Урок "Як піклуватись про своє здоров'я"

Про матеріал
Формування предметних компетентностей: ознайомити з ознаками здорової людини; навчити учнів цінувати і піклуватися про своє здоров'я; спонукати дітей вести здоровий спосіб життя; формувати навички ключових компетентностей, удосконалювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті; формувати вміння висловлювати свою думку, активно працювати, взаємодіяти з однокласниками.
Перегляд файлу

Урок 1

Тема. Як піклуватись про своє здоров'я

 

Мета: формування предметних компетентностей: ознайомити з ознаками здорової людини; навчити учнів цінувати і піклуватися про своє здоров'я; спонукати дітей вести здоровий спосіб життя; формувати навички ключових компетентностей, удосконалювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті; формувати вміння висловлювати свою думку, активно працювати, взаємодіяти з однокласниками.

 

Наприкінці заняття учні мають знати:

https://fc.vseosvita.ua/000bcc-3871/001.jpg

 

 

 

 

 

 

  • Навіщо людям здоров'я?
  • Як піклуватися про своє здоров'я? 
  • Які ознаки здорової людини?      
  • Яке значення має  слово «скарб»?
  • Правила безпечної поведінки.

 

 Обладнання і матеріали: таблиці, малюнки про здоров'я, комп’ютер, мультимедійний проектор, іграшковий мікрофон, конверт із завданням.

 

 

 

 

Орієнтовний план уроку

Ранкова зустріч

3хв 

 Повідомлення теми уроку. Гра «Мікрофон»

4хв

Практична робота

10хв

Гра «Розсипанка»

3хв

Асоціативний кущ

5хв

Рухавка

3хв

Правила ведення здорового способу життя

Підсумок уроку

 

7хв

5хв

 

 

Тип уроку: комбінований

 

Хід уроку

І. Ранкова  зустріч

Слайд 2

 1. Привітання

Діти стають у коло, беруться за руки, посміхаються і бажають один одному доброго здоров'я (виконують за учителем  команди).

           Дружно руки піднімайте

           Дуже  добре – опускайте.

           Станьте прямо  поверніться

            І товаришу посміхніться.

            Бо ніхто з дітей не хворий

            Всі веселі і здорові.

            До уроку всі готові.

 

2. Обмін інформацією

 

Слайд 3

Діти об'єднуються  в пари і розказують один одному, як провели вихідні дні.

 

3. Новини дня

Слайд 4

 Помічник визначає дату, місяць, кількість присутніх.

 

ІІ.  Визначення теми, мети уроку

Слайд 5

  1. Гра «Мікрофон»
  1. Що для людини є найдорожчим?
  2. Що потрібно робити, щоб бути здоровим?
  3. Які ознаки здорової людини?

Висновок: всі люди на землі  мріють бути здоровими і бажають іншим доброго здоров'я.

 

  1. Вправа «Обери ознаку  здоров'я»

Слайд 6

Учні готують цеглинки LEGO червоного і зеленого кольору. Якщо вони погоджуються із твердженням, то піднімають червону цеглинку, якщо ні – зелену.

     - Відсутність болю;

     - нормальна   температура тіла;

     - дратівливість;

     - хороший апетит;

     - міцний сон;

     - кашель;

     - гарний зовнішній вигляд.

  1. Вправа « Склади  прислів’я»

Слайд 7

  Здо    скарб   жит     най  у  до  ро  щий  в'я  ті.

Слайд 8

(Здоров'я – найдорожчий скарб   у житті  людини)

 

  1. Пояснення  значення  слова  «скарб».

 

ІІІ. Відтворення  в різних  видах  діяльності знань  про ознаки  здоров'я

  1. Гра «10 правил здоров’я»

Слайд 10

hello_html_49488f18Я  пропоную  гру  яка  називається  «10 правил здоров’я», які  ви маєте  виконувати щодня.  Складання  асоціативного  куща (на пелюстках ромашки написані правила здорової людини, діти по черзі виходять, читають і прикріплюють пелюстки  до серединки).

  1. Складання речень за малюнками

Слайд 11 - 14

Хто з дітей слідкує за своїм здоров'ям, а хто ні?

 

 

 

 

 

Висновок: щоб бути здоровим, потрібно дотримуватися правил здорової людини та режиму дня.

 

  1. Рухавка

Слайд 15

 Слухати ви перестали,

 І тепер всі дружно встали.

Будемо   ми відпочивати,

Давайте вправу починати.

Руки – вгору, руки – вниз,

І легесенько пригнись,

Покрутились, повертілись,

На хвилинку зупинились.

Пострибали, пострибали,

Раз  - присіли,   другий – встали.

І за парти посідали.

 

ІV. Відтворення в  різних видах діяльності знань про правила ведення   здорового способу  життя

  1. Читання  вірша

Слайд 16

Будьте  здорові – дорослі і діти,

Щоб довго – довго на світі жити.

Будьте здорові  завжди і всюди,

Щастя і миру вам, добрі люди!

 

  1. Корисно це чи шкідливо?  Робота з цеглинками LEGO

Слайд 17

https://fc.vseosvita.ua/000bcc-3871/002.jpgУчитель говорить речення, якщо це корисно,  учні піднімають цеглинку LEGO червоного кольору , якщо шкідливо - зеленого.

  • Щодня  вранці робити зарядку і приймати холодний душ.
  • Лягати спати пізно ввечері, а вранці довго ніжитись у ліжку.
  • Інколи чистити зуби.  
  • Бути охайним і акуратним.
  • Відпочивати на свіжому повітрі.
  • Займатися фізкультурою і спортом.

 

  1. Гра  « З'єднай прислів'я»

 У здоровому   тілі –                                               здорова країна.

 Найбільше  багатство людини –                           здоровий дух.

 Здорова дитина -                                                     здоров'я.

 

V. Рефлексія

Слайд 18

- Як потрібно піклуватися про своє здоров'я?

- Що треба робити, щоб бути здоровим?

https://fc.vseosvita.ua/000bcc-3871/011.jpg

Слово вчителя

Я,  діти, зичу міцного здоров'я вам і вашій родині.

Здоров'я – це сила!    Здоров'я – це клас!

Хай буде здоров'я у вас і у нас!

               

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Осадча Галина
Додано
23 листопада 2020
Переглядів
763
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку