Модифікована програма
з англійської мови
7 клас
Учитель: Юлія СЕРГІЄНКО
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати |
1. |
Я, моя родина мої друзі Обов'язки в сім'ї Домашні справи та побут Родинні традиції та свята
|
З допомогою вчителя та асистента вчителя учень: - з допомогою роздаткового матеріалу на слух розрізнити домашні обов'язки; - намагатись назвати 1-2 власних обов'язків; - намагатись назвати родинні свята ( 1-2 свята). |
2. |
Харчування Приготування їжі Сервірування столу, кухонні прилади, посуд, способи обробки продуктів харчування
Somebody/nobody/everybody A little, much for quantities with mass (uncountable) nouns A lot, a little for degree of intensity
|
З допомогою вчителя та асистента вчителя учень: - назвати кухонні прилади ( 4-5 слів); -назвати кухонну посуд ( 5 слів) - намагатись запам'ятати способи обробки продуктів харчування; - намагатись запам'ятати everybody; - на слух намагатись запам'ятати лексику сервірування столу; - та за допомогою роздаткового матеріалу на слух вміти знайти манери гарного поводження за столом; - намагатись зрозуміти lot of/little -намагатись написати(зобразити) рецепт страви (омлет, бутерброд, простий салат). |
3. |
Охорона здоров'я Відвідування лікаря, назви медичних закладів, захворювань та їх симптомів, лікарських засобів
Past Perfect Tense (general) Preposition in time phrases (before, after, for, since)
|
З допомогою вчителя та асистента вчителя учень: - намагатись запам'ятати види хвороб (5 слів); - на слух показувати види захворювань з допомогою роздаткового матеріалу; - знати органи людини (серце, язик, легені); - за допомогою роздаткового матеріалу на слух могти розділити слова: симптоми, хвороби, частини тіла; - зобразити людину та вказати на її хворобу. |
4. |
Кіно і театр Відвідування театру, кінотеатру. Жанри. Елементи інтер'єру театру
Who/which/where Reflexive pronouns for emphasis So and then for results and consequences |
З допомогою вчителя та асистента вчителя учень: - намагатись запам'ятати типи фільмів та з допомогою карток назвати їх; - намагатись назвати myself/ yourself; - намагатись назвати питальне слово: who; - зобразити (принести фото) свого улюбленого фільма та назвати його тип, назву та сказати чому використовуючи слова so funny/interesting і т.д. |
5. |
Спорт Види спорту, спортивні змагання, відомі спортсмени, спортивні клуби, секції
Question tag |
З допомогою вчителя та асистента вчителя учень: - на слух вказати на названі види спорту; - назвати види спорту (5-6 слів); - назвати улюблений вид спорту: My favourite sport is…; - намагатись назвати символи олімпійських ігор; -намагатись показати question tag; - зобразити свій улюблений вид спорту та назвати його (можна декілька видів). |
6. |
Україна Основні пам'ятки історії та культури Києва
Adverb just. Ever for time
|
З допомогою вчителя та асистента вчителя учень: - знайти на карті Україну та Київ та назвати їх; - показувати та називати видатні місця Києва (1-5 слів); - зуміти на слух знайти видатні мости світу. |
7. |
Велика Британія Основні пам'ятки історії та культури Лондона
|
З допомогою вчителя та асистента вчителя учень: - знайти на карті Великобританію та назвати її; - зуміти знайти видатні місця країни (роздатковий матеріал); - намагатись назвати видатні місця ( 1-5 слів); - зуміти через картки знайти фото театру В. Шекспіра «Глобус» та видатне місце «London Eye» та назвати їх; |
8. |
Шкільне життя Позакласні заходи, шкільні свята та традиції
Modality must/mustn't, need/needn't for absenseof) obligation should/shouldn't for advice or suggestions Determiner enough and too for sufficiency and insufficiency |
З допомогою вчителя та асистента вчителя учень: - намагається назвати шкільні предмети (3-4 слова); - розрізняти модальні дієслова: must/mustn't; - та з допомогою наочного матеріалу може вибрати правила для учнів; - на слух може вказати на позашкільну діяльність (роздатковий матеріал); - намагається назвати too/enough та підібрати до наочного матеріалу; - може висловити згоду/незгоду з малюнком, використовуючи фрази: Yes, that's right. No, that's not right - може намалювати та показати свою позакласну діяльність (можливо принести показати)
|