«Дізнайся у свого друга» та «Клубок запитань» на уроках англійської мови

Про матеріал
Доповідь на тему: «Дізнайся у свого друга» та «Клубок запитань» на уроках англійської мови Існує багато способів використання ігор на уроках англійської мови. Частина включає в себе відтворення словесних ігор, які сприяють вивченню лексики та граматики, використання рольових ігор для практики конкретних ситуацій, та використання ігор для командної роботи, що сприяє спілкуванню та співпраці між учнями.
Перегляд файлу

Доповідь на тему:

«Дізнайся у свого друга» та «Клубок запитань»

на уроках англійської мови

     Вчитель англійської мови

Андрухів Іванна

Ігри можуть відігравати важливу роль у розвитку усної мови на уроках англійської мови. Вправи, які залучають учнів до спілкування та обміну думками, можуть покращити їхні навички усного мовлення та розуміння англійської мови.

Існує багато способів використання ігор на уроках англійської мови. Частина включає в себе відтворення словесних ігор, які сприяють вивченню лексики та граматики, використання рольових ігор для практики конкретних ситуацій, та використання ігор для командної роботи, що сприяє спілкуванню та співпраці між учнями.

Гра "Дізнайся у свого друга" може бути застосована на уроках англійської мови для практики мовлення та вдосконалення навичок спілкування. Учні можуть ставити одне одному питання англійською мовою, використовуючи вивчені лексичні одиниці та граматичні конструкції. Це дасть змогу зробити навчання більш цікавим та практичним, оскільки учні зможуть застосовувати мовні знання в реальних ситуаціях. Наприклад, учні можуть питати одне одного про їх улюблені речі, їжу, фільм, захоплення, щоденні звички, тощо. Крім того, ця гра може бути використана для вивчення нових слів та виразів шляхом спілкування та обговорення певних тематичних питань.

Гра "Клубок запитань" може бути цікавим і захоплюючим способом для стимулювання розмовної практики та вивчення англійської мови на уроках. Ось як  можна використати цю гру:

1. Підготовка:

   - Знайдіть клубок мотузки або вовни.

   - Підготуйте список запитань, які ви хотіли б, щоб ваші учні обговорили. Запитання повинні бути адаптовані до рівня знань учнів. Наприклад, для початківців можуть бути простіші запитання такі як “What’s your name?” або “What’s your favourite food?”, а для старших учнів – складніші теми для обговорення, наприклад, "What are the advantages of learning a second language?"

 

2. Як грати:

   -  Учні сідають у коло.

   - Тримайте клубок в руці і задайте питання першій людині. Після відповіді киньте їй клубок, тримаючи кінець нитки у себе.

   - Учень, що спіймав клубок, вибирає наступне запитання зі списку (або може придумати своє), відповідає на нього і кидає клубок наступній людині, також тримаючи кінець нитки.

   - Продовжуйте цей процес до тих пір, поки всі учні не зможуть задати та відповісти на запитання. У кінці гри всі учні будуть з'єднані мотузкою, що схожа на павутину.

3. Варіації гри:

   - Варіювати гру, додаючи різні умови, наприклад, учень може задати питання тільки тій людині, у якої синій предмет одягу.

   - Використовуйте клубок для оцінювання знань учнів по конкретній темі, надаючи їм запитання на розуміння прочитаного або прослуханого.

Отже, ігри додають процесу навчання комунікативну спрямованість, посилюють мотивацію до вивчення іноземної мови та значно покращують якість засвоєння мови. І надають учням можливість опинитися в ситуаціях, які вимагають використання та розвитку мови, що є необхідним для покращення соціальних відносин.

docx
Додано
14 лютого
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку