Урок - подорож 7 клас " Подорож до гравців НБА"

Про матеріал
Діти оволодівають теоретичними знаннями з історії баскетболу та набувають практичних навичок
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ УРОКУ - подоржі З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ  7 КЛАСУ

Тема уроку: баскетбол

Інвентар: баскетбольні м’ячі, фішки, обручі, манишки, проектор,  спортивні фото .

Місце проведення: спортивний зал

Мета: Ознайомлення з історією баскетболу, навчання техніки володіння елементами  гри в баскетбол, розвиток рухових якостей, відпрацьовування техніки передач, виховувати почуття відповідальності шляхом виконання вправ.  

Завдання уроку: 1. Ознайомити учнів з історією баскетболу, та з кращими гравцями НБА.

  1. Повторити техніку виконання передачі  м`яча двома руками від грудей з відскоком від підлоги.
  2. Навчання техніки виконання кидка м`яча у кошик після ведення і подвійного кроку.
  3. Естафети з м’ячем.
  4. Використання вивчених елементів в навчальній грі.
  5.  Розширити уявлення учнів про вплив фізичних вправ на особистість.

 

п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина уроку ( 12хв.)

1.

Шикування, повідомлення завдань уроку,  запрошення здійснити подорож до країни де був народжений баскетбол. До США.

 Презентація «народження баскетболу».

  вимірювання ЧСС.

1 хв

 

 

 

 

     3хв

Звернути увагу на наявність спортивної форми. Всі діти повинні себе добре почувати.

2.

Ходьба на носках, на п’ятках,

в напівприсіді, в присіді.

Бігові вправи:

приставним кроком лівим боком, приставним кроком правим боком,

із закиданням гомілок назад,

із високим підніманням стегна.

 

2 хв

Слідкувати за правильною осанкою.

Тримати дистанцію два кроки.

 

Ногами торкатися до сідниць.

3.

Загальнорозвивальні вправи на  місці.

6хв

 

Слідкувати за правильним виконанням вправ.

 

Основна частина уроку (28хв)

1.

 Перша  зупинка Бруклін, Нью – Йорк, США. Місце де народився Майкл Джордан. (історія гравця).

Виконання вправ:

Передача м`яча двома руками від грудей на місці в парах на відстані

3-4м один від одного;

передача м`яча двома руками з-за голови на відстані 5-6м один від одного в парах;

передача м`яча з відскоком від  підлоги на відстані 3-4м один від одного в парах.

3хв

 

 

 

2хв

 

 

2хв

Показати фото гравця, команди Чикаго Буллз

 

 

Під час ловіння пальці тримати вгору.

 

Руки відводити за голову.

 

 

Стійка баскетболіста.

3.

 Друга зупинка Акрон, Огайо, США). Народився Лебро́н Рэймон Джеймс. Американський професійний баскетболіст, який грає на позиції легкого і важкого форварда. Виступає за команду Національної баскетбольної асоціації «Лос-Анджелес Лейкерс».

Виконання вправ:

Кидок м`яча у кошик після ведення і подвійного кроку:

- з правої сторони щита;

- з лівої сторони щита;

-  з центру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6хв

 

 

Показати фото гравця, команди «Лос-Анджелес Лейкерс».

 

 

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на відштовхування однією ногою від підлоги.

 

4.

  Наступна зупинка Філадельфія, штат Пенсильванія, США, де народився американський професійний баскетболіст, який виступав у Національній баскетбольній асоціації протягом двадцяти сезонів за одну команду, «Лос-Анджелес Лейкерс». Грав на позиції атакувального захисника.

Естафета з веденням м’яча: 

обвести фішки,  назад ведення м’яча по прямій та передача м’яча двома руками від грудей з відскоком від підлоги.

Естафета з веденням м`яча і кидком  у кошик.

Естафета: кидки м’яча у кошик після подвійного кроку за 2 хвилини(з місця).

Навчальна гра. Дві команди «Бостон Селтикс» проти «Маямі Хітс».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв

 

 

2хв

 

 

2хв

 

 

9хв

Показати фото гравця, команди «Лос-Анджелес Лейкерс».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обведення фішок почергово правою та лівою руками. М’яч передавати із рук в руки.

 

Надається одна спроба кидка.

 

Перемагає команда, у якої буде більше влучень  у кошик.

 

Коротка історія про ці команди (2 хвилини)

 

Звернути увагу на використання в грі вивчених технічних прийомів.

Заключна частина уроку (5хв)

1.

Шикування учнів.

 

Вправи на відновлення дихання.

 

Вправи на увагу.

 

Підведення підсумків уроку. Вимірювання ЧСС.

1хв

 

30с

 

30с

 

1хв

30с

Слідкувати за правильною осанкою.

Слідкувати за правильним диханням.

Виконувати те, що вчитель говорить, а не показує.

Відмітити кращих учнів.

 

2.

 Виставлення оцінок.

1хв

 

3.

Домашнє завдання:

Згинання і розгинання рук в упорі лежачи (10-15 раз)

30с

 

Спину тримати рівно

 

doc
Додано
1 листопада 2021
Переглядів
371
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку