До основної медичної групи належать студенти без відхилень у стані здоров'я ,або з незначними відхиленнями, але з достатньою фізичною підготовленістю. Студенти основної групи займа

Про матеріал
До основної медичної групи належать студенти без відхилень у стані здоров'я ,або з незначними відхиленнями, але з достатньою фізичною підготовленістю. Студенти основної групи займаються за програмами з фізичної культури в повному обсязі, можуть бути членами спортивних секцій, фізкультурних гуртків,брати участь узмаганнях.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Професіограма викладача фізичного виховання

Номер слайду 2

Хто осягає нове, плекаючи старе, той може бути вчителем. Конфуцій, філософ. Давайте запам’ятаємо: одна книга, одна ручка, одна дитина і один учитель можуть змінити світ. Малала Юсуфзай, правозахисниця. Справжній учитель — не той, хто тебе постійно виховує, а той, хто допомагає тобі стати самим собою. Михайло Свєтлов, поет і драматург. Гарний вчитель може подарувати надію, розпалити уяву та вселити любов до навчання. Бред Генрі, політик

Номер слайду 3

Місце викладача в суспільстві Викладач – довірена особа суспільства, якій вона ввіряє найдорожче і найцінніше – дітей, свою надію, своє майбутнє. Доля дітей в руках педагога, в його золотому серці, він має бути джерелом радісного пізнавального і морального зростання своїх вихованців. Жодна інша професія не ставить таких вимог до людини. Педагог забов”язаний бути яскравою, неповторною особистістю, носієм загальнодюдських цінностей, глибоких і різноманітних знань, високої культури. Тисячі професій народжуються і вмирають. Та серед вічних професій учительська посідає особливе місце: вона початок усіх професій. Змінюються умови й засоби виховання, та незмінним залишається головне призначення вчителя – навчити людину бути Людиною.

Номер слайду 4

Знання і уміння небхідні для роботи. Найголоніше для роботи вчителя - вміння організувати начальний процес таким чином, щоб продуктивність праці уроку була найвищою. Також обов'язковим критерієм є ідеальне володіння інформацією з предмета, що приподаватиметься. Якості педагога: доброзичливий,  ввічливий, справедливий, доводить працю до кінця, пунктуальний, грамотний, володіє досконально мовою (тобто не вживає слів-паразитів).

Номер слайду 5

Сучасні вимоги до особистості педагога1. Учитель української школи має насамперед бути патріотом, глибоко любити рідну землю й український народ.2. Гуманність – любов до дітей, вміння поважати їх людську гідність, потреба і здатність надавати кваліфіковану допомогу в їх особистісному розвитку.3. Громадська відповідальність (відповідальне ставлення до своїх професійних обов’язків) і соціальна активність.4. Справжня інтелігентність – високий рівень розвитку інтелекту, освіченість у галузі предмета викладання, ерудиція, культура поведінки.5. Моральні якості вчителя - правдивість, справедливість, порядність, чесність, гідність, працьовитість, самовідданість. 6. Іноваційний стиль науково-педагогічного мислення, готовність до створення і застосування нового, прийняття творчих рішень.7. Любов до предмета, який викладається, потреба в знаннях, у систематичній самоосвіті. 8. Здатність до міжособистісного спілкування, діалогу, переговорів.9. Наявність педагогічного такту, що визначає стиль поведінки вчителя, спричиняє впевненість учнів у доброзичливості педагога, його чуйності, доброті, толерантності. 10. Важливою вимогою до вчителя національної школи є володіння ним державною українською мовою

Номер слайду 6

Периферійні якості: Привітність. Почуття гумору. Артистизм. Мудрість (наявність життєвого досвіду). Зовнішня привабливість.

Номер слайду 7

Здібності до педагогічної діяльності: Комунікативність – потреба в спілкуванні, вміння легко вступати в контакт, відчувати задоволення від спілкування, викликати позитивні реакції співрозмовника. Перцептивні здібності – професійна пильність, інтуїція, здатність сприймати і розуміти іншу людину. Динамізм особистості – здатність активно впливати на іншу людину. Емоційна стабільність – здатність володіти собою, зберігати спокій, здійснювати самоконтроль і саморегуляцію в будь-якій ситуації незалежно від зовнішніх впливів. Оптимізм – орієнтація на позитивне в особистості і перетворення її через опору на позитивні якості. Креативність – здатність до творчості, нових ідей, вміння відходити від традиційних схем, швидко вирішувати проблемні питання. Інтелектуальні здібності – здатність засвоювати, аналізувати, належно подавати дітям матеріал з навчальних предметів. Організаторські здібності – вміння організувати учнівський колектив, залучити до різноманітних цікавих справ

Номер слайду 8

Компоненти педагогічної майстерності: Професійні знання як фундаментальна основа педагогічної діяльності. Педагогічна техніка, яка включає: - уміння здійснювати навчально-виховну діяльність; - уміння керувати учнями, учнівським колективом; - уміння відповідної педагогічної поведінки. Педагогічна моральність – учитель має бути живим втіленням моральних чеснот, які виражають гуманістичне спрямування педагогічної діяльності. Професійно значущі якості, які вже були перечислені вище. 5. Зовнішня культура – зовнішній вигляд, одяг, зачіска, постава, мова, невербальне спілкування тощо.

Номер слайду 9

Висновки Сучасні вимоги до особистості вчителя визначені в державних документах про освіту та знаходять відображення у професіограмі педагога. Усі основні риси особистості вчителя тісно пов’язані між собою, але провідна роль належить світогляду і спрямованості особистості, мотивам, що визначають поведінку і діяльність вчителя. Це дозволяє серед рис і характеристик особистості педагога визнати провідними соціально-моральну, професійно-педагогічну і пізнавальну спрямованість.

Номер слайду 10

Дякую за увагу!

pptx
Додано
31 жовтня 2021
Переглядів
665
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку