Дизайн і технології 2 клас

Про матеріал
Урок дизайну і технологій у 2 класі на тему "Створення пластилінової композиції з крупів"
Перегляд файлу

 

Урок дизайну і технологій у 2 класі №______

 

Тема. Яких подарунків чекаємо від осені? Створення пластилінової композиції з крупів

 

Мета: розширити знання учнів  про матеріал для ліпленняпластилін, його властивості і склад, можливості урізноманітнити ліплення за допомогою природних матеріалів, розширити знання про рельеф, удосконалити техніку роботи з пластиліном, розвивати дрібну моторику пальців  рук, відчуття об’єму і форми, творчу уяву і здібності, виховувати акуратність під час роботи  з матеріалами.                                                                                                                          

 

Обладнання:  пластилін, картон, стеки, серветка для рук, насіння та крупи, зразки сюжетних композицій.

                                                                                                                              

                                 Хід уроку                                                                                 І.Організаційний момент

1.Перевірка готовності до уроку

  -А до якого уроку ви підготувались?

  - Я бачу, що у вас на партах лежать усі необхідні матеріали .

2.Девіз уроку

 - Наш урок буде проходити під девізом:

«Працюй наполегливо, швидко, старанно,

  Щоб жодна хвилина не тратилась марно,

  Щоб з гордістю всі ми почули в кінці:

  «Роботи чудові! Ви всі - молодці !»

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

1.Вправа « Мікрофон »

- Яка зараз пора року?

- У кого вона є улюбленою? За що ви любите осінь?

 

2. Вправа «Дешифрувальник»

 ОКАСКАІКАНКАЬ (осінь)

- Підніміть руки, у кого осінь улюблена пора року?

- Я не помилюсь, якщо скажу, що любите ви осінь за її неповторну красу, яка надихала багатьох митців на створення шедеврів.

- Так, поет робив це за допомогою слова. (Читання вірша підготовленим учнем)

                           Осінь

              Нині осінь нас вітає,

              Неповторна, чарівна,

              Різні барви нам дарує

              І дивує нас вона.

             Виглядає так казково

Восени і парк, і гай.
                       Розмаїттям кольоровим                                                                                   

Прикрашає осінь край! 

                                                                                            

- Художник – за допомогою фарб і пензля (Демонстрація картин осені).

 

ІІІ. Оголошення теми  і мети уроку                                                                         

- Сьогодні  на уроці ми  з вами  побудемо в ролі скульпторів і створимо свої сюжетні композиції за допомогою пластиліну, крупів та насіння.  А також пригадаємо, з чого виготовляють пластилін  і де  його застосовують.                                                             

 

ІY.Вичення нового матеріалу

1. Загальні відомості про виробництво пластиліну

- Пластилін створений людиною з білої глини  з додаванням жиру, щоб глина не висихала, і воску, щоб була пластична, а також барвників.                                                                                                  

- Пластилін – слово іншомовного походження, прийшло до нас із Італії,  в   перекладі  означає  «ліпний »,  матеріал  для ліплення.   Слугує  для виготовлення в скульптурі невеликих моделей, виробів малих форм. 

2. Вивчення готового зразка роботи                                                                         -  З попередніх уроків ви вже знаєте, що є два види скульптури:                                                           
кругла (можна споглядати з усіх сторін, як графіку і живопис)                                                                              рельєф (об’ ємне зображення на площині, яке роздивляються з одного боку)                                                                                                                                          

- До яких скульптур віднесемо наш зразок? ( Демонстрація зразка роботи)                                                                                                            - Так,  це - рельєф.  Скульптор наліплює зображення на певну площину, тому рельєф ще називають об’ ємною картиною.

 

3. Інструктаж  поетапного виготовлення сюжетної композиції  (альбом с.  )

4.Фізкультхвилинка

 «Ми берізки і кленці,

В нас тоненькі стовбурці.

Ми в стрункі стаєм ряди,

Випрямляєм гілочки.

Лиш зіп’ ялись з корінців,

Дістаємо промінців.

Ми стискаєм їх вогонь

В зелені своїх долонь.

Хилять свіжі вітерці

Вліво- вправо стовбурці.

Ще й верхівки кожен ряд

Нахиля вперед- назад».

5. Повторення правил безпеки при роботі з пластиліном (учні по черзі називають правила)

.   Розминати і розгортати пластилін треба на дощечці.

.   Розрізати пластилін треба стекою і дуже обережно.

.   Невикористаний пластилін слід покласти до коробки.

.   Не можна брати пластилин до рота, торкатися брудними руками       обличчя, очей, одягу.

.   Після завершення роботи руки треба гарно витерти   вологою                 серветкою або помити з милом.

 

Y. Практична робота учнів

 

YІ. Виставка учнівських робіт

-Діти, сьогодні свої роботи ви  оціните самостійно, для цього розмістите їх відповідно смайликів.

 (Вчитель з допомогою учнів аналізує роботи, вказує на недоліки, дає поради).

 

YІІ. Рефлексія

- Чи сподобалось вам бути скульпторами?

- А  труднощі  якісь виникали під час роботи?

 

YІІІ.Підсумок уроку

- То, як же ми можемо назвати наш  сьогоднішній виріб? (Сюжетна композиція з пластиліну на площині, рельєф, об ‘ємна картина)

-Діти, подивіться  ще раз на свої роботи .                                                                           Що на них зображено?  

- А як  називається той вид мистецтва, що демонструє зображення природи?(Пейзаж)

 

D:\НУШ\2 клас НУШ\Дизайн і технології\screen810f250b.jpg

D:\НУШ\2 клас НУШ\Дизайн і технології\deniconlyl.jpg         D:\НУШ\2 клас НУШ\Дизайн і технології\puvimage-rar5f50.jpg

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
15 листопада 2021
Переглядів
2256
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку