Модифікована програма з англійської мови 7 клас

Про матеріал
Модифікована програма з англійської мови 7 клас для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Модифікована програма

 з англійської  мови

7 клас

 

 

 

Учитель: Юлія СЕРГІЄНКО

 

 

 

 

 

 

 

 


№ п/п

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати

1.

Я, моя родина мої друзі

Обов'язки в сім'ї

Домашні справи та побут

Родинні традиції та свята

 

З допомогою вчителя та асистента вчителя учень:

-  з допомогою роздаткового матеріалу  на слух розрізнити домашні обов'язки;

- намагатись назвати 1-2 власних обов'язків;

- намагатись назвати родинні свята ( 1-2 свята).

2.

Харчування

Приготування їжі

Сервірування столу, кухонні прилади, посуд, способи обробки продуктів харчування

 

Somebody/nobody/everybody

A little, much for quantities with mass (uncountable) nouns

A lot, a little for degree of intensity

 

З допомогою вчителя та асистента вчителя учень:

- назвати кухонні прилади

 ( 4-5 слів);

-назвати кухонну посуд ( 5 слів)

- намагатись запам'ятати  способи обробки продуктів харчування;

- намагатись запам'ятати everybody;

- на слух намагатись запам'ятати  лексику сервірування столу;

- та за допомогою роздаткового матеріалу на слух вміти знайти  манери гарного поводження за столом;

- намагатись зрозуміти lot of/little

-намагатись написати(зобразити) рецепт страви (омлет, бутерброд, простий салат).

3.

Охорона здоров'я

Відвідування лікаря, назви медичних закладів, захворювань та їх симптомів, лікарських засобів

 

Past Perfect Tense (general)

Preposition in time phrases (before,  after, for, since)

 

З допомогою вчителя та асистента вчителя учень:

- намагатись запам'ятати  види хвороб (5 слів);

- на слух показувати види захворювань з допомогою роздаткового матеріалу;

- знати органи людини (серце, язик, легені);

- за допомогою роздаткового матеріалу   на слух могти розділити слова:  симптоми, хвороби, частини тіла;

- зобразити людину та вказати на її хворобу.

4.

Кіно і театр

Відвідування театру, кінотеатру. Жанри. Елементи інтер'єру театру

 

Who/which/where

Reflexive pronouns for emphasis

So  and then for results and consequences

З допомогою вчителя та асистента вчителя учень:

- намагатись запам'ятати  типи фільмів та з допомогою карток назвати їх;

- намагатись назвати  myself/ yourself;

- намагатись назвати питальне слово: who;

- зобразити (принести фото) свого улюбленого фільма та назвати його тип, назву та сказати чому використовуючи слова so funny/interesting і т.д.

5.

Спорт

Види спорту, спортивні змагання, відомі спортсмени, спортивні клуби, секції

 

Question tag

З допомогою вчителя та асистента вчителя учень:

- на слух вказати на названі види спорту;

- назвати види спорту (5-6 слів);

- назвати улюблений вид спорту: My favourite sport is…;

- намагатись назвати символи олімпійських ігор;

-намагатись  показати question tag;

- зобразити свій улюблений вид спорту та назвати його (можна декілька видів).

6.

Україна

Основні пам'ятки історії та культури Києва

 

Adverb just. Ever for time

 

З допомогою вчителя та асистента вчителя учень:

- знайти на карті Україну та Київ та назвати їх;

-  показувати та називати  видатні місця Києва (1-5 слів);

- зуміти на слух знайти видатні мости світу.

7.

Велика Британія

Основні пам'ятки історії та культури Лондона

 

 

З допомогою вчителя та асистента вчителя учень:

- знайти на карті Великобританію та назвати її;

- зуміти знайти  видатні місця країни (роздатковий матеріал);

- намагатись назвати видатні місця ( 1-5 слів);

- зуміти через картки знайти фото театру В. Шекспіра «Глобус»  та видатне місце «London Eye»  та назвати їх;

8.

Шкільне життя

Позакласні заходи, шкільні  свята та традиції

 

Modality must/mustn't, need/needn't for absenseof) obligation should/shouldn't for advice or suggestions

Determiner enough and too for sufficiency and insufficiency

З допомогою вчителя та асистента вчителя учень:

- намагається назвати шкільні предмети  (3-4 слова);

- розрізняти модальні дієслова: must/mustn't;

- та з допомогою наочного матеріалу  може вибрати правила для учнів;

- на слух може вказати на позашкільну діяльність (роздатковий матеріал);

- намагається назвати too/enough та підібрати до наочного матеріалу;

-  може висловити згоду/незгоду з малюнком, використовуючи фрази: Yes, that's right. No, that's not right

- може намалювати та показати свою позакласну діяльність (можливо принести показати)

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Інші матеріали
Інкл
Додано
15 лютого
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку