягування щік в ротову порожнину при відкритому роті і зімкнутих губах.«Кульки». Надути одну щоку — здути. Потім надути іншу і здути. Надувати поперемінно 4-5 разів.